Citat:
Hehe ja små retas å kivas med varandra är lite gulligt å hör ändå till tycker jag 🤭
Nej dom kanske inte opponerar sig men kaxa upp sig och säga "snabba på nu gubben" och nypa mig i kinden eller liknande händer ju jämt, liksom att kvinnor försöker bitcha en men jag förstår att jag får igen en del med tanke på hur jag är med...
Ja det är ju en av sakerna som är tråkiga med att vara singel, man gör något fantastiskt gott men så äter man bara det själv.
Haha nja inte söta men coola, jag tänker alltid på spindlar när män och kvinnor bråkar, spindlars parningsritual är ju liksom för så många arter så fucked upp att man knappt fattar hur det ens kan finnas spindlar, honorna är 5 gånger större och en total mordisk kannibal som käkar upp alla hanar dom ser så hela deras arts överlevnad bygger på att honorna aldrig ser hanarna och hanarna smyger på honorna och spottar sperman från munnen in i henne så dom njuter inte heller av det....och här gnäller vi på feminism och patriarkatet liksom....
Så var inte sån nu, klart din gumma ska ha en massiv spindel en liten goliath birdeater större än din katt kanske?
Hahaha rädslan för silverfiskar kan jag inte förstå men ja fästingar och älgflugor är ju jävligt irriterande när man är i skogen om inte annat.
Ormar är med coola ju!
Ja det är ju en av sakerna som är tråkiga med att vara singel, man gör något fantastiskt gott men så äter man bara det själv.
Haha nja inte söta men coola, jag tänker alltid på spindlar när män och kvinnor bråkar, spindlars parningsritual är ju liksom för så många arter så fucked upp att man knappt fattar hur det ens kan finnas spindlar, honorna är 5 gånger större och en total mordisk kannibal som käkar upp alla hanar dom ser så hela deras arts överlevnad bygger på att honorna aldrig ser hanarna och hanarna smyger på honorna och spottar sperman från munnen in i henne så dom njuter inte heller av det....och här gnäller vi på feminism och patriarkatet liksom....
Så var inte sån nu, klart din gumma ska ha en massiv spindel en liten goliath birdeater större än din katt kanske?
Hahaha rädslan för silverfiskar kan jag inte förstå men ja fästingar och älgflugor är ju jävligt irriterande när man är i skogen om inte annat.
Ormar är med coola ju!Nä, det är ingen höjdare att äta själv
Ja dom är mycket större blev jag varse om när yngsta ville plåga mig med en massa spindel klipp för att bota min spindelfobi 🤣
Men hör å häpna så hjälpte det faktiskt. Gick från att få panik vid bara synen av dom på tv:n till att tycka att hoppspindlar är gulliga. Så hon tycker att jag borde titta på fler så att jag börjar tycka att tarantulas oxå är gulliga så att hon kan få en. Vilka idéer hehe.. Men tror inte att det finns tillräckligt med spindelklipp så att jag ändrar mig på den punkten. Nån måtta får det fan vara 😂 Så nu har jag lovat henne en hoppspindel iaf. Hade en inomhus för ett tag sen men det var innan hon plågade mig med klippen å det var ju synd. Annars hade vi behållit den i ett litet gulligt terrarium.
Hahaha åh jävlar! Glad för att jag inte är en spindel. Men.. Spottar sperman i munnen 😳 Är det så dom blir befruktade oxå? Dum fråga kanske.. Men spindel kvinnor låter lite värre än människo kvinnor tycker jag ändå ^^
Älgfluga låter gigantisk å nåt som jag nog skulle springa om jag såg hehe.
Kusar är fan läskiga. Skulle hellre göra rent ett avlopp än att behöva ta i en silverfisk eller nåt liknande ^^