Citat:
Ursprungligen postat av
Sagotradapplet
Ja, överdrifterna blir verkligen värre och värre... Framför allt spelades Let's Dance-avsnittet in redan i slutet av februari, innan det blev så illa.
Så vad skulle det hjälpa honom om hon blev utsparkad innan dess? Speciellt om man tar MZ-hatarnas resonemang vidare, och han ville övertyga och locka henne att stanna hos honom. Total bullshit. Det viktigaste är att de kan plocka på honom, oavsett om det är vettigt eller inte.
Jag har inte haft mycket tid att läsa här de senaste dagarna, men jag tror att jag ska spara mig det också, det är bara samma vansinniga uttalanden från samma människor om och om igen ändå...
Håller med dig, nu går det till överdrift alltsammans. Det spekuleras och överdrivs och ingen vet hur det egentligen ligger till. Vissa skriver förfärligt illa o vet bättre än de som har kompetens att avgöra saker.
Skulle man granska andras leverne så är jag ganska säker på att det skulle finnas saker att kritisera där också.
Alla utgår ifrån att Måns är det värsta o Ciara endast är ett offer. Det är inget någon utanför kan avgöra hur de haft det sinsemellan.