2025-05-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Kan du bertta exakt hur buggen satt ?

Var det ett specifikt spel eller gllde det alla spel ?

Var det att man kunde spinna ven om man hade 0kr p kontot?

spelet som de vann pengar p hette Blazing Cash i ATG appen. De behvde ej stta in pengar fr att spela. Gick att spela utan att stta in pengar , s vann de pengar hela tiden. Vissa valde att stanna vid 10 000kr vinst , andra fortsatte upp mot 100 000.
Citera
2025-05-14, 15:02
Avstngd
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Om det r utbetalning via bankkonto tar ju verfringen 1-3 dagar. Dessa borde vara stoppade. De som valt bankverfring borde inte f in en krona p kontot d...

Via Swish r det "bara" upp till 20.000/dygn. Dr fr man ju dock in pengarna direkt och det r vl dessa som sen ska betala tillbaka pengarna.
Fel via trustly tar det en sekund s fort dom godknt uttaget.
Citera
2025-05-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Tro inte p mig d .

Tnkte starta trd vid 12 tiden men ville ej outa att ATG buggade d polarna hade hunnit f ut en del deg. Nr Aftonbladet gick ut med det tnkte jag skitsamma isfall. Ville mer kolla om de kommer klara sig rent juridiskt.

D tnkte jag rtt...

Du startade trden efter du lst Aftonbladet...

Innan kl 12 s var du p jobb och kunde allts inte ta del av det smrgsbord som dina polare kunde ta del av .

Men efter kl 12 har du gtt om tid och startar trdar p fb och svarar p massa inlgg...

Tnk om du kunde vara lika alert innan kl 12 nr dina polare pingade dig om gratis pengar
Citera
2025-05-14, 15:04
Avstngd
buisnismannens avatar
Citat:
spelet som de vann pengar p hette Blazing Cash i ATG appen. De behvde ej stta in pengar fr att spela. Gick att spela utan att stta in pengar , s vann de pengar hela tiden. Vissa valde att stanna vid 10 000kr vinst , andra fortsatte upp mot 100 000.

Lter som spelet trodde de var i demolge istllet fr real money lget med tanke p hur ltt det verkar vara att vinna. Bara det r bedrgligt av bolagen att ha ett demolge dr de r ltt att vinna fr att lura in folk att spela fr riktiga pengar.

Hoppas dom gick mycket minus.
Citera
2025-05-14, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prippen99
Fattar dock inte anledningen med att dlja de? Tekniska fel kan uppst verallt, r det inte bttre fr dem att erknna vilket gr att de kan krva terbetalning av spelarna som utnyttjade det?

Ja jag tyckte ocks det var mrkligt att blneka saken. Antar att dom inte lyckades hitta orsaken till buggen s dom ville vl inte erknna frens dom patchat buggen.

Kommer bli intressant framver och se hur dom agerar, sjlv har min vn handlat bra ver 15 tusen s vi fr vl se om han blir terbetalningsskyldig eller inte.
Citera
2025-05-14, 15:06
Medlem
Citat:
D tnkte jag rtt...

Innan kl 12 s var du p jobb och kunde allts inte ta del av det smrgsbord som dina polare kunde ta del av .

Men efter kl 12 har du gtt om tid och startar trdar p fb och svarar p massa inlgg...

Tnk om du kunde vara lika alert innan kl 12 nr dina polare pingade dig om gratis pengar

Hade bara vart idiotiskt av mig att outa det fram till lunch nr nyheterna inte hade gtt ut med det. Men nu nr jag inte jobbar och aftonbladet redan gtt ut med det spelar det ingen roll. Dock surt att jag missade det nr jag hade jobb fram till lunch, men snt som hnder.
Citera
2025-05-14, 15:06
Medlem
Citat:

Jag frstr men vart fick dom tipset att det gick att spela utan pengar ?

Fr det mrkliga i din berttelse r ju att dina polare skulle testa att spinna med vetskapen att dom inte har pengar !

r du med p det jag frsker f fram ..?
Citera
2025-05-14, 15:07
Medlem
Citat:
D tnkte jag rtt...

Flera av mina vnner har ocks tagit ut massa pengar. S han snackar faktist inte skit. Atg gjorde bort sig idag.
Citera
2025-05-14, 15:07
Medlem
Citat:

Fr det mrkliga i din berttelse r ju att dina polare skulle testa att spinna med vetskapen att dom inte har pengar !

En kompis fick ett samtal av sin kompis som r speltorsk att de var en bugg i Blazing Cash spelet. Den polarn spred det sedan vidare i vr gruppchatt.
Citera
2025-05-14, 15:08
Avstngd
buisnismannens avatar
Citat:

Som jag antydde p sida 1 s fantisera TS ihop scenariot med hans ltsas kompisar EFTER aftonhoran slppte sin artikel. Hans vnner har desssutom ftt ut 100 k / var medan ATG hvdar inga pengar tagits ut.

Litar mer p ATG vid detta fallet faktiskt.
Citera
2025-05-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar2110
Flera av mina vnner har ocks tagit ut massa pengar. S han snackar faktist inte skit. Atg gjorde bort sig idag.

Okej,

Hur kom dina polare p att det gick att spinna utan pengar?
Citera
2025-05-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar2110

Precis! Hade bara vart dumt att outea det om nyheterna ej gtt ut med det. Man vill ju inte avslja ngot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in