2025-05-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Haha, du understryker verkligen bilden av att alla män är kåta och sätter på vem som helst bara hon har hål mellan bena. Du har aldrig hört om välutbildade, rika män som faktiskt har krav? Sam ser bra ut och är smart. Varför ska han sätta på valfri kvinna bara för att?

Ingen som tvingat honom att söka in till ett program där man gifter sig med en främling
Citera
2025-05-19, 22:28
Medlem
Citat:
Jag har tillgång men vill du verkligen veta?
Jag har läst och blev förvånad.

Du får dölja ditt svar (ja, jag är också nyfiken).

Jag tror, utan att ha läst AB, att det bara är ett par som är ihop fortfarande…
Citera
2025-05-19, 22:30
Medlem
Lorenzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Hm, inte för att vara den men Ebba verkar ju vara på sitt bästa humör i de scener vi sett henne berusad. Med reservation för korta klipp och en produktion som bestämmer vad vi får se.

Jag blev förvånad när Alexander säger att han röstar på vänsterpartiet. (Med tanke på vad han valt att utbilda sig till vad han jobbar med). Och så Dennis med miljöpartiet. Det är ju ändå små marginella partier, är det så folk screenas när de söker till programmet? Jag gissar att socialdemokraterna är för "höger" tom.

Han skämtar om VP
Citera
Medlem
Citat:
Jag har tillgång men vill du verkligen veta?
Jag har läst och blev förvånad.

Ja, jag vill veta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Ingen som tvingat honom att söka in till ett program där man gifter sig med en främling

Exakt, och ingen som tvingat honom att gifta sig med henne och knulla henne heller? Det är ju experimentet, man har rätt att säga nej också.
Citera
2025-05-19, 22:31
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Han verkar inte alls förstå vad en kvinna behöver höra. "Du är inte jätteful" är inte direkt något man blir glad över. Jag tror Sam är autistisk. Och Denise är en så vacker, jordnära och fin tjej.

Ja Sam har 100% åtminstone Aspergers. Han är ju lite som en (mer eller mindre) lightversion av LiB-Ola med sitt ogillande mot snus som han lärt sig om på läkarutbildningen.
Citera
2025-05-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaLiv50
Hahaha tack för kvällens skratt 🤣! Håller med dig!

Varför Ebba var så ”gullig” och glad mot Pontus i dagens avsnitt på bröllopet var ju pga att hon druckit en hel del alkohol. Så både hon och hennes man kanske borde utredas för alkoholism?

Vi får hoppas att hennes jobb skippat peth-tester…

Undrar om Ebba har en adhd-diagnos på papper eller är lyckligt omedveten?
Citera
2025-05-19, 22:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Att man röker en jättejoint och sedan tar sig in i varandras själar, så pass långt att man är inne i personen.
Nu är jag framme vid segmentet ifråga och jag begrep minsann direkt vad Sams verserade läkarfras betydde "ett möte i person" som att coachen ska dyka upp i person och inte överföra sina klokheter via webbcam, telepati, telekinesi, eller genom att infusera sitt blod in i deltagarnas vener/aorta, djungeltelegram eller klottrat budskap på en reklamspotts-lakan efter ett flygplan på himlen du vet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-19 kl. 22:36.
Citera
2025-05-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1098zxc
Ja, jag vill veta.

Citera
2025-05-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Du får dölja ditt svar (ja, jag är också nyfiken).

Jag tror, utan att ha läst AB, att det bara är ett par som är ihop fortfarande…

Citera
2025-05-19, 22:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzi
Han skämtar om VP
Vita Pillret?

ursäkta din autism!
Citera
2025-05-19, 22:40
Medlem
Spider-Girls avatar
Sam jämförde Denise med slemmiga oliver.
Ridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in