2025-05-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Inget ni säger stämmer till punkt och pricka. Ibland kan det innehålla en smula sanning men alla ni i som vigt ert liv åt Linnea och Chrippa skall alltid lägga in lite osanningar för att ni tror det låter bättre.

Nu är det inte sant att utredningen är upptagen igen, men ni har hört att den kanske skall upptas för att vissa vill det.

Då går ni ifrån att den kanske skall tas upp igen till att den är fullt pågående. Ni är otroligt korkade och ljuger och far med osanningar som en häst travar hela tiden.

Om man får en fisk som är 5 kilo har man fått en fisk som väger 5 kilo även om man säger till alla att den väger 6 kilo.

Vi fick informationen om att ärendet var uppe igen det har vi förklarat flera ggr nu, vad mer kan vi göra?
Mycket av det vi har sagt har sedan visat sig stämma.
Det är alltid vi som har bevisbördan ingen annan tex Pallal som kommer med en massa påstående.
Vi får skriva i tråden hur mycket vi vill, det finns många som viger sina liv åt tex Rask, Anjo och Jocke och det är okej har aldrig sätt dig klaga på dom.
När vi lägger upp bevis så duger det aldrig fast det kommer från myndigheter, då är det förfalskade papper.
Citera
2025-05-17, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Inget ni säger stämmer till punkt och pricka. Ibland kan det innehålla en smula sanning men alla ni i som vigt ert liv åt Linnea och Chrippa skall alltid lägga in lite osanningar för att ni tror det låter bättre.

Nu är det inte sant att utredningen är upptagen igen, men ni har hört att den kanske skall upptas för att vissa vill det.

Då går ni ifrån att den kanske skall tas upp igen till att den är fullt pågående. Ni är otroligt korkade och ljuger och far med osanningar som en häst travar hela tiden.

Om man får en fisk som är 5 kilo har man fått en fisk som väger 5 kilo även om man säger till alla att den väger 6 kilo.

En smula sanning? Jag påstår motsatsen dvs att det nästan alltid visar sig vara sant. Trots att det genast blir anfallsorder av Chrippa dvs flytta fokus försjutton och det snabbt.
Sen är det ju den delen där vi spekulerar. Det får man väl?

Det finns ju användare som rakt av ljuger i stort sett hela tiden. Det är inte ok även om det råkar vara någon du gillar.

Tex. Påstående: Chrippa är i Spanien med Linnéa.

Lögnare: nähäää det är de inte alls det för det vet (här syftar användaren på sig själv) och ni som påstår det är lögnaktiga pajaser. Vidriga as är ni som påstår det. Hallå, beviiiis på det!!

Chrippa och Linnéa var i Spanien och han blev gripen där.

Detta är ett tydligt exempel på hur det går till.
Citera
2025-05-17, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Precis. Och det går på repeat, gång efter gång. Löjligt.

Jag vet. Det är otroligt enerverande och man ska sättas på plats.

Trots allt har Chrippa begått brott och det ska tydligen inte accepteras att det diskuteras om det är för Chrippas nackdel.

Inte ett enda bevis har visats upp på det som ska vara påhitt och felaktigt.
Chrippa säger att han inte har hotat Anjos barn. Bevis läggs ut.
Det är falskt påstår någon men kan inte styrka det.
Citera
2025-05-17, 16:15
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Trots allt har Chrippa begått brott och det ska tydligen inte accepteras att det diskuteras om det är för Chrippas nackdel.

Vart finnas bevisen att chrippa hotat Anjos barn?
Citera
2025-05-17, 16:23
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
En smula sanning? Jag påstår motsatsen dvs att det nästan alltid visar sig vara sant. Trots att det genast blir anfallsorder av Chrippa dvs flytta fokus försjutton och det snabbt.
Sen är det ju den delen där vi spekulerar. Det får man väl?

Det finns ju användare som rakt av ljuger i stort sett hela tiden. Det är inte ok även om det råkar vara någon du gillar.

Tex. Påstående: Chrippa är i Spanien med Linnéa.

Lögnare: nähäää det är de inte alls det för det vet (här syftar användaren på sig själv) och ni som påstår det är lögnaktiga pajaser. Vidriga as är ni som påstår det. Hallå, beviiiis på det!!

