Citat:
Ursprungligen postat av
Magmuskler
Det är pengar ni inte har rätt till du kan prata ur röven hur mycket du vill de som har plockat ut pengarna är rökta då det graranerat redan finns likande fall om detta som de kan använda.
Tyvärr var jag inte med och fick några pengar. Jag spelar inte på dessa typer av spel då jag inte tycker att de är speciellt roliga och sen anser jag inte heller att en datoriserad modell kan vara slumpartad.
Men det du missförstår i det hela är att ATG inte bara kan begära sina pengar åter. De behöver kunna visa att gemene spelare ska förstå att detta är helt galet. När du talar om odds så kommer Manchester City - Arvika FC leda till ett uppenbart fel om oddsen skulle vara 20.00 - 2.00 - 3.65. Detta finns ingen rimlighet då oddsen i sig aldrig har denna spread pre-match. Vad gäller Turspel så blir det svårare. Inget spelbolag kan väl hävda att en spelare som vinner ska misstro sin vinsts legitimitet? Man vill ju att folk vinner ofta!

Låt säga att en spelare då hostat hem två vinster som var feta. Tagit ut pengarna och varit så jävla glad. Åker och köper en helt ny bil och bokar in en tonåring från snapchat för kvällen. Detta är ju helt naturligt och ingenting som är konstigt - mer än att man vinner så att säga... Berätta för mig hur denna spelare ska förstå att ett tekniskt fel har uppstått?