Citat:
Hm kanske, men när jag skummade igenom Instagram hade han en stängd profil. Känns som att det går emot det. Annars är det ju ofta tydligt vilka som njuter och nyttjar sin tid i rampljuset (säsongen med Ida, Arvid, Stina t.ex.). Tror snarare att detta är en "livet är lite trist"-ansökan. När de gör sin paruppgift på bröllopsresan beskriver Sam att han skulle leva lite mer modigt typ om han bara hade ett år kvar att leva. Ålderskris?
Deltagarna ombeds att begränsa sin användning av sociala medier för att inte avslöja hur programmet slutar. Om jag förstod saken rätt så ingår det till och med i nåt avtal som de skriver på. Vi får se vad som händer efter programmets slut.
Sam sa att om han bara hade ett år kvar att leva så skulle han åka till ett fattigt land och jobba ideellt. Det är väl sånt man säger för att plocka poäng hos tittarna? Om han hade haft en ålderskris och tyckt att livet var trist så hade han väl kunnat åka utomlands och jobba ideellt? Istället för att driva ett privat vårdbolag. På Instagram lägger han ut bilder från sina resor och det är inte direkt några välgörenhetsresor till några fattiga länder.
Varför ställer man upp i ett sånt program om man har såna extrema problem med intimitet, tänker du? Smaken är olika men SÅ ful kan han väl inte tycka att Denise är? Och han verkar inte direkt intresserad av henne som person eller vad hon tycker om honom heller. Han lyssnar inte på henne. Han ljuger och bryr sig inte nämnvärt när han blir påkommen. Sex är "snusk" och inget man pratar om och definitivt inget man ägnar sig åt. (Nej, de hade inte sex på bröllopsnatten. Han gjorde väldigt klart att han inte ville pussa henne när hon snusade och han visade tydligt sitt ogillande angående att hon hade snusdosan i sängen. Skulle de ha haft sex efter det? Jomenvisst.)
Jag tror att han har en partner och är med i programmet för att bli känd och i förlängningen utnyttja sitt kändisskap för att göra karriär och tjäna pengar.
med tanke på hennes heminredning, är du?