Han har ju sig själv att skylla på när det kommer till sina tillkortakommanden. Han har bränt alla sina broar och gjort sig mer isolerad och verklighetsfrånvänd än innan. Han kommer vara återigen bortglömd om ett halvår, ingen kommer längre se honom som en seriös opinionsbildare
Lika leka barn leka bäst - Två självgoda parasiter som invandrar till Sverige och suger ut andras surt förvärvade pengar. Bra att de har funnit varandra
Lyssnar på Aron Flams intervju med Arga Blatten, och har tidigare lyssnat på debatten mellan Nick Alinia och Arga Blatten, och håller med Arga Blatten till 100%. Svenskarna förintar sig själva det behövs ingen konspiration.*
Samtliga som är upprörda på blatten här i tråden skjuter budbäraren vilket knappast stoppar folkutbytet.
För egen del (och jag misstänker att Blatten egentligen håller med mig) så anser jag att det inte finns något hopp för svenskarna och jag saknar också all sympati med dem. Good riddance.
*Även om det finns en konspiration, men det är ett ämne för en annan tråd.
Priset på hans bok är skrattretande.
En pocket för över 200kr. Och inbunden närmare 300kr.
Nyfiken på hur den är skriven. Därför att han har väl ingen utbildning ?
Någon som läst den?
Recensionerna på amazon verkar köpta.
Kommer att köpa den inbundna och placera på hedersplats. Arga blatten sätter ord på precis mina åsikter om svenskarna, som jag haft i minst trettio år.
Kommer att köpa den inbundna och placera på hedersplats. Arga blatten sätter ord på precis mina åsikter om svenskarna, som jag haft i minst trettio år.
Då är inte din åsikt speciellt intressant om du går in och läser boken med förutfattad mening.