2025-05-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Att exmaken är Gudfar till deras yngsta son är riktigt obehagligt
Vad hade de tänkt sig?? Intrasslat och skumt
Är det C som föreslagit det och varför??

Håller helt och hållet med dig. Hela karaktären är märklig och det finns stor anledning att ifrågasätta henne. Känner så stor oro för barnen nu oavsett tr dom som haft fel förr. För många har signalerat oro.
Citera
2025-05-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Då barnen är mestadels med ciara så kommer
Måns få betala underhållsbidrag. Och det är baserat på hans inkomst. Säljes huset räknas det också som inkomst. Men det huset lär nog stå där ett tag till..
det där äktenskaps förordet tror jag inte gör så mycket skillnad, ciara har oavsett rätt till en del av huset vid försäljning även om det är Måns som betalat. Hon har dessutom berättat att hon lagt mycket av sin inkomst på inredning av huset osv. Men det spelar ingen roll. Dom har varit gifta sedan 2016?17? Det är över 5 års tid med barn inkluderat. Nu avbokar Måns alla sina gig för att säkerligen dra ner på sin taxerade inkomst för att kunna betala mindre underhållsbidrag.
Förlåt men varför säger du att barnen mestadels är med Ciara? Hur vet vi att det är så? Och återigen - hon sa inte att hon spenderat sina pengar på inredning av DET huset.
Citera
2025-05-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förlåt men varför säger du att barnen mestadels är med Ciara? Hur vet vi att det är så? Och återigen - hon sa inte att hon spenderat sina pengar på inredning av DET huset.

Tänker inte svara på dina dumma idiotiska frågor, du vet väl svaren. Du får lyssna på YouTube rättegången. Där finns alla svar.allt som sägs är baserat på den
Citera
2025-05-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja, han gjorde det. Tror du att övriga 10 arrangörer önskade att Måns skulle uppträda och vem är egentligen målgruppen?
Vad jag läste så sa ingen något annat än att de ville ha hans uppträdande, nej.
Målgruppen torde vara hans vanliga antar jag.
Citera
2025-05-16, 22:28
Medlem
Citat:
Då barnen är mestadels med ciara så kommer
Måns få betala underhållsbidrag. Och det är baserat på hans inkomst. Säljes huset räknas det också som inkomst. Men det huset lär nog stå där ett tag till..
det där äktenskaps förordet tror jag inte gör så mycket skillnad, ciara har oavsett rätt till en del av huset vid försäljning även om det är Måns som betalat. Hon har dessutom berättat att hon lagt mycket av sin inkomst på inredning av huset osv. Men det spelar ingen roll. Dom har varit gifta sedan 2016?17? Det är över 5 års tid med barn inkluderat. Nu avbokar Måns alla sina gig för att säkerligen dra ner på sin taxerade inkomst för att kunna betala mindre underhållsbidrag.
C har dessutom lagt in egna pengar i huset så det måste ju också tas med. I äktenskapsförordet står det dessutom att han ska ge henne ett boende för max 13 miljoner. Kan bli dyrt för Måns
Citera
2025-05-16, 22:29
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Folk tror att dom haft en lyx nanny, 40 timmar låter mycket.
Men det folk måste förstå också är att i uk har man oftast nanny eller aupair då det är ett billigare alternativ än för dagis. Dagis kostar MINST 10.000 kr i uk. Så att ha lauren är billigare då hon också fått bo med dom då ingår mat och husrum. Den minsta killen har väl inte ens gått på dagis utan lauren passat under dom timmarna som jag uppfattat det

Ciara sa (i förhöret) att hon (nannyn) är väldigt flexibel och arbetar mellan 40 och 60 timmar i veckan. Är det ens lagligt?
Citera
2025-05-16, 22:30
Medlem
Citat:
Tänker inte svara på dina dumma idiotiska frågor, du vet väl svaren. Du får lyssna på YouTube rättegången. Där finns alla svar.allt som sägs är baserat på den
Det är just det jag gjort och frågar därför dig var du får DIN information ifrån, eftersom den är annorlunda än vad som sades där?
Citera
2025-05-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
C har dessutom lagt in egna pengar i huset så det måste ju också tas med. I äktenskapsförordet står det dessutom att han ska ge henne ett boende för max 13 miljoner. Kan bli dyrt för Måns

Ja det konstiga är i rättegången tjatade Måns om huset i England, att han måste få loss dom pengarna. Att det ligger mycket pengar i det huset . Men om det är nu som du skriver med 13 miljoner då kan han lika gärna skriva över de huset på Ciara så är de färdig klappat. Ska googla och se värderingen på det huset .
Citera
2025-05-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Kommer jag inte ihåg var jag läste det, men vill minnas att det står i deras äktenskapsförord att Måns måste se till att Ciara (och barnen) har ett boende i England om en skilsmässa skulle bli aktuell.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför sådana män som Måns som har sabbat VARJE förhållande innan Ciara genom att vara otrogen (och nu även missbruk) sen ändå väljer att gifta sig. Varför? 😳
Nej, jag förstår inte heller varför han binder sig till en kvinna. Han bör leva singelliv.
Citera
2025-05-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Ciara sa (i förhöret) att hon (nannyn) är väldigt flexibel och arbetar mellan 40 och 60 timmar i veckan. Är det ens lagligt?

Nu gick hon under Nanny och hon har en universitets utbildning inom psykologi eller något om jag minns rätt. Så tror hon fick mer betalt då hon har utbildning på köpet, så ja det är lagligt. Som aupair är det inte lagligt. Men som jag skrev innan, hon har sluppit betala hyra då hon bott med dom
Citera
2025-05-16, 22:32
Medlem
[quote=Sveaswe|91911564]
Ja det konstiga är i rättegången tjatade Måns om huset i England, att han måste få loss dom pengarna. Att det ligger mycket pengar i det huset . Men om det är nu som du skriver med 13 miljoner då kan han lika gärna skriva över de huset på Ciara så är de färdig klappat. Ska googla och se värderingen på det huset .
[/QUOTE
Ja, det kan ju visa sig att han får pröjsa huset.
Citera
2025-05-16, 22:33
Medlem
Citat:

Det äktenskaps förordet skulle man haft att man får ett hus värt 13 milj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in