2025-03-16, 09:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Dags att stänga den här tråden då den är lika död som apans karriär på sociala medier😂
Jag tror han mår jättebra därinne, sådana som han gillar rutiner.
Citera
2025-03-16, 09:45
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ismx
Jag tror han mår jättebra därinne, sådana som han gillar rutiner.

Och kuk lär han få så det räcker och blir över
Citera
2025-03-16, 21:57
Medlem
knark-kungens avatar
Har vi missat att domen har kommit?

Eller har han suttit häktad i 2 och ett halvt år nu? Shout out till Abdalla som blivit rövkörd åratal
Citera
2025-03-16, 22:03
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har vi missat att domen har kommit?

Eller har han suttit häktad i 2 och ett halvt år nu? Shout out till Abdalla som blivit rövkörd åratal

Kommer han någonsin få färdigt listan.

1. Flytta till spanien
2. Ny bil E63s 2018 slutdatum
3. Guld rolex 2021 slutdatum
4. Resa till Dubai
5. Starta youtube
6. Skaffa hund
7. Tatuera mig Fylla hela kroppen
8. Fixa tandfasader
9. Tjäna 5 miljoner fram till 2022
10. Köpa ett hus i Spanien
11. Ny bil lambo huracan cabe
12. Bli helt ekonomisk oberoende
13. Skaffa familj

Flytta till Spanien kan man väl bocka av. Familj har han troligtvis fått i häktet. Hus har han väl egentligen också skaffat.
Senast redigerad av drinksareonme 2025-03-16 kl. 22:06.
Citera
2025-03-17, 22:43
Medlem
Det finns väl inget som pekar på att han är fortsatt häktad? Förutom att han historiskt varit totalt oförmögen att ligga lågt. Det har ju publicerats både bilder och filmer som åtminstone jag inte tagit del av innan häktningen. Vad mer kan man begära för bevis? Kom med något konkret som tyder på att han är fortsatt häktad?
Citera
2025-03-18, 00:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Det finns väl inget som pekar på att han är fortsatt häktad? Förutom att han historiskt varit totalt oförmögen att ligga lågt. Det har ju publicerats både bilder och filmer som åtminstone jag inte tagit del av innan häktningen. Vad mer kan man begära för bevis? Kom med något konkret som tyder på att han är fortsatt häktad?

Han är inte häktad, folk kan säga vad de vill
. Men han är ute
Citera
2025-03-19, 14:10
Medlem
Är det någon som följer alex_marbella kontot på instagram och som kan visa oss vad han lagt upp för inlägg samt vilka stories han brukar posta? Han följs av både transan och hennes bästis så man blir ju lite fundersam om det verkligen är han bakom kontot och om han är fri
Citera
2025-03-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han är inte häktad, folk kan säga vad de vill
. Men han är ute

Bullshit, för en sån mediakåt lirare som Blattelito är och som måste visa att han är en lyckad lirare som glider runt och lever life, drar in feta stålar och kör feta bilar så finns det inget som talar för att han är fri, att fanboys postar gamla bilder och klipp på nätet styrker inte att Blattelito är fri, alla här vet hur han postade klipp och bilder innan han åkte fast, att han ska vara fri och blivit tyst som en mussla är inte troligt alls.

Du kommer säkert säga "tro vad du vill" och det gör både jag och många andra, för vad har du förförtroendekapital? Inget alls, och vi har alla sett hur andra fanboys om och om igen försökt komma med tama påståenden om att Blattelito är fri.
Citera
2025-03-23, 17:13
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Bullshit, för en sån mediakåt lirare som Blattelito är och som måste visa att han är en lyckad lirare som glider runt och lever life, drar in feta stålar och kör feta bilar så finns det inget som talar för att han är fri, att fanboys postar gamla bilder och klipp på nätet styrker inte att Blattelito är fri, alla här vet hur han postade klipp och bilder innan han åkte fast, att han ska vara fri och blivit tyst som en mussla är inte troligt alls.

Du kommer säkert säga "tro vad du vill" och det gör både jag och många andra, för vad har du förförtroendekapital? Inget alls, och vi har alla sett hur andra fanboys om och om igen försökt komma med tama påståenden om att Blattelito är fri.

Men han är fri, följ hans polare i marbella så får du se
Citera
2025-03-23, 17:59
Medlem
Citat:

Tala om vad hans polare heter som har färska nya klipp eller bilder med Blattelito då.
Citera
2025-03-30, 21:26
Medlem
Citat:

Du ville inte dela med dig av några namn på hans polare eller?
Citera
2025-05-13, 02:25
Medlem
TroPelleDets avatar
Hur går de för han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in