2025-05-11, 17:59
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Fast det var väl hans produktionsbolag spm fixade Let’s Dance-medverkan till Ciara?
Så var det och det var väl dom som satt i publiken och röstade i början. Det var innan Måns kastade dom under bussen. Annars kunde Ciara vunnit eller i alla fall dansat vidare.
Citera
2025-05-11, 18:23
Medlem
Så sjukt att Måns föräldrar vittnar om att han inte var välkommen i England längre när Ciara kastade ut deras otrogna, knarkande son. De är verkligen medberoende!

Och de som säger att det ligger i föräldrars natur att skydda sina barn så skulle nog de flesta far- och morföräldrar skydda de små barnbarnen mer än ett 40 årigt barn. Men Måns föräldrar tycker att Nannyn och knarkaren ska ta hand om deras barnbarn. Sjukt!
Citera
2025-05-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Behöver hon nog inte. Domstolarna vet redan hur missbrukare fungerar och jag tycker TR var ganska artiga ändå mot Måns. Rätten möter ju knarkare dagligen i sina ämbeten och dom går inte att lura. Måns har avslöjat sig själv men dragit av några år på kokaintiden vilket är kutym. Rätten vet att missbrukare ljuger konstant och alltid till deras egen fördel.

Att utmåla Ciaras äldste son som skadlig för sina egna barn var att gå över gränsen. Bisarrt och sorgligt.

Tänker om de måste hänvisa till uppgifter som lämnas under rättegången för att basera domen på det, ( i detta fallet ” drogexpert” i någon form som belyser tidsaspekter osv).
Citera
2025-05-11, 18:47
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Tänker om de måste hänvisa till uppgifter som lämnas under rättegången för att basera domen på det, ( i detta fallet ” drogexpert” i någon form som belyser tidsaspekter osv).
En drogexpert skulle inte vara till Måns fördel direkt. Att påstå sig slutat knarka sen 10 veckor är bara löjligt. Om det varit 10 år skulle det varit en annan sak.
Citera
2025-05-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Ja, överdrifterna blir verkligen värre och värre... Framför allt spelades Let's Dance-avsnittet in redan i slutet av februari, innan det blev så illa.
Så vad skulle det hjälpa honom om hon blev utsparkad innan dess? Speciellt om man tar MZ-hatarnas resonemang vidare, och han ville övertyga och locka henne att stanna hos honom. Total bullshit. Det viktigaste är att de kan plocka på honom, oavsett om det är vettigt eller inte.

Jag har inte haft mycket tid att läsa här de senaste dagarna, men jag tror att jag ska spara mig det också, det är bara samma vansinniga uttalanden från samma människor om och om igen ändå...

Håller med dig, nu går det till överdrift alltsammans. Det spekuleras och överdrivs och ingen vet hur det egentligen ligger till. Vissa skriver förfärligt illa o vet bättre än de som har kompetens att avgöra saker.
Skulle man granska andras leverne så är jag ganska säker på att det skulle finnas saker att kritisera där också.
Alla utgår ifrån att Måns är det värsta o Ciara endast är ett offer. Det är inget någon utanför kan avgöra hur de haft det sinsemellan.
Citera
2025-05-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det går inte att skriva en sån bok tyvärr. Det blir förtal.
Hon kan göra som Martina Haag, skriva den som en skönlitterär roman, men alla vet vem det handlar om.
Citera
2025-05-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Hon kan göra som Martina Haag, skriva den som en skönlitterär roman, men alla vet vem det handlar om.

Vilken bok menar du då? Erik var ju ingen skitstövel på detta sätt som Måns är även om det inte var så kul.
Citera
2025-05-11, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
Håller med dig, nu går det till överdrift alltsammans. Det spekuleras och överdrivs och ingen vet hur det egentligen ligger till. Vissa skriver förfärligt illa o vet bättre än de som har kompetens att avgöra saker.
Skulle man granska andras leverne så är jag ganska säker på att det skulle finnas saker att kritisera där också.
Alla utgår ifrån att Måns är det värsta o Ciara endast är ett offer. Det är inget någon utanför kan avgöra hur de haft det sinsemellan.

Verkligen alla med normal iq fattar att dom säkert i grunden haft en stökig relation för att båda är rätt speciella. Utifrån hennes vanliga content tycker jag hon verkar vara rätt jobbig och jag skulle inte vilja vara hennes kompis. Hon beter sig som en tonåring på nätet och formulerar sig som en också MEN det gör å andra sidan M också

Däremot är det bara en av dom som har ett missbruksproblem

Utifrån det som kommit fram tr är det objektivt så att en av dom är en bättre lämpad som förälder än den andra
Citera
2025-05-11, 20:54
Medlem
Rikskrim08s avatar
Här kommer vi nog nära

https://www.aconsciousrethink.com/35...XenwToZ8KbT1gA
Citera
2025-05-11, 20:56
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Verkligen alla med normal iq fattar att dom säkert i grunden haft en stökig relation för att båda är rätt speciella. Utifrån hennes vanliga content tycker jag hon verkar vara rätt jobbig och jag skulle inte vilja vara hennes kompis. Hon beter sig som en tonåring på nätet och formulerar sig som en också MEN det gör å andra sidan M också

Utifrån det som kommit fram tr är det objektivt så att en av dom är en bättre lämpad som förälder än den andra
På vilket sätt skulle hon vara jobbig? Tycker att Ciara verkar vara en genuin person. Ödmjuk, vacker och en bra mamma. Hon har nog haft det väldigt jobbigt och det var ju det hon skrev tydligen. Förmodligen tusen ggr värre då narkomaner är riktigt störda. I media snyftar han och gör sig till ett offer. Vidrigt. Som man bäddar får man ligga.
Senast redigerad av Vipan 2025-05-11 kl. 21:07.
Citera
2025-05-11, 21:00
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Här kommer vi nog nära

https://www.aconsciousrethink.com/35...XenwToZ8KbT1gA
Det stämde på pricken. Fy fan för att få en sån där på halsen. I början smickrar dom och manipulerar offret. Vidrigt.
Citera
2025-05-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom

Vilket inte på något sätt rättfärdigar det hatet som översvämmar denna tråd. Tror inte det har så mycket att göra vem som är bättre lämpad som förälder, utan förmodligen är det människor som inte mår så bra och som nu hittat en ventil. När ens egen självkänsla är låg så kan man hemfalla åt att sparka på den som ligger eller finna glädje i att få slå sig själv för bröstet utan anledning. Jag hoppas inte huvudpersonen själv läser för ingen förtjänar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in