• 30 549 online
  • 1 183 941 medlemmar
  • 61 191 285 inlägg
  • 1
  • 2
2011-07-21, 02:17
Medlem
Alex Schulmans fru, som han skrivit om i boken "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött".

Privat vet jag att hon arbetar som genrechef på tv-produktionsbolaget Mastiff och är syster till programledaren Hanna Widell.

Alex beskriver Amanda som en felfri och underskön människa som är en perfekt mamma och fru. Så vad finns det egentligen för skvaller om denna östermalmsbrud?
Citera
2011-07-21, 11:52
Medlem
AngelDevils avatar
Alex skrev också i boken att han blev brädad första gången när dom var ute. Att Amanda och en annan kille stod och sjöng "Don't stop believing" med journey. Min fråga är ,vem var den killen och drog hon hem med honom senare? Hon är ju uppenbarligen ett Sopranos-fan.
Citera
2011-07-21, 18:14
Medlem
För mig är hon helt ointressant.
Kunde inte AS få tag i nåt roligare
och med större bröst?
Citera
2011-07-21, 21:53
Medlem
Hon har redan startat en blogg och tilltalar besökarna med typ "äntligen kan jag skriva till er" "och vad har ni gjort idag?"
Citera
2011-07-26, 23:33
Medlem
På hennes blogg blogg.yourlife.nu/amanda-schulman/ kan man läsa att hon umgås i samma kretsar som kungabarnen. Hon verkar för övrigt haft det väldigt bra ställt hela livet. I princip hela hennes släkt arbetar inomn media, Amanda fick sitt jobb utan någon som helst högskoleutbildning.
Citera
2011-07-27, 09:10
Medlem
psaks avatar
Bara 31 ? ! Ser ju fan tio år äldre ut på den där bloggen. Alex talade ju så vitt och brett om att hon var den som fick alla karlar knäsvaga bara av att titta på henne, jag ser verkligen inte varför.

Och jo, visst är det en grym blogg: "Här är mina fina pelargoner" och "Nu har jag rakat benen, målat naglarna och sminkat mig och jag har högklackat"
Citera
2011-08-08, 00:17
Medlem