2025-05-16, 16:36
  #8437
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon ska kanske träffa den tunga influencern Grä*s och be om ursäkt för att hon blivit exkluderad? ☺️

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wgG7XA/margareta-graas-bojkottar-caia-exkluderad

Ärligt talat varför gnyr den där Gräsankan?? Eventet hade väl begränsat antal platser. eller ska alla 1237364st sk "influensers" bjudas in oavsett??
Citera
2025-05-16, 21:42
  #8438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Undrar vad för slags tungt möte som gett Bianca svindel idag enligt hennes Snap?
Hon är ju en känsloperson med mycket drama kring hur hon mår. Det är såna stora ord och olika lägen var hon befinner sig om hur hon mår. Skiftar enormt under en dag, så bipolär är väl kanske ett svar. Ingen orkar med att leva med en person som ständigt skiftar i känslor. På vilken plats ska den personen förhålla sig??
Citera
2025-05-16, 23:07
  #8439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Hon är ju en känsloperson med mycket drama kring hur hon mår. Det är såna stora ord och olika lägen var hon befinner sig om hur hon mår. Skiftar enormt under en dag, så bipolär är väl kanske ett svar. Ingen orkar med att leva med en person som ständigt skiftar i känslor. På vilken plats ska den personen förhålla sig??
Bipolära människor skiftar inte så på en dag. De är maniska i perioder på veckor,månader, sen depressiva.
B verkar mer vara borderline med sitt dagliga skiftande.
Sen kan ev droger vara en orsak,eller denna influenser image,som hon börjar bli för gammal för.
Citera
2025-05-16, 23:18
  #8440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Bipolära människor skiftar inte så på en dag. De är maniska i perioder på veckor,månader, sen depressiva.
B verkar mer vara borderline med sitt dagliga skiftande.
Sen kan ev droger vara en orsak,eller denna influenser image,som hon börjar bli för gammal för.


Hon dricker ofta. Om man redan har ångest och psykisk ohälsa förvärrar bakfyllan ångesten totalt. Där har jag märkt att Bianca alltid är som lägst dagen efter hon druckit eller i den svängen. Förfärligt , och hon vill bli mamma på köpet? Hon har 3000000 miljoner videos om hur dåligt hon mår varje vecka och dag, hur ska hon då klara av ett barn?
Citera
2025-05-16, 23:23
  #8441
Medlem
Är hon singel?
Citera
2025-05-17, 11:34
  #8442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Bipolära människor skiftar inte så på en dag. De är maniska i perioder på veckor,månader, sen depressiva.
B verkar mer vara borderline med sitt dagliga skiftande.
Sen kan ev droger vara en orsak,eller denna influenser image,som hon börjar bli för gammal för.

Precis. Jag tror mer att det är hennes grundpersonlighet, känslomänniska, och hennes ADHD. Hon fick ju precis samma utbrott när hon fortfarande bodde hemma i de tidiga säsongerna av Wahlgrens värld.

Jag tror inte hon går,på några droger, tror uppriktigt inte hon skulle våga det.
Citera
2025-05-17, 12:13
  #8443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Bipolära människor skiftar inte så på en dag. De är maniska i perioder på veckor,månader, sen depressiva.
B verkar mer vara borderline med sitt dagliga skiftande.
Sen kan ev droger vara en orsak,eller denna influenser image,som hon börjar bli för gammal för.

Jo man kan ha s.k. ultra rapid cycling. Var tredje till var fjärde med bipolär diagnos har denna variant så ganska vanligt ändå. Personligen tror jag inte att B har bipolär sjukdom.
Citera
2025-05-17, 17:38
  #8444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Jo man kan ha s.k. ultra rapid cycling. Var tredje till var fjärde med bipolär diagnos har denna variant så ganska vanligt ändå. Personligen tror jag inte att B har bipolär sjukdom.

Då har man det i ett skov, Bianca har mer klassiska humörsvängningar 365 dagar om året.
Citera
2025-05-17, 18:02
  #8445
Medlem
Lukas-s avatar
Har sällan skådat ett mer typisk exemplar av Larus canus än denna uppblåsta nolla.
Citera
2025-05-18, 08:56
  #8446
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Överreaktion är att kalla tjejer ”trashiga” för att dom dricker alkohol, tar ett cigg och har fake tan! DET är överreaktion.

Fast detta påstående stämmer dock, och har inget med hat att göra. Hon har valt ”trashiga” attribut. Inget snack om saken. Synd på en i övrigt vacker kvinna i naturligt tillstånd.

/AI
Citera
2025-05-19, 08:44
  #8447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Ja, hon har sagt det i avsnitt av Wahlgrens värld att hon och assistenten från Östergötland, minns inte namn, hade lasrat fiffi inför den sommaren. Tror det var förrförra säsongen. Scenen spelades i alla fall in på hennes kontor.
Såg en förhandsvisning på ett tv-program där assistenten från Östergötland deltog och kom då att tänka på att hon hade varit mycket trovärdigare om hon låtit som Anders Ankan Johansson, men en del tappar ju dialekten fort.......🙄
Citera
2025-05-22, 16:26
  #8448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JempaJalle
Bianca Ingrosso har polisanmält en stalker som heter Fabian Sköldhamn för hot. Han terroriserar henne. Han är sedan tidigare dömd och har suttit i fängelse för misshandel. Hur länge får en sån man gå lös?

Troligtvis länge, polisen anser sig inte ha tid med sådana ”struntsaker”

My Martens stalker har hållt på i 9år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in