Chrippa och Linnéa var i Spanien och han blev gripen där.

Detta är ett tydligt exempel på hur det går till.
Hur förklarar du denna lögn där du säger 'I dag har stämplingen återuppgagits' när det inte är sant? Du sa det flera gånger och påstod att folk som sa emot dig hade fel. När det faktiskt var du som spred lögner?

Citat:
Stopp och belägg lite här nu.
Du verkar stensäker på att du har rätt.

Då ska jag berätta något för dig.
Om du inte sitter ner så föreslår jag att du sätter dig.

I dag har stämplingen återuppgagits.
Chrippa kunde inte hålla käften och ni era hyenor kunde inte häller sansa er utan gapade i tråden.

Så var det med det.

Jag kommer inte delge något i detta utöver det jag fått tillåtelse att göra.

Chrippa, din idiot!
Citera
2025-05-17, 16:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Så det är okej när du ”skriver lite för snabbt” men inte för andra.
Jag tycker du ska gå in och besöka Lexbase sida jag var in där igår och kan inte få ut det belastningsregistret.
111-111 har inte ljugit friskt däremot har användaren kommit med information som visat sig stämma, dokument som inte ljuger.
Nu vill jag att du tar fram bevis på att vissa brott inte är nedlagt pga åtalsunderlåtelse (inte stämplingen)
Som när 111-111 gick ut och ljög genom att säga 'I dag har stämplingen återuppgagits'?
Citera
2025-05-17, 16:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Såklart men den behöver inte läggas ut här om den ska användas som bevis.
Du borde dock kunna lägga upp bevis på allt du säger har hänt och inte men inte en enda gång har du bevisat något utan skapar trådsanningar säkert med hjälp av kräftan.
Hur ska man kunna bevisa att något inte hänt? Att utredningen är nedlagd är ju enligt er bevis på att chrippa är skyldig.
Citera
2025-05-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Det finns inga bevis för detta. Förutom Anjos videos. Det är enbart hittepå, hallucinationer och önsketänkande från de få fans Anjo har. Chrippa är oskyldig till detta.
Citera
2025-05-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det finns inga bevis för detta. Förutom Anjos videos. Det är enbart hittepå, hallucinationer och önsketänkande från de få fans Anjo har. Chrippa är oskyldig till detta.

Då har du missat något grovt eller så är det för svårt för dig att fatta att det finns vittnen.
Citera
2025-05-17, 16:57
Medlem
Citat:
Såklart men den behöver inte läggas ut här om den ska användas som bevis.
Du borde dock kunna lägga upp bevis på allt du säger har hänt och inte men inte en enda gång har du bevisat något utan skapar trådsanningar säkert med hjälp av kräftan.
Vet du om att videon finns?
Varför har polisen inte fått den?

Lägg ner dina fantasier om att jag och Chrippa har nåt med varandra att göra, du skämmer ut dig. Du får ”hjälp” av Jocke med att lägga ut dokument bara han och hans advokat har, det har du erkänt, men dra inte in mig i din parasociala fantasivärld.

Jocke hatar dig minst lika mycket som han hatar mig, han hatar Flashback. Du är bara en nyttig vovve.
Citera
2025-05-17, 17:04
Medlem
Citat:

Eu försöker och försöker men lyckas aldrig, hur kan det bli så personligt för dig att du far fram som ett åskväder och ska sätta alla som går emot dig eller spillrorna av sekten på plats?

Offerkoftan klär dig inte så väl, ”buhu, jag får inte prata om vad jag vill”

Du får prata om vad du vill, men då ska du klara av att dina lögner inte köps med hull och hår.

Jag upprepar mig för tionde gången nu. En åtalsunderlåtelse registreras i belastningsregistret och är offentlig, det finns ingen och därför ljuger du, Elisabeth Massi Fritz säger att ärendet inte är har återupptagits och därför är det bevisar att du ljuger du om det också.

En mytoman du inte vill ifrågasätta har ljugit för dig.
Citera
2025-05-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det verkar inte finnas bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Dom rentvår sig från mytomanryktet när vi får se videon Jocke säger att han har där Chrippa mordhotar Anjos barn.

Jocke ljuger om vad som helst. Skönt för familjen ha lyckats undfly helvetet.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-17 kl. 17:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in