2025-05-14, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Men läs artikeln...

Personen som dels tog ut själv pengar samt hans vänner som tagit ut 20K skulle väl för fan inte tipsa Aftonbladet !!

Skulle du själv gjort det ?

Ja, aftonbladet ger ju ofta ersättning för publicerade nyhetstips, så varför inte. Jag & mina vänner har ju redan kammat hem våra pengar (som vi är nöjda med). Lär ju avslöjas och fixas hursomhelst inom kort
Citera
2025-05-14, 16:05
Medlem
Citat:
Jag har en teori efter jag läste Aftonbladet notis igen då tydligen dina vänner med flera även kontaktade tidningen om buggen..!

Kan det vara så att allt eg bara är ploj och att spridningen bara hade som syfte att få ATG att låsa uttagen och att Aftonbladet skulle skriva om det?

Är min teori långsökt?

Vad röker du om ja får fråga?
Citera
2025-05-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtochstorm
Pga en driftstörning har ATG stoppat alla uttag från kontot.

Haha panik hos atg.
Citera
2025-05-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedlySHTML
Ja, aftonbladet ger ju ofta ersättning för publicerade nyhetstips, så varför inte. Jag & mina vänner har ju redan kammat hem våra pengar. Om jag sedan tipsar Aftonbladet kan jag få ytterligare en kosing innan det ändå avslöjas.

Ja vi kan fortsätta låtsas...

Ja vad bra

Tydligen hörde jag att Aftonbladet swishade 25K för tipset...

Först 20K från ATG sen 25K från Aftonbladet..

45K att ha lite kul för i helgen
Citera
2025-05-14, 16:09
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralBurro
Dom kan ställa återbetalnings krav men det är deras misstag och i en domstol skulle spelarna få behålla beloppen eftersom det är deras misstag men dom lär försöka få återbetalning bara att ignorera det,

Nej det skulle de inte. Inte om de borde förstått att det var ett fel. Att kunna spela utan att ha pengar är ett rätt uppenbart fel sol t.o.m. en arbetslös speltorsk borde förstå.

Så alla som tillförskansat sig pengar i detta kommer att få betala tillbaka det. Så det gäller att bränna dem snabbt och sen se fram emot ett liv som ekonomisk kryppling.
Citera
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hur ska de kräva tillbaka dom?
Men kära någon. Vet du alls hur vårt samhälle fungerar? Om någon av misstag sätter in pengar på ditt bank-kontos så är de inte dina.

Man ser väl för fan vilka man betalat ut till?
Citera
Medlem
buisnismannens avatar
Nu har Expressen vaknat. https://www.expressen.se/sport/trav/spel-ligger-nere-pa-atg-uppges-ta-ut-gratis-pengar/
Citera
Medlem
Citat:
Ja vi kan fortsätta låtsas...

Låtsas om vadå exakt?
Citera
2025-05-14, 16:10
Medlem
Ni är pantade i den här tråden! Det var ett bugg hos en HEL leverantör. Tusentals människor spelar på dom här spelautomaterna och det med att vara tyst spelar ingen roll. Och nej det här är inte fake heller. Kollektivt iq här inne på 70
Citera
2025-05-14, 16:11
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Men kära någon. Vet du alls hur vårt samhälle fungerar? Om någon av misstag sätter in pengar på ditt bank-kontos så är de inte dina.

Man ser väl för fan vilka man betalat ut till?

Absolut men det var inte de jag fråga. Enligt ett inlägg som blivit raderat så skulle pengarna automatiskt föras tillbaka till ATG vilket såklart inte stämmer.
Citera
2025-05-14, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar2110
Vad röker du om ja får fråga?

Bra grejer...

Tipsade just Aftonbladet att allt var en ploj och fick 75K för tipset

Mina polare upptäckte just en bugg hos försäkringskassan, men tyvärr var det bara en tråkig bugg ang pappadagar
Citera
2025-05-14, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxyLash123
Ni är pantade i den här tråden! Det var ett bugg hos en HEL leverantör. Tusentals människor spelar på dom här spelautomaterna och det med att vara tyst spelar ingen roll. Och nej det här är inte fake heller. Kollektivt iq här inne på 70

Äntligen nån med hjärna, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in