2025-05-16, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Starkt av dig att fortfarande stå emot de få patetiska chrippa anhängarna här inne.

Spelar ju ingen roll vad man lägger fram för bevis eller säger, de ska förvridas och alltid skyllas på Jocke o company. De lyser med sin frånvaro når clownen var häktad, så fort han släpptes så var dom tillbaka. Sjuka jävlar.

Exakt så, det är skrattretande och det spelar ingen roll hur mycket dokument som läggs upp det kommer ändå vridas & vändas på allt.
Vi ska stå till svars men vi kan inte få ett ända svar själva, märkligt!
Citera
2025-05-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är ett konstigt uttalande av henne eftersom det inte är deras vilja att gå igenom en undersökning som bestämmer om det finns några bevis.
Det låter mer som om undersökningen visat att bevisen kan vara planterade.

Det håller jag med om, eller snarare dumt formulerad om det är direkt citerat, vilket finns risk för att det inte är heller.
Men jo det är frivilligt att genomgå processen som målsägare. Det står en fritt att avstå om man så önskar.
Citera
2025-05-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja, jag tycker det är rätt normalt att vuxna ställer frågor till ungdomar, för att få veta deras åsikter. Om du har barn rekommenderar jag att kolla plattformar de rör sig på, bra att ha koll på vad de tittar på....
Jag har flera sociala plattformar jag följer, av just den anledningen. Man kan diskutera med sin ungdom, har du sett det där och det där, vad tycker du om det, vad är din inställning osv. Blir bra diskussioner och man får koll på att man fostrat en fin ungdom.
Finns mycket skit där ute, speciellt på Tiktok.

Självklart är det bra att man har koll på sina barn/ungdomar men nu handlade inte mitt inlägg riktigt om detta (svårt att förklara på rätt sätt).
Var nyfiken på varför du specifikt gjorde en "seriös" rundfrågning bland ungdomarna gällande just Linnea. Fick uppfattningen att du visade ungdomarna just Linneas TikTok för att få deras bedömning, kanske förstod jag ditt inlägg fel.

Personligen har jag svårt att förstå att man följer någon av dessa människor, det gäller alltså inte bara Chrippa och Linnea utan även Chrippas bror med bihang och alla runtomkring. Alla skapar bara illusioner och hittar på lögner.
Föreslår att man ägnar mer tid på sig själv och sin egen utveckling, ger mer för själen än att sitta och hata på människor man inte känner, som vissa gör här i denna tråd.
Citera
2025-05-16, 16:32
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Exakt så, det är skrattretande och det spelar ingen roll hur mycket dokument som läggs upp det kommer ändå vridas & vändas på allt.
Vi ska stå till svars men vi kan inte få ett ända svar själva, märkligt!

Exakt! Stört som fan är det.
Citera
2025-05-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Det håller jag med om, eller snarare dumt formulerad om det är direkt citerat, vilket finns risk för att det inte är heller.
Men jo det är frivilligt att genomgå processen som målsägare. Det står en fritt att avstå om man så önskar.
En så erfaren och mediatränad advokat som Elisabeth Massiv Fritz råkar inte rikta brottsmisstankar mot sina klienter.

Vid en sådant debacel inkommer advokaten givetvis med en rättelse. Jocke skulle utan fördröjning gå ut i 1537 storys för att ”rätta sin advokat för hennes klumpiga och felaktiga uttalandet” och byta advokat, sluta spekulera i det som är orimligt.
Citera
2025-05-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ett svar jag kan respektera.

Tack!
Nån som har insyn i utredningen har alltså tagit direkt kontakt med 111-111 och försökt övertyga 111-111 och Tomtenisse14 att stämplingen har tagits upp igen genom att skicka ”myndighetsdokument”.

Har den ”infon” hamnat på Flashback innan beslutet ens var överklagat?

