2025-05-10, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Att vara bög är att som man tända på andra män.

Anus är bara en erogen zon bland många andra för båda könen.
Men du.. killen hade ju alltså kollat på videos hur män blir peggade i röven. Jag har aldrig ett såna videos men tveksamt att fokus i dem skulle vara kvinnas bröst eller kvinnas vagina eller hela kvinnan.

Slutsatsen är att killen har suttit och runkat till män som blir penetrerade. Och jo det är väldigt bögigt att göra detta.
Citera
2025-05-10, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Gepetto
Men du.. killen hade ju alltså kollat på videos hur män blir peggade i röven. Jag har aldrig ett såna videos men tveksamt att fokus i dem skulle vara kvinnas bröst eller kvinnas vagina eller hela kvinnan.

Slutsatsen är att killen har suttit och runkat till män som blir penetrerade. Och jo det är väldigt bögigt att göra detta.
Vad du fokuserar på när du ser på porr är naturligtvis helt upp till dig. Dina spekulationer om vad TS kille fokuserar på är inget annat än spekulationer.
Citera
2025-05-10, 12:16
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Är rätt säker på att det är en trolltråd till att börja med.

Alla som någonsin sökt på porr vet att man raderar historiken. Och man kollar inte porr på sin dejts privata dator. Redan från start är historian märklig. Men om vi utgår ifrån att det är sant, att TS dejt gjort en blunder..

Vi formas av uppväxten och vårt umgänge. För TS dejt kanske det är super-tabu med allt analt gällande män?
Alla behöver olika mycket tid för att vara öppna med sexuell preferenser. Om dom dejtat några veckor bara, så kanske dejten kände sig trängd av TS sätt att exponera honom?

Jag hör dig gällande lögnen, och jag hade själv hört varningsklockorna ringa.
Men frågan är om man ska dra slutsatsen att han inte är värd att fortsätta utforska pga lite sökhistorik på porr?
Han kanske inte ens vet om han gillar det och bara blev nyfiken?

Oavsett så gestaltar sig TS dejt som mindre begåvad då han använt hennes privata dator och lämnat kvar historiken på något som han uppenbarligen vill hålla för sig själv, och kanske inte är redo att dela med TS än (där vi inte vet anledningen).
Ja det kan vara en troll tråd, svårt att avgöra många gånger tycker jag 😕

Kan vara så som du skriver. Men jag tänker att, är man så rädd för att bli busted så är man väl ännu mera noggrannare att se till att logga ut innan man lämnar nån annans dator som man loggat in på. Men samtidigt så hade jag inte velat ödslat tid vid datorn heller om jag hade varit hos min dejt. Jag gjorde då inte det iaf när jag var hos han jag dejtade medans han var på jobb. Då det var mer intressant att ligga å kolla på film. Men kollar han porr å eventuellt runkar medans sin dejt är borta så undrar man ju om han finner henne så attraktiv å intressant ändå eller är porrskadad som inte kan vänta tills hon kom hem eller vad hon nu gjorde. Kommer inte ihåg vad som står i TS, om hon var hemma eller ute medans han satt där..

Jag personligen hade inte dumpat pga utav att han sökt lite porr. Sånt hade inte stört mig. Jag hade dumpat för att han ljugit å det hade garanterat satt igång tankeverksamhet å funderingar om vad mer ljuger han om å kommer ljuga om. Samt manipulera mig med. Men sökning på porr, svar nej.

Å TS har ju trots allt visat tvivelaktigt beteende hon med i sån tidig fas med att snoka. Å det lär ju ha satt igång tankeverksamhet hos dejten oxå. Inge bra start alls. Hoppas TS återkopplar. Skulle vara intressant att följa deras saga.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-05-10 kl. 12:27.
Citera
2025-05-10, 13:06
Medlem
Det låter väl nästan som att killen lämnade detta på TS dator för att hon skulle upptäcka vad han gillar. Att snoka är jag inget fan av, men jag upplever inte att detta rör sig om något snokade. Detta är lite som att lägga en bok med texten "MINA STÖRSTA HEMLIGHETER. LÄS EJ!" i sin partners knä och sedan gå därifrån...

Hade iofs ett ex som en dag visade upp sin dagbok och poängterade väldigt tydligt att "det var ok om jag ville läsa den". Tror hon blev rätt sur när jag inte gjorde det.

Kan det vara så att han inte visste hur han skulle lyfta sina sexuella preferenser med TS och tänkte att om hon fick upptäcka detta på egen hand så kan han anpassa sin respons efter hennes? Nu verkade hon väl inte så intresserad så då förnekar han. Om TS frågat honom om detta och låtity lite intresserad så hade han säkert erkänt sina lustar.

