2025-05-12, 17:19
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digeridoo
Så sjukt! Vilka var hyenorna?

Det framkom inte i dokumentären vilka de var, man fick bara se vad de skrivit till varandra om My. Och det är kusligt att kvinnor kan vara så elaka mot en annan kvinna.
Citera
2025-05-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det framkom inte i dokumentären vilka de var, man fick bara se vad de skrivit till varandra om My. Och det är kusligt att kvinnor kan vara så elaka mot en annan kvinna.
Tycker att hyenorna som vill sänka My, fram med deras namn. Tror mig ha hört ngn om Johanna Toftby, men kan ha fel.
Citera
2025-05-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023

När det egentligen var de själva som var de som gjorde det hemska. Sinnessjukt!
Citera
2025-05-12, 17:58
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Kan det inte vara så här enkelt?
Folk anlitar en "professionell" stalkare för att göra andras liv så surt som möjligt.
Man swishar en hunka i månaden eller nåt.
Om man räknar in alla som "hatar" MM så lär psykkärringen tjäna en bra hacka utöver pensionen.

Kan ju vara ännu enklare...MM betalar kärringen själv och får uppmärksamhet, läsare på bloggen, anledningar till att slippa arbeta, en jättetråd på Flashback och ett TV.program...
Citera
2025-05-12, 18:00
Medlem
MaeWests avatar
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ab-likvideras/
Intressanta kommentarer till inlägget.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ry/my-martens/
Citera
2025-05-12, 18:02
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
De gjorde iofs mycket annat också, som att gå igenom hela denna långa tråd. Attackerna kom ju komma från flera håll. Lite bakvänt, för Trolljägarna skulle väl mest handla om nättroll, medan Madeleines (=Mys) stalkare använde sig av handskrivna brev.

Finns det någonstans man kan se Trolljägarnas program om Madeleine för att se hur de identifierade stalkaren?

Sen kanske säkerhetsföretaget hittade den brevskrivande tanten tidigare, men materialet presenterades så att avslöjandet kom sist. Det tog säkert en hel del tid att få ihop avsnitten också, allt som skulle filmas och redigeras osv.

Jag har sökt men inte hittat det avsnittet. Någon annan som vet om det finns att se?
Citera
2025-05-12, 18:10
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Samma här, sett trådtiteln men aldrig brytt mig för jag visste inte vem hon var. Tittade just igenom alla tre avsnitten, och, suck, återigen ett stalkarfall där polisen inte tycker sig kunna göra något trots massiv dokumentation, denna gång i form av handskrivna brev (tänker på dokumentären på Svt om Felix som fick tusentals hemska sms).

Så underligt med en äldre tant som sitter och förstör för en yngre kvinna hon inte ens känner! Full av avund och svartsjuka. Ren destruktivitet, ingen "förälskad tok" utan bara en missunsam dam ur den äldre generationen som förpestar livet för flera yngre kvinnor med falskanmälningar, hot och prenumerationer. Vad ska det ha kostat henne bara i frimärken att bedriva denna terror?

Den tanken slog mig när jag tittade på dokumentären, kärringen måste ju ha köpt frimärken för tusentals kronor per år!
Det skulle vara så oerhört intressant att få veta vad som driver en gammal kärring till att hålla på så där, dessutom i så sjukt många år!

Ja det är helt sjukt att inte polisen har gjort något åt det, My hade ju inte ens fått komma in på ett endaste förhör!
Det måste vara oerhört skönt nu när My äntligen får leva sitt liv.
Jag hoppas att kärringen låses in!
Citera
2025-05-12, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Vad hade du gjort annorlunda? Satt det själv i konkurs? Avvecklat det?

My är inte ensam om att sälja ett företag som bär hennes namn.
Ett namnbyte är lite krångligt, men det kanske du inte vet...
Hon sålde ett AB, aktiebolag, och nya ägaren är helt ansvarig för vad som händer med det.

Personligen hade jag aldrig döpt mitt företag till mitt eget namn.
Men i Mys fall är det inte så lätt att vara efterklok.

Konkurserna i Sverige håller sig på höga nivåer. I april 2025 registrerades 778 konkurser bland svenska aktiebolag – en tydlig ökning jämfört med samma månad förra året. För dagligvaru- och servicehandeln innebär detta en fortsatt osäker marknad att navigera i.
https://www.butikstrender.se/konkurs...olag-drabbade/
Personligen skulle du gjort annorlunda, liksom jag skulle gjort annorlunda. Många fler skulle gjort annorlunda. Sälja företaget till "skumrask" skulle jag gjort annorlunda. Du?
Citera
2025-05-12, 18:35
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Håller med dig fullt ut.
En massa hittepå och rena lögner för att svärta ner My och jag förstår faktiskt inte varför

My har bl.a. fått massor med skit för att hon lägger ut bilder på sin son.
Bara titta på Wahlgrens värld. Där hängs minsann barnen ut sedan länge men jag har inte sett att någon skriver så mycket skit och lögner om dom.

Nu får My skit och lögner för att hon har sålt ett AB och det har gått i konkurs flera månader efter att hon sålde det.
Allt är Mys fel i sjuka hjärnor

Allt verkar ju ha börjat med att hon va på en fest med häftiga bloggare där någon gjorde något som skulle vara superhemligt och My blev utpekad som den som hade läckt den superhemliga hemligheten!
(Ett tips till bloggidioterna - Om fler än två vet om/har sett en sak, så är det ingen hemlighet!)

Ja alltså folk verkar ju inte ha ett eget liv att leva!
Det är så små och sinnessjuka människor som lägger så mycket tid och energi på att haka upp sig på vad någon annan gör eller inte gör, gräver och rotar runt i någon annans liv, hittar på diverse lögner och sen sprider allt skit till höger och vänster.
Att folk orkar! 🤦‍♀️

Jag hoppas verkligen att My kan få leva sitt liv ifred nu!
Citera
2025-05-12, 18:38
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Personligen skulle du gjort annorlunda, liksom jag skulle gjort annorlunda. Många fler skulle gjort annorlunda. Sälja företaget till "skumrask" skulle jag gjort annorlunda. Du?
Hur vet man att det är skumrask? Är du synsk?
Citera
2025-05-12, 18:42
Medlem
Citat:
Hur vet man att det är skumrask? Är du synsk?
Är du, ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att inte få moderator på mig. Men snällt uttryckt, mindre intelligent? Drivs butiken vidare som trådens huvudperson påstod att den skulle göras? Har du kollat upp de nya ägarna?
Citera
2025-05-12, 18:44
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ab-likvideras/
Intressanta kommentarer till inlägget.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ry/my-martens/
Grattis, du länkar till mobbningsbloggen Bloggbevakning och dom har ju ingen koll.

"Lite bakgrund för den som inte hängt med: I slutet av förra året sålde My sitt aktiebolag My Martens AB, och gick tillbaka till att enbart ha en enskild firma."

My sålde företaget i september 2024 och det är inte i slutet av förra året och My har INGENTING att göra med det dom nya ägarna har gjort sedan dess.
Varför ens skriva om ett företag som My absolut INGENTING har att göra med längre?

Men det passar ju din agenda att fortsätta kasta skit på My
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in