2025-05-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Har han cash? Länka bevis 🤣
”Sekten” jobbar som vanliga Svenssons. Därför har de ”tak över huvudet”.

Aha du menar att hon stämplar till a-kassan? Eller har hon sjukpenning? Socialbidrag?
Så klart hon klarar sig bra. Skämtar bara. Svarta pengar tar dig långt 👍
Byter du ämne eller skriver du då många olika inlägg att du glömmer din fråga. Jag skrev aldrig att han har pengar.

Sekten jobbar som influerare, med varierande framgång, så stora kanaler brukar få fler samarbeten.

Vill du att jag svarar får du börja ställa normalbegåvade frågor. Vill du att jag gissar svaret på dina frågor? Jag ställer samma frågor tillbaka. Du att hon stämplar till a-kassan, eller har hon sjukpenning? Socialbidrag? Svarta pengar?

Jocke är fattig på papper, är du helt plötsligt övertygad om att han sprättar svarta pengar?
Citera
2025-05-16, 00:43
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte om du öht sett hennes lives eller TikTok eller YouTube vloggar.
Men. Ingen kan beskylla henne för att vara äldre än 12.
Du tycker att hon är en 12-åring men försvarar gubbsjuka ligans gruppförföljelse och objektifiering av en 12-åring?
Citera
2025-05-16, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du tycker att hon är en 12-åring men försvarar gubbsjuka ligans gruppförföljelse och objektifiering av en 12-åring?

Men snälla nån. Lugna ner dig. Du hyperventilerar ju.

Det enda som har hänt nu är bara det som hände innan dvs stämpling.
Ledsen men inte ens Chrippa kan gapa sig ut detta.
Citera
2025-05-16, 00:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Hon är Jockes målsägandebiträde, inte Chrippas, så vad ska hon göra med den vetskapen tänker du?

Hon menar att det är uppenbart osannolikt att de skulle gå igenom den processen om det var på falska grunder utan bevis, ergo att det är självklart att det finns grund med bevis. Enligt henne iaf.
Eftersom Jocke och Anjo jagat, trakasserat och ljugit om Chrippa i 1 års tid, då är det verkligen inte osannolikt att genomgå en förundersökning och brottsmålsprocess på falska grunder. Det är inte värre än vad jocke och anjo redan gjort mot chrippa.

Och vad då "anklaga på falska grunder", hon säger ju att de har bevis?
Citera
2025-05-16, 00:56
Medlem
Citat:
För att Chrippa inte får lämna länet och hon är oförmögen att existera utan honom?
Det är hon inte och det har hon visat genom att existera utan honom när han har varit i häkte.
Lea är starkare än du anar.
Citera
2025-05-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag håller med. Advokaten, som är mediatränad och förmodligen inte bara ordbajsar säger med all önskvärd tydlighet att det har uppkommit anklagelser mot Anjo och Jocke att dom på falska grunder har anklagat dom misstänkta.

Upplösningen av detta blir minst sagt en rysare. Förhoppningsvis kommer hela sanningen ut efter Chrippas video imorgon.
Hon säger väl att det är nedlagt för att utredarna tror att det kan handla om falska grunder och därför måste hon säga som hon gör.
Citera
2025-05-16, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vem skulle ni välja att ta en öl med i hela den här soppan?

Jag skulle helt klart välja Chrippa eftersom han har en karismatisk personlighet.
Jag skulle nog hellre vilja ta en Prosecco med Linnea faktiskt.
Citera
2025-05-16, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Dom inser nog att anmälningarna mot dom inte har lagts ner och vill därför driva det där med stämplingen.

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Citera
2025-05-16, 02:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Och i slutet av dagen, är det ju tur att det finns utbildade människor som kommer utreda detta och inte de som jobbar på Flashback.
Så poliserna som gjorde anmälan, och dem som gjorde utredningen där man inte hittade bevis, dessa människor är enligt dig inte utbildade?
Citera
2025-05-16, 03:44
Medlem
Citat:
Och i slutet av dagen, är det ju tur att det finns utbildade människor som kommer utreda detta och inte de som jobbar på Flashback.

Ja det är ju trots allt utbildade människor som jobbar med detta och det visade sig att ge resultat. Det händer en hel del nu och det är inget någon här kan ändra på trots att det vevas för fullt.
Citera
2025-05-16, 04:05
Medlem
Efter läst 4 sidor med skit så är min fråga jävligt simpel. Har utredningen gällande stämplingen återupptagit?
Citera
2025-05-16, 09:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det är ju trots allt utbildade människor som jobbar med detta och det visade sig att ge resultat. Det händer en hel del nu och det är inget någon här kan ändra på trots att det vevas för fullt.
Det var ju utbildade människor som la ner utredningen pga brist på bevis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in