Citat:
Ursprungligen postat av
Amberfeelfree
Hon är ju en känsloperson med mycket drama kring hur hon mår. Det är såna stora ord och olika lägen var hon befinner sig om hur hon mår. Skiftar enormt under en dag, så bipolär är väl kanske ett svar. Ingen orkar med att leva med en person som ständigt skiftar i känslor. På vilken plats ska den personen förhålla sig??
Bipolära människor skiftar inte så på en dag. De är maniska i perioder på veckor,månader, sen depressiva.
B verkar mer vara borderline med sitt dagliga skiftande.
Sen kan ev droger vara en orsak,eller denna influenser image,som hon börjar bli för gammal för.