2025-05-14, 18:36
Medlem
exoticspices avatar
Såg henne häromdagen och reagerade på att hon är längre än vad jag trodde, säkert 1.75-1.80.
Citera
2025-05-14, 18:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Såg henne häromdagen och reagerade på att hon är längre än vad jag trodde, säkert 1.75-1.80.
Me eller utan klackar?
Citera
2025-05-14, 18:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Me eller utan klackar?
Tänkte inte på att titta på skorna. Hon kom och ställde sig bredvid mig och jag ville stirra.
Citera
2025-05-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tänkte inte på att titta på skorna. Hon kom och ställde sig bredvid mig och jag ville stirra.

Hahaha 🤣. Varför ställde hon sig bredvid dig? Stod du sidledes i en kö?
Citera
2025-05-18, 14:31
Medlem
kkurrukks avatar
Enligt wikipedia så var hennes farmor och farfar kusiner.
Smått inavlad alltså.

Lite lustig kuriosa såhär på en söndag.

Farmor Gunnys wiki-sida:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gunny_Widell
Senast redigerad av kkurrukk 2025-05-18 kl. 14:52.
Citera
2025-05-18, 16:35
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Hahaha 🤣. Varför ställde hon sig bredvid dig? Stod du sidledes i en kö?
Ja jag stod i en snabbkassa i en mataffär. Såg henne och hon gick bakom mig och ställde sig i kassan bredvid. Hon hade inte många varor så det gick fort och jag var upptagen med mitt. Kunde liksom inte börja titta på henne när hon stod så nära.
Citera
2025-05-19, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkurrukk
Enligt wikipedia så var hennes farmor och farfar kusiner.
Smått inavlad alltså.

Lite lustig kuriosa såhär på en söndag.

Farmor Gunnys wiki-sida:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gunny_Widell

WHAT?! Varför har hon aldrig sagt detta i en podd och varför har ingen skvallermedia nämnt detta?! Trodde det var förbjudet i adventure sedan hundra år tillbaka i tiden!
Citera
2025-05-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
WHAT?! Varför har hon aldrig sagt detta i en podd och varför har ingen skvallermedia nämnt detta?! Trodde det var förbjudet i adventure sedan hundra år tillbaka i tiden!

Kusingifte är än så länge tillåtet enligt svenska lag, tyvärr. Men det blir ändring på det så småningom. Frågan är vad alla muslimer ska göra då.
Citera
2025-06-03, 20:11
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...a-listan-finns

Hon läser Virginia Woolf, och dessutom a room of one's own känd från VW tråden här på forumet.

Ja man behöver pengar. Annars blir man kallad hora, dum, ful, äcklig. Ofta av andra kvinnor.

Känner du igen det, Amanda?

Du kan alltid ringa Shakespeares syster, hon har pengar.

Fika?
Citera
2025-06-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Tveksamt. Minns iallafall att hon som jävligt ung jobbade på café. Falsk och blåst redan då.

Hon ägde väl och drev ett café när hon var ung? Hon har/har haft flera företag och är framgångsrik, så blåst är hon ju inte. Att bry sig om sitt utseende betyder inte att man är ointelligent. ADHD gjorde det svårt i skolan men verkar ha funkat bättre i arbetslivet.
Citera
2025-06-04, 09:33
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Hon ägde väl och drev ett café när hon var ung? Hon har/har haft flera företag och är framgångsrik, så blåst är hon ju inte. Att bry sig om sitt utseende betyder inte att man är ointelligent. ADHD gjorde det svårt i skolan men verkar ha funkat bättre i arbetslivet.

Det spelar ingen roll, hon är kvinna och hon kommer aldrig få leka med killarna oavsett hur duktig hon är.

Kvinnor är på så sätt en form av svartskalle. Svartskallar kan aldrig leka med den vita medelklassen i Sverige på lika villkor, de kommer aldrig se dig som jämlik.

Bättre att hon fattar det innan åldern tar ut sin rätt och tar utseendet ifrån henne och blir mer separatistisk.

Att kvinnor skapar egna rum är hur vi driver revolten framåt, hon har dragit rätt slutsatser iaf imho.
Citera
2025-06-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachaAndChill
Det spelar ingen roll, hon är kvinna och hon kommer aldrig få leka med killarna oavsett hur duktig hon är.

Kvinnor är på så sätt en form av svartskalle. Svartskallar kan aldrig leka med den vita medelklassen i Sverige på lika villkor, de kommer aldrig se dig som jämlik.

Bättre att hon fattar det innan åldern tar ut sin rätt och tar utseendet ifrån henne och blir mer separatistisk.

Att kvinnor skapar egna rum är hur vi driver revolten framåt, hon har dragit rätt slutsatser iaf imho.

Jepp, så är det. Tycker att hon verkar toppen. Rolig, knasig, naiv ibland och smart och engagerad. Och snygg! Det värsta man kan vara om man också har framgång och hjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in