• 30 549 online
  • 1 183 941 medlemmar
  • 61 191 285 inlägg
  • 1
  • 2
2011-07-21, 02:17
Medlem
Alex Schulmans fru, som han skrivit om i boken "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött".

Privat vet jag att hon arbetar som genrechef på tv-produktionsbolaget Mastiff och är syster till programledaren Hanna Widell.

Alex beskriver Amanda som en felfri och underskön människa som är en perfekt mamma och fru. Så vad finns det egentligen för skvaller om denna östermalmsbrud?
Citera
2011-07-21, 11:52
Medlem
AngelDevils avatar
Alex skrev också i boken att han blev brädad första gången när dom var ute. Att Amanda och en annan kille stod och sjöng "Don't stop believing" med journey. Min fråga är ,vem var den killen och drog hon hem med honom senare? Hon är ju uppenbarligen ett Sopranos-fan.
Citera
2011-07-21, 18:14
Medlem
För mig är hon helt ointressant.
Kunde inte AS få tag i nåt roligare
och med större bröst?
Citera
2011-07-21, 21:53
Medlem
Hon har redan startat en blogg och tilltalar besökarna med typ "äntligen kan jag skriva till er" "och vad har ni gjort idag?"
Citera
2011-07-26, 23:33
Medlem
På hennes blogg blogg.yourlife.nu/amanda-schulman/ kan man läsa att hon umgås i samma kretsar som kungabarnen. Hon verkar för övrigt haft det väldigt bra ställt hela livet. I princip hela hennes släkt arbetar inomn media, Amanda fick sitt jobb utan någon som helst högskoleutbildning.
Citera
2011-07-27, 09:10
Medlem
psaks avatar
Bara 31 ? ! Ser ju fan tio år äldre ut på den där bloggen. Alex talade ju så vitt och brett om att hon var den som fick alla karlar knäsvaga bara av att titta på henne, jag ser verkligen inte varför.

Och jo, visst är det en grym blogg: "Här är mina fina pelargoner" och "Nu har jag rakat benen, målat naglarna och sminkat mig och jag har högklackat"
Citera
2011-08-08, 00:17
Medlem
Jag tycker ändå att det verkar som att Alex har bytt upp sig sedan han var gift med Katrin. Amanda känns dock betydligt tråkigare och lugnare än Katrin. Verkar som att Alex gift in sig i rätt familj i alla fall, eftersom i stort sett hela Amandas släkt jobbar med media och TV.
Citera
2012-04-27, 21:57
Medlem
Rubrik01s avatar
Hennes och syrrans podcasts är grymt bra och underhållande!
Citera
2012-09-05, 10:42
Medlem
Tittade igår på Schulman Show där Amanda var med på temat "nepotism i mediavärlden"

huuuu vad hon är pinsam.....skämskudden var framme ca 45 min av programmet dvs hela programmet

Bilden av en enkel flicka med drömmar om en våning, fina ringar och dyr klocka...hahahahaha fy fan vad pinsamt

Dock pluspoäng för att hon fixat till makens utstående framtänder!
Citera
2012-09-05, 10:47
Medlem
Fråga till mediavärlden=

Är det korrekt att hon fick sparken från sitt senaste arbete pga av att hennes format hade de lägsta tittarsiffrorna som någonsin registrerats? (typ formatet av Syriskt bröllop/ såpa) ....och att hon fick vara kvar ett år extra pga av maken?

Hon verkar definitivt inte ha alla "hästarna hemma i stallet"
Citera
2012-09-05, 10:51
Medlem
dementeds avatar
Alex Schulmans val av kvinnor, eller snarare möjlighet till att få kvinnor är såklart begränsat.
Därav Katrin och Amanda. Båda är riktigt vidriga människor det kan alla och envar se och läsa om lite varstans eftersom de exponerar sina sämsta sidor rätt öppet.
Citera
2012-09-05, 11:46
Medlem
Korrekt analys av föregående talare.

Men en ganska intressant spread

Från Katrin Z till Amanda W otroligt!
Citera
  • 1
  • 2