2022-02-11, 20:26
Medlem
Tänker alltid på Abbe när jag ser denna krasch speciellt nu också när han kör en M3 (lånad) såklart. Ser mig det framför mig

https://m.youtube.com/watch?v=OZ8N3XZzdl8
Citera
2022-02-11, 20:37
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Idioten var nyss inne och köpte en "Pepsi Rolex" och säger något i stil med "It's a good deal" tror han på något sätt hämtat ut den åt någon annan el liknande, sällan han cashat den.
När han kommer ur till bilen har han en p-bot på 700 euro som han gnäller över och sedan stoppar böteslappen i munnen.
Han är sådan komedi, luffare 💯

Alltså allvarligt skulle Abbe ha råd med att casha en klocka för 200k, okej att han verkar gjort några drogrundor till Portugal men de pengarna kan han väl inte ha.
Citera
2022-02-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Alltså allvarligt skulle Abbe ha råd med att casha en klocka för 200k, okej att han verkar gjort några drogrundor till Portugal men de pengarna kan han väl inte ha.

Är nästan helt säker på att de sysslar med pengatvätt, med vad man sätt på senare tid är stora tecken på att köpa och sälja vidare, inte hans saker, han flashar med andras prylar som den luffare han är.
Citera
2022-02-11, 22:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Är nästan helt säker på att de sysslar med pengatvätt, med vad man sätt på senare tid är stora tecken på att köpa och sälja vidare, inte hans saker, han flashar med andras prylar som den luffare han är.

Citat:
They all laughed at me when i said i work with crypto...
Look at me now fuckers
This is what happens when you invest in crypto.
2 new rolex 53000¢

Ska man skratta eller gråta.
Citera
2022-02-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Han taggar ju nå HA killar ibland som han umgås med så han får väl pengar genom yrkeskriminella handlingar
Citera
2022-02-12, 00:00
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Nja, syftade nog mer till att han inte kommer att bli så gammal. Han är ju en psykopat och han kommer alltid att hålla på som han gör så någon gång kommer han nog att reta upp fel personer.

Att inte bli så gammal är inte heller ett särskilt unikt öde. Om han skulle dö in en bilkrasch skulle jag vilja påstå att han INTE fick vad han förtjänade. Eller om han skulle drabbas av aggressiv cancer eller någonting sprunget ur slumpen.

Om han råkade ut för något han förtjänar så skulle det vara någonting förnedrande/plågsamt/smärtsamt som han vet beror på hans brott och livsval, och därför kommer till insikt att allt han har gjort i sitt liv har varit fel. Det kommer givetvis aldrig att hända.
Citera
2022-02-12, 00:02
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Det vore kul att få höra vad de riktiga muslimerna säger om Abbe när han dyker upp till fredagsbön i sitt vaxade hår, tatueringar och flashiga kläder.
Citera
2022-02-12, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Ska man skratta eller gråta.

Gråta antagligen, man gråter att han är så otroligt genomskinlig, 97% av folket har inte tunnelseende, alltså man har en fungerande hjärna. Något som abdalla inte besitter, att han tror på riktigt att folk ska gå på att han cashat 2 rolex för typ 1,2 mille, när han bor i ett råtthål till hyreslägenhet, hyresbilar, inga egna kläder, inte råd att köpa en ny vinterjacka utan ber låne-åsnan J skicka den ända från Sverige till honom, med 2 dosor snus 😂😂 misslyckad jävel det där haha
Citera
2022-02-12, 08:22
Medlem
Vi får se hur ofta han kommer bära någon av klockorna. Jag tippar på noll gånger, då det inte är hans.

Abdalla är nu en springpojke som tar varje chans han får att ta en fejkbild för att försöka framstå som 'framgångsrik'.

Att han påstår att det skulle vara crypto är bara så roligt.
Citera
2022-02-12, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Vi får se hur ofta han kommer bära någon av klockorna. Jag tippar på noll gånger, då det inte är hans.

Abdalla är nu en springpojke som tar varje chans han får att ta en fejkbild för att försöka framstå som 'framgångsrik'.

Att han påstår att det skulle vara crypto är bara så roligt.

Det (tragi)komiska i det hela är väl att han tror att någon går på det efter annie-rättegången där ALLA fick se sanningen om vart pengarna kom ifrån. Han ägde inte ETT SKIT.
Citera
2022-02-12, 10:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det vore kul att få höra vad de riktiga muslimerna säger om Abbe när han dyker upp till fredagsbön i sitt vaxade hår, tatueringar och flashiga kläder.
Han lär få sig en rejäl omgång tänker jag.
Citera
2022-02-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Verkligen. Att dem ens släpper in han förvånar mig
Senast redigerad av nionde 2022-02-12 kl. 18:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in