Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Herregud vilken totalt jävla värdelös nolla du är. Så fort du får lite motstånd i tråden för dina psykotiska Chrippafantasier så ger du upp som en fransk soldat i WW2.
Du har redan bekräftat följande:
1. Du skiter fullständigt i Chrippas brott.
2. Det enda du bryr dig om är att Chrippa varit "otrevlig" mot personer på internet. (lol- min anmärkning).
3. Chrippa "spelar rik" So what? Varför är Chrippas poserande ett problem för dig? På vilket sätt påverkar detta dig?
Du är alltför personligt investerad i Chrippas liv, inse det.
När Chrippa blir dömd kommer du naturligtvis inte ha något problem med det. Det enda du kommer ha problem med är vilka människor som vill synas offentligt med Chrippa. Det är nivån av din störning!

Man ger upp att svara dig för du fattar inte . Det är det som så tragiskt med dig.
Nej du lille vän, den enda som är tragisk och sjukt patetisk är du, som sitter och blir helt rabiat av ett inlägg man svarar på. Du försöker vinkla det med dina meningslösa härskartekniker som inte fungerar.
Du var dessutom tvungen att svara två gånger på samma inlägg? Blev du så desperat?
För dig som älskar clownen, så finns det inget dåligt han gjort, och det du försvarar är så jävla sjukt men du är väl på den nivån med att du är lika störd själv. Det jag försökte förklara, som till och med ett barn skulle förstå är att brotten är inte ANLEDNINGEN till att 80 procent här inne inte tål honom. DÄRFÖR jag inte bryr mig för vi har ingen aning om han blir dömd eller inte, och funkar det svenska rättssystemet så ska han bli dömd.
Fatta för fan vad jag skriver patetiska jävla människa.