2025-05-10, 21:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Har absolut ingen aning.....
Hur länge kommer en eventuell rättegång att hålla på....?
Och ja, jag kanske kommer ha en jäkla massa inlägg till slut.. Beror på när detta drama är slut ;-)

Yes, hittade redigeraknappen!
Nästan 400 inlägg? Hur avrundar du? 260 sen 2022?
Jag känner att rättegången bordet gå snabbt eftersom åklagaren haft sån lång tid att förberedda sig. Dock kanske det tar lång tid efter det är så många åtalspunkter?

374 inlägg ifrån ditt konto.
Första inlägg skrevs 2025-02-20
Citera
2025-05-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag trodde dem alltid la upp efter domen, tänkte bara om det var samma vecka eller flera veckor efter domen.

Nej inte alltid men dom är mera noggranna på det än tex Rättegångsappen.
Det brukar komma samma vecka, Chrippa verkar vara intressant för dom så jag tror det kommer prioriteras.
Citera
2025-05-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Nej inte alltid men dom är mera noggranna på det än tex Rättegångsappen.
Det brukar komma samma vecka, Chrippa verkar vara intressant för dom så jag tror det kommer prioriteras.

Dom har ju redan pratat om det, vilket var i början av all denna galenskap, så de ligger nog på hanen.

Men nu har de ju prima liv. Lite träff med brorsan och hans sambo. Spa och trevligheter.
Förmodligen har ingen av dom en tanke på att det vilar ett fängelsestraff och väntar.

Jag undrar hur många inblandade det var totalt när det väl är över.
Citera
2025-05-10, 23:50
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Dom har ju redan pratat om det, vilket var i början av all denna galenskap, så de ligger nog på hanen.

Men nu har de ju prima liv. Lite träff med brorsan och hans sambo. Spa och trevligheter.
Förmodligen har ingen av dom en tanke på att det vilar ett fängelsestraff och väntar.

Jag undrar hur många inblandade det var totalt när det väl är över.

Helt sjukt att ens folk vill synas i hans närhet.
Citera
2025-05-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Helt sjukt att ens folk vill synas i hans närhet.

Varför skulle inte folk vilja synas i Chrippas närhet? Vad är dina bevekelsegrunder för att hata Chrippa så mycket?

Du måste vara tillräckligt intelligent att veta att det går omkring dömda mördare och våldtäktsmän på Sveriges gator och ändå finns det människor som vill synas med dem.

Chrippas brott är enbart mot staten. Statens angelägenheter angår inte dig. Ändå verkar du ta det personligt. Du är en äkta lolcow - och det kan jag lova dig att staten tycker också.

Du måste ha någon form av allvarlig störning. Varför skulle du annars vara så investerad i Chrippa?
Citera
2025-05-11, 00:13
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Varför skulle inte folk vilja synas i Chrippas närhet? Vad är dina bevekelsegrunder för att hata Chrippa så mycket?

Du måste vara tillräckligt intelligent att veta att det går omkring dömda mördare och våldtäktsmän på Sveriges gator och ändå finns det människor som vill synas med dem.

Chrippas brott är enbart mot staten. Statens angelägenheter angår inte dig. Ändå verkar du ta det personligt. Du är en äkta lolcow - och det kan jag lova dig att staten tycker också.

Du måste ha någon form av allvarlig störning. Varför skulle du annars vara så investerad i Chrippa?

Nej dom enda här är som är störda är du och alla som fortfarande sitter dag ut och dag in och försvarar clownen.
Skiter fullständigt i vilka brott han begått det är hur jävla vidrig han är som lekt rik, pissat ner på alla andra och tror han är störst bäst och vackrast och med tanke på all jävla drama så ja, det är fanimej konstigt att man vill synas med han då.

Hatar ingenting, men du är ju så pass bränd så du fattar ju inte varför man tycker som man gör.

