Citat:
Ursprungligen postat av
relire
Jag har dejtat en kille några veckor.. Häromdagen så var han inne på min dator och har således glömt att logga ut från sin Google, vilket resulterade i att jag dagen efter kunde se hela hans Google sökhistorik. Bland det första som kom upp var porr sökningar, och specifikt pegging porr. Han har alltså återkommande sedan månader tillbaka kollat på porr där kvinnor sätter på en man med strapon. Viktigt att nämna är att det ENBART är den typen av porr, så det är inget han råkat halka in på någon enstaka gång.
Jag konfronterade honom och berättade att jag hade snokat i hans historik, han blev besviken att jag snokat men han blånekade allt och sa att det måste vara någon annan som varit inne på hans Google.
Min fråga är egentligen, är detta gayigt? Eller finns det liksom helt vanliga heteromän som går igång på denna typen av porr eller att bli peggade? Tänker att det är onödigt av mig att fortsätta träffa honom ifall han har andra preferenser liksom.. Blir ju svårt att föra en diskussion om detta med han i och med att han inte kan erkänna sökningarna!
Han fantiserar om att bli dominerad analt men han tänder inte på män utan han vill bli penetrerad av en kvinna?
Man får betänka att en pinne i röven är en pinne i röven och det hela handlar om dominans.
Han vill bli ägd, men inte av en kille.
Det är sunt av honom att skämmas och förneka inför dig på ett sätt, därför han vill inte framstå som undergiven på det sättet inför dig även om han drömmer om det då han behöver ha sin självbild kring vem han är utanför sängkammaren intakt.
Jag tror det bästa du kan göra är att göra som han vill och äga honom?
Han är nog inte speciellt gay, han har en massa fantasier för han har tittat på porr och varit lite för ensam.
Du kan vara verkligheten i hans liv. Värsta chansen om du vill ha honom?