2025-05-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
En kompis fick ett samtal av sin kompis som är speltorsk att de var en bugg i Blazing Cash spelet. Den polarn spred det sedan vidare i vår gruppchatt.

Samma här, först hade en vän sagt om buggen sen hade plötsligt 3 till polare sagt samma sak. Skiten spred ju sig som en löpeld.
Citera
2025-05-14, 15:11
Medlem
Alla spel under leverantören Blue Print gick de att spinna utan saldo och vinsterna gick att ta ut via swish
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Som jag antydde på sida 1 så fantisera TS ihop scenariot med hans låtsas kompisar EFTER aftonhoran släppte sin artikel. Hans vänner har desssutom fått ut 100 k / var medan ATG hävdar inga pengar tagits ut.

Litar mer på ATG vid detta fallet faktiskt.

Tro på vad du vill vännen. Har bilder på deras vinster som de tagit ut. Men lita du på ATG 🤣
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Okej,

Hur kom dina polare på att det gick att spinna utan pengar?

En av min vän hade fått höra det från en annan som satt och spela och märkte att de gick att spela utan pengar.

Efter ett tag så hörde ju en annan vän av sig som inte ens känner den förstnämnda vännen.

Det säger ju sig självt hur många som måste fått reda på det.
Citera
2025-05-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxyLash123
Alla spel under leverantören Blue Print gick de att spinna utan saldo och vinsterna gick att ta ut via swish

Exakt för det var bara spelen hos just den providern som blev avstängda en stund.
Citera
2025-05-14, 15:12
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar2110
En av min vän hade fått höra det från en annan som satt och spela och märkte att de gick att spela utan pengar.

Efter ett tag så hörde ju en annan vän av sig som inte ens känner den förstnämnda vännen.

Hur kom ursprungshackern på idén att försöka spela utan pengar på just den sloten?
Citera
2025-05-14, 15:13
Medlem
Citat:
En kompis fick ett samtal av sin kompis som är speltorsk att de var en bugg i Blazing Cash spelet. Den polarn spred det sedan vidare i vår gruppchatt.

Okej, så dina polare fick också ett tips från en som upptäckt buggen !

Då är min fråga : Vem fan sprider detta vidare ?

Att sprida detta vidare är som att be om att ATG snabbt ska upptäcka felet

Om någon lycklig idiot börjar spinna utan pengar och upptäcker en bugg så är det mkt märkligt att sprida detta...

Har dina polare flashback?

Kan du inte be dom berätta allt i detalj ?
Citera
Medlem
Citat:
Nej har sms konversationer i vår gruppchatt vid 11 tiden om detta långt innan Aftonbladet lade ut det. Vid 10-11 tiden plockade polarna ut massa pengar. Cirka 11:45-11:50 blev andra polare utslängda från spelet då ATG stängde ner det

Visa annars tror vi inte
Tillräckligt med bullshit på nätet som det redan är
” jag har vart med om detta o min kompisa har gjort detta osv
Citera
Medlem
Prippen99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hur kom ursprungshackern på idén att försöka spela utan pengar på just den sloten?

Förmodligen någon som spelade tills den fick slut på pengar och upptäckte att det fortfarande gick?
Citera
2025-05-14, 15:14
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxyLash123
Det mest häpnadsväckande är att det helt plötsligt gick vinna. Det är väl där skon klämmer för ATG. Tanken är att return ska vara 2-3 procent inte såhär hög. Såkallat lagligt bedrägeri från bolagen.
Citera
2025-05-14, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar2110

Men om du skulle kommit på en sådan sak själv , skulle du då sprida detta vidare ??

Kan du inte be din polare att logga in på flashback och berätta hur allt gick till och varför han spred det vidare !
Citera
2025-05-14, 15:15
Medlem
GeneralBurros avatar
Dom kan ställa återbetalnings krav men det är deras misstag och i en domstol skulle spelarna få behålla beloppen eftersom det är deras misstag men dom lär försöka få återbetalning bara att ignorera det,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in