2025-05-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ignorera hans larv bara. Han behöver professionell hjälp. Han kan inte ens bli ordningsvakt, inget fel på ordningsvakter dock.
Dörrvakt på en pub på sin höjd! Kanske lapplisa😁
Citera
2025-05-13, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Än en gång försöker du låta påskina att Chrippa gjort sig skyldig till stämpling mot sin egen bror. Det har han inte. Det finns, från polisens sida- ingen misstanke, utredning eller åtal - om detta. Du fortsätter förtala grabben, på ett oerhört fult sätt.

Stopp och belägg lite här nu.
Du verkar stensäker på att du har rätt.

Då ska jag berätta något för dig.
Om du inte sitter ner så föreslår jag att du sätter dig.

I dag har stämplingen återuppgagits.
Chrippa kunde inte hålla käften och ni era hyenor kunde inte häller sansa er utan gapade i tråden.

Så var det med det.

Jag kommer inte delge något i detta utöver det jag fått tillåtelse att göra.

Chrippa, din idiot!
Citera
2025-05-13, 02:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kan vi vänta oss rättegång snart?
Citera
2025-05-13, 02:24
Medlem
stureplan08s avatar
Chrippa lever gött, kommer fortsätta leva gött, har en blond vacker smart tös som många skalliga taniga testosteronlösa losers här på Flashback skulle drömma om.

Har ni inte förstått att han har inkasserat och cashat ut för länge sedan? All PR är bra PR sägs det.

Hoppas han sköter sina kort rätt framöver och tänker efter vad han lägger ut så att han inte matar alla jävla stollar som verkligen parasiterar å äter på hans bekostnad ni är alla smutsiga energitjuvar.

För mycket jantar i detta land som lever sitt liv igenom andra.

Ni är säkert samma typ av människor som gömmer sig bakom krukväxterna i fönstret och spionerar på vad grannen gör...

En stark själ går aldrig att bryta ner, glöm inte det : - )

Kan däremot inte försvara stämplingen, våld är aldrig aldrig försvarbart. Där gjorde han bort sig. Hoppas han lär sig något från det.

DÄREMOT! Jocke och hans entourage med Anjo etc har bedrivit psykiskt våld/terror i allra högsta jävla grad i form av att ringa myndigheter till höger- och vänster med falska påståenden.

Glöm inte det...

Klart Chrippa blir stressad utav det.

Så var det med det, tja tja.
Senast redigerad av stureplan08 2025-05-13 kl. 02:41.
Citera
2025-05-13, 04:52
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Chrippa kunde inte hålla käften och ni era hyenor kunde inte häller sansa er utan gapade i tråden.

Så var det med det.

Chrippa, din idiot!

Du menar att man begärt en överprövning av beslutet om nedläggning?

Det måste till ny bättre bevisning än att man bara önskar att utredningen ska återupptas.

Ps! Du är den sista som ska kalla andra för hyenor.
Senast redigerad av granny-panties 2025-05-13 kl. 04:56.
Citera
2025-05-13, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Du menar att man begärt en överprövning av beslutet om nedläggning?

Det måste till ny bättre bevisning än att man bara önskar att utredningen ska återupptas.

Ps! Du är den sista som ska kalla andra för hyenor.

Nej. Det är återupptaget. Vad var det inte du förstod av det jag skrev?
Citera
2025-05-13, 05:51
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Nej. Det är återupptaget. Vad var det inte du förstod av det jag skrev?

Jag inväntar bättre källa eftersom din trovärdighet inte är särskilt hög.
Citera
2025-05-13, 06:45
Medlem
Citat:

Det är inte jag som sprider lögner. Men vänta på du.
Chrippa har verkligen ställt till det för sig och andra.
Citera
2025-05-13, 07:00
Avslutad
Citat:

Precis, i slutet av dagen ;-), så återstår det väl bara att se. Antingen är det sant eller inte. Oavsett hur du krigar.
Citera
2025-05-13, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08
Chrippa lever gött, kommer fortsätta leva gött, har en blond vacker smart tös som många skalliga taniga testosteronlösa losers här på Flashback skulle drömma om.

Har ni inte förstått att han har inkasserat och cashat ut för länge sedan? All PR är bra PR sägs det.

Hoppas han sköter sina kort rätt framöver och tänker efter vad han lägger ut så att han inte matar alla jävla stollar som verkligen parasiterar å äter på hans bekostnad ni är alla smutsiga energitjuvar.

Ni är säkert samma typ av människor som gömmer sig bakom krukväxterna i fönstret och spionerar på vad grannen gör...

Kan däremot inte försvara stämplingen, våld är aldrig aldrig försvarbart. Där gjorde han bort sig. Hoppas han lär sig något från det.

DÄREMOT! Jocke och hans entourage med Anjo etc har bedrivit psykiskt våld/terror i allra högsta jävla grad i form av att ringa myndigheter till höger- och vänster med falska påståenden.

Glöm inte det...

Tack för ett gott skratt, jag förstår att du är ironisk.
Vem skulle inte vilja ha en miljon kr i konsumtionsskuld till Kronofogden, brottsdömd och jagad av andra myndigheter varje dag?
Citera
2025-05-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08

Glöm inte det...

Köper till viss del att han lever(eller iallafall levt gott) innan allt drama hände. Sedan har det varit misär, även om det varit lite resor här och var. God mat, osv. Om sådant är vad man klassar ’gött’.
Häkten, skulder, begränsningar, med mera. Jag skulle säga att det vänt snabbt. Synd egentligen. Som en del påpekat i tråden, Chrippa hade kunnat leva skuldfritt, ärligt och bättre än många i samhället även ärligt. Nu vet jag inte om skattefifflet är sant, vill inte utrycka mig om det. Men ifall det är det, så hade han ändå haft bättre inkomst än dom flesta med skattade pengar. Återigen synd.

Jag tycker Chrippa alltid varit en skön prick att ha på i bakgrunden, på YouTube.
Citera
2025-05-13, 09:46
Medlem
Citat:

Så var det med det.

Chrippa, din idiot!

Det är bra att det blev så till slut, han får ju skylla sig helt och hållet själv när han inte kan låta dom vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in