Förhoppningen att 111-111 och Tomtenisse14 är smarta nog att fatta att deras källa ljuger är liten, men inte helt obefintlig.
Citera
2025-05-16, 17:24
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nån som har insyn i utredningen har alltså tagit direkt kontakt med 111-111 och försökt övertyga 111-111 och Tomtenisse14 att stämplingen har tagits upp igen genom att skicka ”myndighetsdokument”.

Har den ”infon” hamnat på Flashback innan beslutet ens var överklagat?

Förhoppningen att 111-111 och Tomtenisse14 är smarta nog att fatta att deras källa ljuger är liten, men inte helt obefintlig.

Konstigt bara att det satt sååå långt inne att skriva att man kan ha övertolkat det man "läst".
Citera
2025-05-16, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Självklart är det bra att man har koll på sina barn/ungdomar men nu handlade inte mitt inlägg riktigt om detta (svårt att förklara på rätt sätt).
Var nyfiken på varför du specifikt gjorde en "seriös" rundfrågning bland ungdomarna gällande just Linnea. Fick uppfattningen att du visade ungdomarna just Linneas TikTok för att få deras bedömning, kanske förstod jag ditt inlägg fel.

Personligen har jag svårt att förstå att man följer någon av dessa människor, det gäller alltså inte bara Chrippa och Linnea utan även Chrippas bror med bihang och alla runtomkring. Alla skapar bara illusioner och hittar på lögner.
Föreslår att man ägnar mer tid på sig själv och sin egen utveckling, ger mer för själen än att sitta och hata på människor man inte känner, som vissa gör här i denna tråd.

Det lät nog värre än vad det var, uttryckte mig dåligt då helt enkelt.
Citera
2025-05-16, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag ljög inte. Bara så du vet.
Du får gärna fortsätta att tjata om sånt men då vill jag att du åtminstånde visa upp att jag medvetet ljög.

Jag har baske mig inte sett att Chrippisarna kommer med något annat än motfrågor och ifrågasättande. Länkar som bara går till tråden dvs inga bevis samt påståenden om lögner.
Efter ett tag visar der sig att det finns anledning till uttalanden jag har gjort.

Det är viktigt för dig och er att få andra att tro på att jag ljuger.
Bevisa motsatsen då. Bevisa att jag medvetet ljög när jag skrev att det är återupptaget. Expressen gills inte. Inte i nuläget.

Hur skall ni ha det? Är utredningen upptagen igen eller inte? Nu får ditt undermedvetna bestämma sig
Senast redigerad av husky30 2025-05-16 kl. 18:26.
Citera
2025-05-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
(Om inte nåt spännande händer i morgon. C håll i dig 😚, fåglar viskar…..)
Vad viskar fåglarna?
Citera
2025-05-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du måste må väldigt dåligt. Är det för att du vet vad som är på väg?
Tönt.
Vad skulle jag må dåligt över?

Vad vet du om som är på väg? Vad har fåglar eller mytomaner viskat i ditt öra denna gång? Ska bli intressant att se om du har nåt att komma med eller om du just ljög igen.

Har du hajat att hen som skickar dig falska myndighetsdokument är mytoman?
Citera
2025-05-16, 19:23
Medlem
Lite info om allt som har hänt.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwetransfer.com%2Fdownloa ds%2F0c06fc932e5c1f9998c43d632a349d5f2025051519162 7%2F92685f%3Ft_exp%3D1747595787%26amp%3Bt_lsid%3D6 2f7bb42-eb0d-44eb-bbd5-8bea6559702e%26amp%3Bt_netw ork%3Dlink%26amp%3Bt_rid%3DYXV0aDB8VHJhbnNmZXJ8cWN mZG5kMjExamNjeGs%3D%26amp%3Bt_s%3Ddownload_link%26 amp%3Bt_ts%3D1747336587

Samt denna.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fdelafil.se%2F845d85f5f37 c0422%2FBegA%25CC%2583%25C2%25A4ran_om_A%25CC%2583 %25C2%25B6verprA%25CC%2583%25C2%25B6vning_J_OCH_P. pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in