• 1
  • 2
2016-10-16, 21:12
Medlem
Denna vecka ska ett stort antal personer gripit och tagits in till station för provtagning. Orsaken ska vara att flödet av kokain ökat något enormt i staden. Någon som vet mer om detta?
Citera
2016-10-17, 16:06
Medlem
link71s avatar
Länk till de du säger ?
Citera
2016-10-17, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Länk till de du säger ?

Här har du vad Mariestadstidningen säger

http://mariestadstidningen.se/maries...tikatillslag-i
Citera
2016-10-17, 20:44
Bannlyst
Haha 4 jobbar inom kriminalvården
Citera
2016-10-18, 10:33
Medlem
Någon som har namn på de som arbetar inom kriminalvården?
Citera
2016-10-20, 22:11
Medlem
GaltJohns avatar
Eftersom Mariestad verkar vara en liten stad bör det ju finnas någon som sitter på info.
Citera
2016-10-20, 23:14
Medlem
GaltJohns avatar
Verkar även finnas problem på skolorna.

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6544640
Citera
2016-10-24, 10:04
Medlem
Vad jag har hört så ska flera spela i det lokala storlaget IFK Mariestad. Och för alla rasister, de är svenskar som har åkt denna gången
Citera
2016-10-24, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Haha 4 jobbar inom kriminalvården
Haha, underbart
Citera
2016-10-27, 20:12
Medlem
Någon som sitter på namnen?
Citera
2016-11-02, 13:40
Medlem
Här kommer namnen! Man är inte förvånad, Första avskummet

Jimmy Hermansson ( plit) Varit plit i ca 2 år som älskar att helgpunda.

Dennis Jernetz ( inte vassaste kniven i lådan ) Då han tog bilen från jobbet till polisstation och lämnade prov, där det visade sig positivt, Han fick frågan hur kom du hit? Jag tog bilen , Det säger väll allt om denna kille ? med andra ord ingen raketforskare.

Johan Karlsson ( Pappas pojke ) spelade hockey back in the Days. Farsan rik som ett troll. JK Som just nu pluggar i Varberg och älskar ladd!

Sen har vi Björkarna Henrik och Johan Henrik är den mer skötsamma utav dem, står och säljer möbler på Jysk medans andra brorsan drar ladd på någon toa i stan!

Dessa namn är vad jag vet just nu! Men jag kommer att uppdatera var så säkra på det!

Sist men inte minst ja säger som Mariestadtidningen

DETTA ÄR HELT VANLIGA KILLAR!

Man slutar aldrig att förvånas, får jag personligen syn på någon av dessa så ska dom få sig en läxa!!!
Citera
2016-11-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonniehagg
Här kommer namnen! Man är inte förvånad, Första avskummet

Jimmy Hermansson ( plit) Varit plit i ca 2 år som älskar att helgpunda.

Dennis Jernetz ( inte vassaste kniven i lådan ) Då han tog bilen från jobbet till polisstation och lämnade prov, där det visade sig positivt, Han fick frågan hur kom du hit? Jag tog bilen , Det säger väll allt om denna kille ? med andra ord ingen raketforskare.

Johan Karlsson ( Pappas pojke ) spelade hockey back in the Days. Farsan rik som ett troll. JK Som just nu pluggar i Varberg och älskar ladd!

Sen har vi Björkarna Henrik och Johan Henrik är den mer skötsamma utav dem, står och säljer möbler på Jysk medans andra brorsan drar ladd på någon toa i stan!

Dessa namn är vad jag vet just nu! Men jag kommer att uppdatera var så säkra på det!

Sist men inte minst ja säger som Mariestadtidningen

DETTA ÄR HELT VANLIGA KILLAR!

Man slutar aldrig att förvånas, får jag personligen syn på någon av dessa så ska dom få sig en läxa!!!

Du verkar inte ha hundra koll på läget, flera av dom du nämner har jag hört att dom inte ens varit inne på förhör.

Spännande för övrigt, vad ska du ge dom för läxa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in