Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-05-16, 10:05
Medlem
logicss avatar
Sverige, i sitt nuvarande skick, är verkligen inte idealiskt.
Men till alla som hävdar att Sverige inte är värt att försvara vill jag påpeka att kamp inte enbart handlar om att bevara det vi har utan om att skydda landet från försämring.. Skulle ryzzland segra i kriget kommer ni verkligen att längta efter "det gamla goda Sverige".
2025-05-16, 10:06
Medlem
outback4s avatar
Det stavas Sverige jädra lallare
2025-05-16, 10:07
Medlem
Carcasss avatar
Nu bor jag inte Sverige längre, tack och lov, men kan lugnt konstatera att jag inte hade bemödat mig att åka "hem" för att kämpa för en stat som hatar en, och som aktivt arbetar med att byta ut befolkningen.

Det gamla Sverige däremot, det hade jag entusiastiskt försvarat till min sista blodsdroppe, i händelse av krig. Mitt nya hemland också.
2025-05-16, 10:10
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosEstevez

ONT, jag skulle skämmas för att försvara Sverige. Så länge invaderande styrka lämnar min familj, mitt hus och mig själv i fred we cool!!!
Varför skulle de låta dig vara ifred?
2025-05-16, 10:11
Medlem
svergie, nej. Sverige, ja
2025-05-16, 10:13
Absolut. Jag är den förste att kritisera vårt samhälle och dess stora brister. Inte minst till följd av massinvandringen, överbyråkratiseringen, etablerade medier och alla de skojare som urholkar välfärden. Sverige är dock fortfarande ett jävligt bra land att bo i. Att påstå någonting annat är ett kvitto på att man är jävligt bortskämd och inte vet hur resten av världen ser ut. Är Sverige det bästa landet i världen? Absolut inte, men det är värt att kämpa för. De som inte tycker det borde lämna och har ingen moralisk rätt att påverka hur vårt samhälle ser ut.
2025-05-16, 10:14
Medlem
dude2ks avatar
Aldrig livet för i helvete!
2025-05-16, 10:18
Citat:
Ursprungligen postat av logics
Sverige, i sitt nuvarande skick, är verkligen inte idealiskt.
Men till alla som hävdar att Sverige inte är värt att försvara vill jag påpeka att kamp inte enbart handlar om att bevara det vi har utan om att skydda landet från försämring.. Skulle ryzzland segra i kriget kommer ni verkligen att längta efter "det gamla goda Sverige".
Om man tror Ryssland är något föredöme och på något sätt bättre än Sverige så har man en väldigt skev världsbild. Håller helt och hållet med dig.

Till alla yngre på flashback: Detta forum är fullt av troll från främmande makt. Inte enbart Ryssland. Det är så subversion fungerar idag. De försöker destabilisera samhällen genom att sprida en känsla av hopplöshet och så splittring. Låt dem inte göra det. Det är helt ok att ha synpunkter på samhället, men sprid inte vidare deras defaitism och bidra till förfallet.
2025-05-16, 10:18
Medlem
Vad är det med alla dessa jävlar trådar som dyker upp en gång i veckan, "Om Sverige hamnar i krig, skulle du kämpa för Sverige?".

Är det Ryssrunkarna som håller på?
2025-05-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horkuk
Aldrig i livet. Varför? Let's find out:

• Politiker och myndigheter som turas om att knulla ditt liv och din ekonomi
  • Ensamstående mödrar som ej kan äta sig mätta samtidigt som Center-pedofiler får 11 miljoner i fallskärm
  • Ett totalhavererat samhälle med mord och sprängningar var dag
  • Deprimerad ungdom med noll framtidstro. Kriminalitet, självmord eller tung medicinering är vad som väntar de flesta efter skoltiden
  • Obehöriga lärare, överbefolkade klassrum, kaos i skolorna...
  • Den skenande arbetslösheten (som till stor del beror på arbetsgivare som aldrig är nöjda med de som söker). Även det mest hjärndöda arbete kräver idag att du tar dig igenom femtioelva olika intervjuer, IQ-tester och personlighetstester
  • Att få ekonomiskt stöd skall vara näst intill omöjligt (speciellt om du är svensk och vit), men återigen: att kasta miljoner på en tågrunkande pedofil är inga problem
  • Bostadsbristen. Allt fler 25-30+ bor hemma och spädbarn ställs i bostadsköer
  • Politiker som trots arbetslösheten och bostadsbristen outtröttligt pumpar in folk i landet
  • Vill man dränka sina sorger efter en veckas idioti så kommer Transportstyrelsen och hälsar på
  • Men det är ditt eget fel att du är arbetslös, hälsar Ulf.

Listan med misär kan göras lång. Trots det har vi verklighetsfrånvända psykfall som står och debatterar saker så som vargar, vindsnurror och pris vid pump på bästa sändningstid.

Samma idioter står samtidigt och frågar sig vad det låga barnafödandet kan tänkas bero på
tänker i samma banor
2025-05-16, 10:24
Medlem
Nej.

Min land finns inte längre. Det har gangbangats av globalister. Sverige är inte bara en gräns, det är en kultur som suddats ut.
Senast redigerad av Intressgruppen 2025-05-16 kl. 10:30.
2025-05-16, 10:25
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Vad är det med alla dessa jävlar trådar som dyker upp en gång i veckan, "Om Sverige hamnar i krig, skulle du kämpa för Sverige?".

Är det Ryssrunkarna som håller på?
Självklart, en del av dessaa trådar skapas av rysstroll och är en del av psykoligisk krigsföring.
"Ser du, svensken, det är ingen som kommer att vilja kämpa för sverige, för sverige är så fucked up så det är inte ens värt att försöka. Omfamna ryzzland istället, vi är så mycket bättre, vi kommer att fixa era problem!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in