Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
När intelligensen sviktar tar personangreppen vid.
För att du hävdar att du har läst att åtalsunderlåtelsen tagits upp, beviset för det är att det inte finns dokument som styrker det.
Varför har du fantiserat ihop att jag har nåt alls att göra med Chrippa, eller att jag är känslomässigt påverkad eller att jag påverkar honom alls? Nu får du väl ta och ge dig? Ta dig samman, du lever i en fantasivärld, det är obehagligt.
Vem ljuger, Jocke eller du? Är det verkligen en åtalsunderlåtelse? Jocke har redan erkänt att det inte fanns tillräckliga bevis för att bevisa att ett brott var begånget eller att Chrippa ens var inblandad.
Är du helt fast i ett ord? Det är väl inte viktigt? Jag fattar inte hur du är totalt oförmögen att gå vidare. Du fastnar och kan inte komma loss.
Det som är viktigt i den frågan är om Chrippa har planerat att betala någon dvs Adam Khalili Motlagh, för att misshandla Jocke och Anjo väldigt grovt. Det är viktigare än ett ord.
Det finns ju fler inblandade men det tror jag nog att du är väl medveten om.
Jag vill att du berättar vilka dokument som är falska enligt dig och vad som, enligt dig, är korrekt.
Kan du inte göra det far du med osanningar. Igen.
Jag personligt har inte diskuterat åtalsunderlåtelse som verkar vara osunt viktigt för dig och nån till.
Vem bryr sig mer än att Chrippa nån förbannade gång kan visa sig vuxen och brösta det han ställer till.
Är det för mycket begärt?