2025-05-15, 23:39
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Jag tror framför allt på tingsrätten som kommit fram till att M förhåller sig onyanserad i frågan om sitt missbruk och att sådant han påstår framstår som efterhandskonstruktioner.

Du behöver söka hjälp för din oförmåga att kunna tänka kritiskt om M. Kanske är det lite erotomani som spökar även här?

Det kan vara jakten på "erotocomatose lucidity". Det är en trollformel som Uleria - kärleksgudinnan - skänker till sina prästinnor.

I vår värld är det något som Aleister Crowley höll på med. Metoden går ut på att fluffers och andra skall göra så att man hamnar i ett drömtillstånd, där man inte längre vet om man är vaken eller sover. I det tillståndet får man upplysning om den/de som har skapat världsalltet.

Kanske drömmer de om att Måns skall föra dem dit?
Citera
2025-05-15, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clymax
Vilka tjejer har Måns varit otrogen med under de sista åren? Paulina Paow Danielsson vet jag har varit fler ggr men nån mer? 😇
Har han varit otrogen eller lever han på gamla meriter?
Citera
2025-05-15, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag vet inte det. Och det gör inte du heller.
Enligt honom själv var det inte ens ett missbruk. Att välja att tro på en exfru, som uppenbarligen vinner på att utmåla honom som klandervärd, är som sagt ett val. Inte nödvändigtvis sanningen.
Exakt! C har absolut inte varit sanningsenlig, hon har kämpat för att få barnen hem igen. Kvinnliga karaktärsdrag är att intrigera och skarva med sanningen . Hon är inte den första!
Citera
2025-05-15, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av clymax
Rättegången Måns & Ciara på prime Crime, youtube

https://youtu.be/A5rMOwe2x60?si=_cX6xpoh9ZZuo2dC

Tack för detta! Blir nattens lyssning.

Började med att lyssna på pappa Z. Advokat Boström är mycket skarp i sin utfrågning av honom.
Citera
2025-05-16, 00:13
Medlem
Hatabusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Tack för detta! Blir nattens lyssning.

Började med att lyssna på pappa Z. Advokat Boström är mycket skarp i sin utfrågning av honom.

Advokat Boström var skarp mot farmodern också, farmodern framstod inte i bra dager om man uttrycker sig milt ....
Citera
2025-05-16, 00:36
Medlem
Giant Squids avatar
Har det framkommit vad det var för andra droger på provtagningar som Måns pundat på?
Citera
2025-05-16, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabuset
Advokat Boström var skarp mot farmodern också, farmodern framstod inte i bra dager om man uttrycker sig milt ....

Lyssnat på båda samt barnflickan nu. Tror M gjorde misstaget att välja vittnen som stod honom för nära och själva hade för mycket att förlora på detta för dom framstår som både ignoranta och lite naiva

Noll förberedda på vilka frågor C s advokat skulle kunna tänkas ställa, grunda resonemang om exempelvis missbruket.
Citera
2025-05-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confuze
Läst igenom domen och reagerade på "Barnen har ett bra liv och särskilt Albert, som tidigare behövde hjälp med sin självkänsla i Storbritannien, har blomstrat upp i Sverige. Han pratar med alla, är social och går på aktiviteter. Han pratar inte om sin tid i Storbritannien, kan nämna sin halvbror Archie, men den relationen överdrivs. Albert ser upp till Archie, men när de väl ses pratar de knappt med varandra efter några minuter."

Sjukt hur Måns försöker förminska betydelsen av barnens bror Archie som Ciara har sedan ett tidigare äktenskap.

Nu har jag lyssnat på rättegången och det gör ont att höra att det faktiskt var Måns själv och inte någon annan som det tidigare spekulerades om i denna tråd som uttryckte ovan.

Och det är värre i verkligheten än vad som transkriberats. Måns säger att de "inte ens har någon relation, men de är halvbröder". Snacka om att försöka slänga deras halvbror under bussen..
Citera
2025-05-16, 05:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
https://gofile.io/d/6HT5ee

Hela domen.

Ja Måns tog barnens pass, står i domen

Tack för att du delar domen..
Citera
2025-05-16, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Lyckad provbo haha
Hon blev nog trött på Sverige och såg sin chans..
Jag fick intrycket att hon blev trött på Måns Zelmerlöv och tyckte att prövotiden därmed var över. Efter att ha läst domen och vad familjen Z säger i förhören så förstår jag henne. Sällan har man träffat på så överlägsna och dryga människor. Det äpplet föll precis under äppelträdet om man säger så.
Citera
2025-05-16, 06:36
Avstängd
Var är pappan till C äldste son? Har de delad vårdnad?
Gör ont att veta att barnen ska växa upp i brittiskt skolsystem särskilt privatskolor med mobbing och pennalism
De kunde blivit glada skåningar från landsbygden men ack nej..
Senast redigerad av popll 2025-05-16 kl. 07:30.
Citera
2025-05-16, 06:37
Avstängd
Jag har sett M med sin son några gr (tillställningar) och han var så fin mot honom. De är dessutom kopior sonen så söt med mörkt hår och runt ansikte 🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in