2025-05-11, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Enligt dig är allt personligt. Jobbigt att vara så trögfattad som du.

Herregud vilken totalt jävla värdelös nolla du är. Så fort du får lite motstånd i tråden för dina psykotiska Chrippafantasier så ger du upp som en fransk soldat i WW2.

Du har redan bekräftat följande:

1. Du skiter fullständigt i Chrippas brott.
2. Det enda du bryr dig om är att Chrippa varit "otrevlig" mot personer på internet. (lol- min anmärkning).
3. Chrippa "spelar rik" So what? Varför är Chrippas poserande ett problem för dig? På vilket sätt påverkar detta dig?

Du är alltför personligt investerad i Chrippas liv, inse det.

När Chrippa blir dömd kommer du naturligtvis inte ha något problem med det. Det enda du kommer ha problem med är vilka människor som vill synas offentligt med Chrippa. Det är nivån av din störning!
Citera
2025-05-11, 07:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Är du på plats idag?

Nej tyvärr inte
Men har skickat in kompletterade foton & dokument.
Till berörd part.

Ska bli intressant o se när slutförhören är klara.
Citera
2025-05-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Nej tyvärr inte
Till berörd part.

Vilka kompletterade foton & dokument har du skickat in? (Är en allmän handling nu om du talar sanning).
Citera
2025-05-11, 07:57
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har linnea berättat att chrippa gromade henne? Vart kan jag se henne säga det?

I en video i samband med att Chrippa satt häktad för misshandel av Linnea.
Citera
2025-05-11, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
I en video i samband med att Chrippa satt häktad för misshandel av Linnea.

Så då det är sanningen alltså? För övrigt är inte så kallad "grooming" av 16-åringar olagligt i Sverige.
Så det är en icke-fråga i tråden.
Citera
2025-05-11, 08:13
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Så då det är sanningen alltså? För övrigt är inte så kallad "grooming" av 16-åringar olagligt i Sverige.
Så det är en icke-fråga i tråden.

Jag vet.
Men nu är det därifrån det hela kommer.
I videon kallade Linnea även C för pedofil.
Citera
2025-05-11, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Jag vet.
Men nu är det därifrån det hela kommer.
I videon kallade Linnea även C för pedofil.

Hmm, stört, och allvarligt, påstående från Linnea...
Citera
2025-05-11, 09:31
Medlem
Citat:
Nej tyvärr inte
Till berörd part.

Det ska bli väldigt intressant när det är dags när detta drar igång på riktigt. När troll dras ut i solljus samt när ansvar ska tagas av berörda.

Jag hoppas att hela rättegången inte är bakom lykta dörrar för de som är intresserade att följa spektaklet på plats. Jag har lyssnat på rättegångar av mycket känsligare karaktär där åhörare får gå ut en stund då och då.
Citera
2025-05-11, 09:33
Medlem
Citat:
Hmm, stört, och allvarligt, påstående från Linnea...

För en gång skull har du rätt. Det är mycket stört och allvarligt påstående av Linnéa. Stört om hon ljuger. Allvarligt om det är sant. Allvarligt om hon ljuger.
Citera
2025-05-11, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Dom har ju redan pratat om det, vilket var i början av all denna galenskap, så de ligger nog på hanen.

Men nu har de ju prima liv. Lite träff med brorsan och hans sambo. Spa och trevligheter.
Förmodligen har ingen av dom en tanke på att det vilar ett fängelsestraff och väntar.

Jag undrar hur många inblandade det var totalt när det väl är över.

Ja dom har ett intresse för honom det kan man se på Instagram.

Ska bli mycket intressant och höra vad dom andra har hjälp till med och vilket sätt.
Citera
2025-05-11, 10:16
Medlem
Citat:
Nej tyvärr inte
Till berörd part.

Bra jobbat!

Ja nu kanske vi får ett åtal snart nu när Spanien hört av sig och det blir slutförhör.
Ska du vara med på rättegången?
Citera
2025-05-11, 10:23
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Herregud vilken totalt jävla värdelös nolla du är. Så fort du får lite motstånd i tråden för dina psykotiska Chrippafantasier så ger du upp som en fransk soldat i WW2.

Du har redan bekräftat följande:

1. Du skiter fullständigt i Chrippas brott.
2. Det enda du bryr dig om är att Chrippa varit "otrevlig" mot personer på internet. (lol- min anmärkning).
3. Chrippa "spelar rik" So what? Varför är Chrippas poserande ett problem för dig? På vilket sätt påverkar detta dig?

Du är alltför personligt investerad i Chrippas liv, inse det.

När Chrippa blir dömd kommer du naturligtvis inte ha något problem med det. Det enda du kommer ha problem med är vilka människor som vill synas offentligt med Chrippa. Det är nivån av din störning!

Man ger upp att svara dig för du fattar inte . Det är det som så tragiskt med dig.
Nej du lille vän, den enda som är tragisk och sjukt patetisk är du, som sitter och blir helt rabiat av ett inlägg man svarar på. Du försöker vinkla det med dina meningslösa härskartekniker som inte fungerar.

Du var dessutom tvungen att svara två gånger på samma inlägg? Blev du så desperat?

För dig som älskar clownen, så finns det inget dåligt han gjort, och det du försvarar är så jävla sjukt men du är väl på den nivån med att du är lika störd själv. Det jag försökte förklara, som till och med ett barn skulle förstå är att brotten är inte ANLEDNINGEN till att 80 procent här inne inte tål honom. DÄRFÖR jag inte bryr mig för vi har ingen aning om han blir dömd eller inte, och funkar det svenska rättssystemet så ska han bli dömd.

Fatta för fan vad jag skriver patetiska jävla människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in