2025-05-18, 13:49
Medlem
maxatdunders avatar
Säkert bra odds att lycka på en mänsklig nivå utåtsett samtidigt som det finns en stor risk att tappa sig själv och förtroende för andra.

Lite som kändisskap, det låter coolt och så men slutat nästan alltid i misär, plus att man inte ens kan handla på Ica utan att ha massa ögon på sig
Citera
2025-05-18, 15:57
Medlem
Fast många fortsätter ju att vara rätt snygga även långt upp i åldern. Värre med dom som trodde att de var oerhört attraktiva för att de hade miljoner kåta losers efter dom på sociala medier.
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
Det känns ju som ju vackrare man är, desto större blir fallet när man åldras och tappas sitt attraktionsvärde.
Citera
2025-05-19, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
Hur är livet för en ung och mycket attraktiv kvinna idag? Säg att hon är 20 år, smal, relativt lång och väldigt vacker.

Hur märks det av för henne i vardagen? Hur ofta upplever hon sig bli inspanad, uttittad eller uppraggad av män?
Hur behandlas hon av killar?
Hur behandlas hon av andra kvinnor? Hur bemöts hon av kvinnor? Är det mycket avundsjuka? Hur märks det av på karriären och jobbmöjligheter?
Hur påverkas en sådan kvinna av invandrarmän jämfört med svenska män?

Du som har eller har haft erfarenhet får gärna uttala dig. Är det en fördel eller nackdel? Är det skönt eller jobbigt?

vad för partner söker en sån kvinna?

Jag kanske är atypisk men jag tyckte det var jobbigt när man var ung (runt 20) och snygg. Kände mig obekväm med uppmärksamheten, särskilt från män i åldern som nyss kunde varit ens lärare/en kompis farsa. Så fort man råkade titta på nån tog de det som en invit. Blä

Att vara påfallande snygg när man var ca 28-35 var mycket bättre. Då kunde det vara kul att känna sig uppskattad. Avundsjuka från andra kvinnor märkte jag ej av.

Nu är jag nästan 50 och tycker att jag ser så trött ut i spegeln. Men det är okej, så länge jag känner mig i bra form/stark/kapabel.

Jag måste säga att jag tycker det är skönt att inte behöva fundera på om man kommer bli tagen på allvar eller behöva fundera på om folk inte lyssnar på en för att de bara ler fånigt (som de gjorde när man var ung). Jag gillade verkligen inte den känslan. Jag vill vara en människa och bara bli tagen för att vara en människa.
Senast redigerad av KnugenSkuk1 2025-05-19 kl. 12:49.
Citera
2025-05-21, 01:03
Medlem
Slitnapjuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Det är en myt 100%. Kvinnor attraheras av män som ger intrycket att dom vill ha sex.

Va? Om fem gorillor raggar aggressivt på en brud så kommer den sjätte snubben som skiter i vilket och dricker bärs i bakgrunden att ligga bäst till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in