• 1
  • 2
2025-05-17, 21:42
Medlem
Det är alltså inte något kaos alls i Basel i kväll (?!) i samband med Eurovision 2025. Jag har inte hört ett pip om några protester mot Israel. Har ni rasister varit naiva när ni har spridit er rasistpropaganda om "extremvänstern" och araberna. Ni "visste" ju att att skulle bli kaos?
Citera
2025-05-17, 21:46
Medlem
Fader.Runkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det är alltså inte något kaos alls i Basel i kväll (?!) i samband med Eurovision 2025. Jag har inte hört ett pip om några protester mot Israel. Har ni rasister varit naiva när ni har spridit er rasistpropaganda om "extremvänstern" och araberna. Ni "visste" ju att att skulle bli kaos?
Schweiz i stort har ju sluppit dr problem som finns i Sverige, Frankrike, Nederländerna, Belgien, England och Tyskland. Om du inte kände till det.
Citera
2025-05-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
Schweiz i stort har ju sluppit dr problem som finns i Sverige, Frankrike, Nederländerna, Belgien, England och Tyskland. Om du inte kände till det.
Har det aldrig förekommit demonstrationer mot Israel i Schweiz, eller vad menar du?
Citera
2025-05-17, 21:53
Medlem
Busgriss avatar
Palestinademonstrationer har det varit i alla fall. Om det är kaos per definition vet jag inte.

https://www.bazonline.ch/ticker-zum-...8-d26f858c3bf7
Citera
2025-05-17, 21:54
Medlem
Fader.Runkas avatar
Citat:
Har det aldrig förekommit demonstrationer mot Israel i Schweiz, eller vad menar du?
Oundvikligt
Citera
2025-05-17, 21:58
Medlem
Citat:

Schweiz är ett av elitens fästen, där sker inget utan Faraos godkännande. Det vet alla.
Citera
2025-05-17, 22:02
Medlem
Nej, det stämmer inte. Det är sedvanliga demonstrationer även där. Också inne i tävlingsarenan, men det filtreras bort i tv:n.
Citera
2025-05-17, 22:05
Medlem
Nja, full rulle tydligen....

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...vision-finalen

Citat:
Vattenkanoner och tårgas under Eurovision-finalen

Citat:
Polis och Palestinademonstranter har drabbat samman i Basel – mitt under Eurovision.
Nu eskalerar situationen, rapporterar 20min.
Polisen skjuter tårgas och gummikulor
Senast redigerad av Balderis 2025-05-17 kl. 22:16.
Citera
2025-05-17, 22:54
Medlem
Europes avatar
Citat:

Har du fått psykbryt? Det finns muslimer och vänsterblivna i Schweiz, så självfallet har dessa nazister bedrivit kaos i sin blodtörst. Däremot är inte Basel en muslimsk stad som Malmö, så naturligtvis blir nazirallyt relativt mindre.
Citera
2025-05-17, 23:12
Medlem
Citat:

...Menar du att tårgas, gummikulor och vattenkanoner inte är lite kaosigt?
Jag tror iallafall inte du gör någon vidare "poäng" på din post.
Citera
2025-05-17, 23:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Schweiz hade folkomröstning om de ville överge sin egen kultur. Dö ut som folk. Folket svara förvånande nej på det... De har ju folkomröstningar om allt i Schweiz.
Citera
2025-05-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dintintin
...Menar du att tårgas, gummikulor och vattenkanoner inte är lite kaosigt?
Jag tror iallafall inte du gör någon vidare "poäng" på din post.
Men då måste det ju vara kritvita européer som kaosar. Det finns ju inga invandrare i Schweiz, enligt andra ljushuvuden i tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in