2025-05-16, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Ja självklart får både du och jag tycka vad vi vill. Var bara nyfiken på varför en vuxen människa frågar ungdomar vad de tycker om Linnea och sen lägger ut det här på Flashback.
TikTok verkar vara en plattform för barn/ungdomar så jag kollar inte där.

Någon/några har tidigare skrivit att Chrippa och Linnea vill vara som Joakim (40 år), om det är så kan det ju vara därför Linnea beter sig som en 12-åring...

Ja, jag tycker det är rätt normalt att vuxna ställer frågor till ungdomar, för att få veta deras åsikter. Om du har barn rekommenderar jag att kolla plattformar de rör sig på, bra att ha koll på vad de tittar på....
Jag har flera sociala plattformar jag följer, av just den anledningen. Man kan diskutera med sin ungdom, har du sett det där och det där, vad tycker du om det, vad är din inställning osv. Blir bra diskussioner och man får koll på att man fostrat en fin ungdom.
Finns mycket skit där ute, speciellt på Tiktok.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-05-16 kl. 13:28.
Citera
2025-05-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja, jag tycker det är rätt normalt att vuxna ställer frågor till ungdomar, för att få veta deras åsikter. Om du har barn rekommenderar jag att kolla plattformar de rör sig på, bra att ha koll på vad de tittar på.... Finns mycket skit där, speciellt på Tiktok.

Du har helt rätt i man ska kolla sociala medier som ungdomar besöker speciellt i dagens läge.
Citera
2025-05-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Har du läst ett påstående från någon du litar på?

Eller daterad juridisk dokumentation?

Eller är det så att du trodde att det räckte med att en begäran om överprövning lämnades in av Massi Fritz?

Edit
Jag tror att du är medveten om att man får räkna med motfrågor och ifrågasättande när man påstår något som inte kan styrkas.

Något annat vore idiotiskt.

Det gäller ju bara åt ett håll och det är otroligt irriterande.

Oavsett vad jag har läst och hur det var utformat så är det inget jag kommer att lägga ut. Det fungerar inte så.
Punkt.
Citera
2025-05-16, 13:32
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Oavsett vad jag har läst och hur det var utformat så är det inget jag kommer att lägga ut. Det fungerar inte så.
Punkt.

Det fungerar som så att ett påstående som man inte kan styrka inte är annat än ett påstående.

Det saknar bäring helt enkelt.
Citera
2025-05-16, 13:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja, jag tycker det är rätt normalt att vuxna ställer frågor till ungdomar, för att få veta deras åsikter. Om du har barn rekommenderar jag att kolla plattformar de rör sig på, bra att ha koll på vad de tittar på....
Jag har flera sociala plattformar jag följer, av just den anledningen. Man kan diskutera med sin ungdom, har du sett det där och det där, vad tycker du om det, vad är din inställning osv. Blir bra diskussioner och man får koll på att man fostrat en fin ungdom.
Finns mycket skit där ute, speciellt på Tiktok.

Hittade INTE Chrippa & Snea hos mina barn.
Dom kände inte till C&L
Dom är båda sk Gamers och följer utländska gaming streamers.
Så deras åsikt vet jag inte.
Citera
2025-05-16, 13:34
Medlem
Citat:

Punkt.

Man kan ju själv söka upp juridiska dokument det är ju faktiskt inte så svårt.
Citera
2025-05-16, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Dom flesta av oss vet att du inte ljög, och det kommer aldrig läggas upp något vettigt från dom andra utan endast motfrågor.
Allt underlag finns ju så det kommer säkert andra få ta del av snart om man själv inte förmår sig att fixa det.

Jag vet, bara en massa motfrågor och vissa frågor får de vänta svar på.

Det som är mest fascinerande är att det verkar inte vara ett försvar åt Chrippa (om han nu tror det) utan ett jäddra vevande där fullskalig avsky riktas mot de andra två.

Men visst, det finns information i sånt också.
Citera
2025-05-16, 13:37
Medlem
Citat:
Det fungerar som så att ett påstående som man inte kan styrka inte är annat än ett påstående.

Det saknar bäring helt enkelt.

Men då så. Då låter vi det stanna därhän så länge.
Citera
2025-05-16, 14:20
Medlem
Citat:
Det behövs inte för din tomtenisse vet att du har rätt.

Trovärdigt..

Om det är så att jag övertolkade det så var det fel av mig. Om jag inte gjorde det får vi se.

Jag kan bara säga att det kommer att nämnas namn som kanske inte är till fördel för Chrippa. Han liksom flera till här kanske borde koppla in konsekvenstänket innan näbben far iväg.
För Chrippas skull som det värnas om och behandlas som om han vore omyndighetsförklarad.
Citera
2025-05-16, 14:25
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Om det är så att jag övertolkade det så var det fel av mig. Om jag inte gjorde det får vi se.

Jag kan bara säga att det kommer att nämnas namn som kanske inte är till fördel för Chrippa. Han liksom flera till här kanske borde koppla in konsekvenstänket innan näbben far iväg.
För Chrippas skull som det värnas om och behandlas som om han vore omyndighetsförklarad.

Starkt av dig att fortfarande stå emot de få patetiska chrippa anhängarna här inne.

Spelar ju ingen roll vad man lägger fram för bevis eller säger, de ska förvridas och alltid skyllas på Jocke o company. De lyser med sin frånvaro når clownen var häktad, så fort han släpptes så var dom tillbaka. Sjuka jävlar.
Citera
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Ett svar jag kan respektera.

Tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ah, vad bra för då har du alltså också sett med egna ögon att utredningen är återupptagen.

Du styrker alltså detta?

Så som ditt påstående om att utredningen om förtal var nedlagd?

Trovärdigt...

Du har verkligen fastnat på ett ord.

Nu ska jag ställa en motfråga till dig som du inte svarade på igår, såg du att sekretessen var borta när du fick ditt dokument?
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-05-16 kl. 14:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in