Jävla mupp.
Citera
2025-05-11, 00:27
Medlem
Citat:
Nej dom enda här är som är störda är du och alla som fortfarande sitter dag ut och dag in och försvarar clownen.
Skiter fullständigt i vilka brott han begått det är hur jävla vidrig han är som lekt rik, pissat ner på alla andra och tror han är störst bäst och vackrast och med tanke på all jävla drama så ja, det är fanimej konstigt att man vill synas med han då.

Hatar ingenting, men du är ju så pass bränd så du fattar ju inte varför man tycker som man gör.

Jävla mupp.

Okej du skiter fullständigt i vilka brott Chrippa begått. Så det är rent personligt alltså? Tack för att klargjorde detta! Då vet vi och alla andra i tråden dina anledningar till att skriva psykotiskt hat mot Chrippa.
Citera
2025-05-11, 00:35
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Okej du skiter fullständigt i vilka brott Chrippa begått. Så det är rent personligt alltså? Tack för att klargjorde detta! Då vet vi och alla andra i tråden dina anledningar till att skriva psykotiskt hat mot Chrippa.

Jag klargjorde extremt tydligt varför man tycker som man gör. Och jag skiter fullständigt i hans brott det är hans beteende inte folk tål, skulle aldrig i mitt liv ens ta en sådan person med tång ens.

Du tror ju att alla har något personligt? Åter igen det är en tråd om honom, där man får tycka och tänka utan någon personlig agenda.
Citera
2025-05-11, 00:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Tack för att du bekräftar att du fullständigt skiter i Chrippas brott! Till kännedom för tråden.

Tror många här inte bryr sig om själva brotten,mer hur han bettet sig, att han lekt rik pissat på andra hur har bettet sig mot sin familj osv därav kallar du och alla andra tragiska chrippa anhängare oss hatare.
Senast redigerad av Horrorgram 2025-05-11 kl. 00:53.
Citera
2025-05-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Varför har Chrippa blivit en person att följa för din del?
En normalt funtad person skulle ignorera och röra sig ifrån en människa som man tycker är konstig. Men väldigt många här verkar bli mer intresserade och faktiskt ödslar tid på människan.

Han följs för att han är som en "tittolycka"! Han facinerar precis som Gräddis o andra vrak.Tror det är väldans få som tittar på hans inlägg för att de tycker att han är en hyvens grabb. Han o hans lilla ortensessa har vidriga personligheter som väcker en stark avsky hos de flesta förutom hos en del galna tanter i denna tråd...kärringar som ältar o ältar och det är bara rundgång. Stäng tråden tills rättegången är över för nu är den bara full av typ chattande och ältande.
Citera
2025-05-11, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Han följs för att han är som en "tittolycka"! Han facinerar precis som Gräddis o andra vrak.Tror det är väldans få som tittar på hans inlägg för att de tycker att han är en hyvens grabb. Han o hans lilla ortensessa har vidriga personligheter som väcker en stark avsky hos de flesta förutom hos en del galna tanter i denna tråd...kärringar som ältar o ältar och det är bara rundgång. Stäng tråden tills rättegången är över för nu är den bara full av typ chattande och ältande.
Precis. Det är en freakshow av ett par sinnesslöa personer. Lyteskomik. Som att se Stefan & Krister. Roligare att följa dessa apor i en bur (bokstavligt talat) än random dokusåpa (följer ingen). Dessutom är ett barn som farit illa inblandat vilket gör det än sjukare.
Citera
2025-05-11, 02:09
Medlem
Citat:
Enligt dig är allt personligt. Jobbigt att vara så trögfattad som du.

Om kritik inte är baserat på fakta är det - per definition- personligt. För min del är det okej, "Töntogram", att du hatar Chrippa personligen. Men då är det viktigt att du är öppen med det i varje inlägg du skriver. Det är anmärkningsvärt att du inte bryr dig om Chrippas brott. För kännedom i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in