• 7
  • 8
2025-05-14, 22:29
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
tänker du på han den där gulingen från Mariestad som nämnts tidigare. Han som hotade.en nattklubbsägare med att han hade kontakter inom HA när han inte fick sina svarta pengar 💰,😁😁
Ja han den överviktiga asiaten som raggar på 15åringar är ett bra exmpel på det ja, riktigt tragisk människa som aldrig haft några kontakter inom den sfären likt negerkim.
Citera
2025-05-15, 05:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Ja han den överviktiga asiaten som raggar på 15åringar är ett bra exmpel på det ja, riktigt tragisk människa som aldrig haft några kontakter inom den sfären likt negerkim.

Ja , Magnus. Han śprang omkring i de där jävla support tröjorna och snackade att han minsann skulle på invigningsfest hos HA oxh bla bla. Lyçkan var väl gjort när han lade upp em bild på han och Loui Marti som omslagsbild . Vad han antagligen inte visste var att Loui var då redan out sen länge 😁😁
Citera
2025-05-15, 21:00
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja , Magnus. Han śprang omkring i de där jävla support tröjorna och snackade att han minsann skulle på invigningsfest hos HA oxh bla bla. Lyçkan var väl gjort när han lade upp em bild på han och Loui Marti som omslagsbild . Vad han antagligen inte visste var att Loui var då redan out sen länge 😁😁
Jag ska nog tipsa HA om de här hycklarna, för det kan nämligen bli ganska dyrt det dem håller på med.
Citera
2025-05-17, 04:50
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Som många HA killar hade han vill jag minnas att det stod jobbar på krav maga på sin prestation . Sem lade han till att varit främlingslegionen trots att han aldrig ens var påtönkt att göra lumpen . Det är säker coolt ut för de där småtjejerna kanske 🤣🥰
Jag vet han dejtae tjejrr födda på 90 talet, vore kul om han kom upp på någon riktigt klubbfest:
Citera
2025-06-09, 21:41
Medlem
Negerkim fick kicken från Renta iom sitt snorklande. Antar att dom inte gillade att synas på bilder i fup:ar.
Idag jobbar han väl på Prevex i Skövde. Såg att han skulle sälja huset bredvid polisstationen med.
Det intressanta i kråksången är att han blev väl infixad dit av en kille som lyckades åka hem från den där festen som dom andra kompisarna dela på bilnyckel körandet i den stackars tjejen. Låter för mig som ett bra klientel allihop.
Citera
2025-09-23, 06:05
Medlem
Någon som har hela domen på Stefan? ( B 3289-25) Går att läsa lite om den på lexbase.
Citera
2025-10-05, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariestadare2k
Någon som har hela domen på Stefan? ( B 3289-25) Går att läsa lite om den på lexbase.
Vad är han dömd för?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in