Citat:

Ursprungligen postat av 
Fader.Runka

Hur är livet för en ung och mycket attraktiv kvinna idag?  Säg att hon är 20 år, smal, relativt lång och väldigt vacker.
Hur märks det av för henne i vardagen? Hur ofta upplever hon sig bli inspanad, uttittad eller uppraggad av män? 
Hur behandlas hon av killar? 
Hur behandlas hon av andra kvinnor? Hur bemöts hon av kvinnor? Är det mycket avundsjuka? Hur märks det av på karriären och jobbmöjligheter? 
Hur påverkas en sådan kvinna av invandrarmän jämfört med svenska män? 
Du som har eller har haft erfarenhet får gärna uttala dig. Är det en fördel eller nackdel? Är det skönt eller jobbigt?
vad för partner söker en sån kvinna?

Nu är jag närmre 30 men det räknas väl som rätt ung ändå.
1. Det märks på så sätt att om man själv tittar på en man så stannar han kvar med blicken på en tills man själv tittar bort. Man vet att samtliga män tycker man är attraktiv och man känner det också på energin när man passerar dom. Kvinnors upplever jag se på en med beundran snarare än avundsjuka. Folk blir i allmänhet glada/positiva av att man är vacker, både kvinnor och män.
2. Vissa män är smöriga och öppna med att dom är attraherade av en, skämtar om att dom vill ha en dejt osv. Vissa andra beter sig bara vänskapligt men söker lång ögonkontakt hela tiden för att scanna om man har intresse. Sen finns det en viss grupp av incels som beter sig märkligt, lite utåtagerande mot en som att man gjort dom illa eller som att dom är lacka på en.
3. Märker aldrig av avundsjuka från kvinnor generellt. Men det finns ju vissa dåliga personer såklart som ibland med flit försöker få något negativt gällande utseende att sätta sig i självförtroendet på en. Det ger inga fördelar i karriär eller jobbmöjligheter. I vissa fall har jag hört något vekt försök till "hon lyckas bara pga sitt utseende". Jag tar det inte personligt utan jag och mitt ego njuter av komplimangen istället. =)
4. Invandrarmännen är väldigt ofta män som jag nämnde på nr.2 , smöriga och "skoj-tjatar" på en om dejt osv. Det finns ingen skillnad mellan gruppen svenskar och invandrare som får en att känna obehag. Det har med individer att göra. Det händer oftast på fyllan när någon är störig och fortsätter försöker ta ens uppmärksamhetsfält, som man vill kunna rikta på "bättre" män 

Fördel med att vara attraktiv: Det är nice med uppmärksamheten
Nackdel med att vara attraktiv: Ingen
Partner man söker: Någon att bli kär i, någon som tar en med storm, är romantisk, någon som är ambitiös, driven, kompetent, rik och självsäker, någon som vill försvara en.