Att försöka ljuga och förneka efter att han blivit påkommen är pinsamt beteende. Sedan är det här väl något de borde kunna skratta åt i framtiden om allt annat fungerade bra.
Citera
2025-05-10, 13:10
Medlem
Citat:
Du tycker alltså inte att det är bögigt av en man att knulla en annan man i röven? Check.

Jag tycker det, undermänniskor tycker inte det. Men det är bögigare att bli rövknullad av en annan man än att knulla på en annan man.

Den som tar är alltid bögigare, vilket du hade vetat om du haft lite livserfarenhet.
Citera
2025-05-10, 13:11
Medlem
Citat:
Vad du fokuserar på när du ser på porr är naturligtvis helt upp till dig. Dina spekulationer om vad TS kille fokuserar på är inget annat än spekulationer.

Vad tror du han kan fokusera på i videos om pegging, om inte just en penetrerad man?

Gardinerna kanske? Idiot.
Citera
2025-05-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Jag tycker det, undermänniskor tycker inte det. Men det är bögigare att bli rövknullad av en annan man än att knulla på en annan man.

Den som tar är alltid bögigare, vilket du hade vetat om du haft lite livserfarenhet.
Jag har nog bara en annan livserfarenhet än du. En som inte präglas av en massa machoattityd

Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Vad tror du han kan fokusera på i videos om pegging, om inte just en penetrerad man?

Gardinerna kanske? Idiot.
Kul att höra att du har så stor erfarenhet av ämnet
Citera
2025-05-10, 13:26
Medlem
Citat:
Jag har nog bara en annan livserfarenhet än du. En som inte präglas av en massa machoattityd

Ja, mer erfarenhet av att bli rövknullad har du uppenbarligen. Ja, svårt att vara macho eller maskulin om frun sätter på dig i röven, men du vill väl ursäkta för din "toxiska maskulinitet" genom att låta din flickvän vara mannen i relationen.

Citat:
Kul att höra att du har så stor erfarenhet av ämnet

Jag är intelligent, till skillnad från dig. Ser man på peggingporr så är fokusen på att bli peggad. Män som blir peggade är bögar.

Därför är TS pojkvän bög och bör dumpas.
Citera
2025-05-10, 13:34
Avstängd
SolarPowereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relire
Jag har dejtat en kille några veckor.. Häromdagen så var han inne på min dator och har således glömt att logga ut från sin Google, vilket resulterade i att jag dagen efter kunde se hela hans Google sökhistorik. Bland det första som kom upp var porr sökningar, och specifikt pegging porr. Han har alltså återkommande sedan månader tillbaka kollat på porr där kvinnor sätter på en man med strapon. Viktigt att nämna är att det ENBART är den typen av porr, så det är inget han råkat halka in på någon enstaka gång.

Jag konfronterade honom och berättade att jag hade snokat i hans historik, han blev besviken att jag snokat men han blånekade allt och sa att det måste vara någon annan som varit inne på hans Google.

Min fråga är egentligen, är detta gayigt? Eller finns det liksom helt vanliga heteromän som går igång på denna typen av porr eller att bli peggade? Tänker att det är onödigt av mig att fortsätta träffa honom ifall han har andra preferenser liksom.. Blir ju svårt att föra en diskussion om detta med han i och med att han inte kan erkänna sökningarna!

Han fantiserar om att bli dominerad analt men han tänder inte på män utan han vill bli penetrerad av en kvinna?

Man får betänka att en pinne i röven är en pinne i röven och det hela handlar om dominans.

Han vill bli ägd, men inte av en kille.

Det är sunt av honom att skämmas och förneka inför dig på ett sätt, därför han vill inte framstå som undergiven på det sättet inför dig även om han drömmer om det då han behöver ha sin självbild kring vem han är utanför sängkammaren intakt.

Jag tror det bästa du kan göra är att göra som han vill och äga honom?

Han är nog inte speciellt gay, han har en massa fantasier för han har tittat på porr och varit lite för ensam.

Du kan vara verkligheten i hans liv. Värsta chansen om du vill ha honom?
Citera
2025-05-11, 09:15
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Jag skiter väl i vad andra gör, men jag tänker inte knulla en man i bajshålet. Vi alla har preferenser och det är absolut inte min.
Du är sannerligen toxisk och hör inte hemma i detta århundrade.
Citera
2025-05-11, 09:16
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Föreslå nu inga ogudaktiga drag. Tänl på deras själars och kroppars välmående.

Inte omöjligt att de vill leva kristet trots en historik av perversioner och synder.
Gud skiter väl i vilket.
Citera
2025-05-11, 09:51
Avstängd
SolarPowereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Så det blir bra om dom satsar på varandra

Bra att du drog samma slutsats och lycka till i livet nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in