2025-05-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrShrek
Som jag har förstått det memorerade hon och skrev sen ner meddelandet när det raderades.

Ah ok - men det råder ingen oenighet kring dess existens?

Hur som helst så blir det sinkabirum för äckelsozzen.

Men för den fullbordade våldtäkten av stackars gamla Bodensia - där han även stal och tömde hennes blygsamma besparingar. För det kommer han tyvärr inte att dömas... i domstol.
Citera
2025-05-10, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Jag får för mig att hon medvetet lurat honom i en klassisk honungsfälla.

Väldigt lite honung och mycket gammal sur mjölk i den fällan.

Sådant som lockar till sig sozzar och andra skadedjur i stora horder.
Citera
2025-05-10, 23:09
Medlem
Citat:

Ok. Båda är sidor är överens om att det som hände innan de satte sig i taxin var att målsäganden hade brutit upp ett slagsmål, var upprörd och grät. Varpå CN på eget initiativ föreslog att de skulle åka hem till honom, dricka bubbel och prata om det som hade hänt. Jag har svårt att se vad i det som får dig att anta att målsäganden medvetet lockat med sig CN i en fälla.
Citera
2025-05-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamil
Ok. Båda är sidor är överens om att det som hände innan de satte sig i taxin var att målsäganden hade brutit upp ett slagsmål, var upprörd och grät. Varpå CN på eget initiativ föreslog att de skulle åka hem till honom, dricka bubbel och prata om det som hade hänt. Jag har svårt att se vad i det som får dig att anta att målsäganden medvetet lockat med sig CN i en fälla.

Vad var det för slagsmål?
Citera
2025-05-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterBjorkman

Vissa utspel från sossekräk från resten av Norrbotten antyder att partiet i stort sett dumpat äcklet redan.

Det verkar som så, Baghdadbobbarna på komm har avföljt + flera ”it”-personer i hans (f.d) umgängeskrets. Många fick nog en ick!-känsla av att följa en wannabe-rapist på Insta.

Klart är i alla fall att varenda bodensare verkar ha läst FUPen. Har säkert +50 ”Har du läst den?” meddelanden på messenger.

Kul för S.G att bli outad som en cuckold för hela stan, jag hade satt mig i ICA-kassan i Vidsel for life 🤣.
Citera
2025-05-10, 23:38
Medlem
Citat:
Vad var det för slagsmål?

Står om det i FUP. Ska ha skett på Logen mellan två helt andra personer innan målsäganden och CN tog taxin hem till honom. Ena parten i slagsmålet är namngiven men namnet är maskat. Andra deltagaren verkar inte vara identifierad.
Citera
2025-05-10, 23:38
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Och vad skulle hon då få ut utav det?
Vad skulle baktanken vara om hon medvetet lurar han?
Citera
2025-05-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittStoraStjarthal
Det verkar som så, Baghdadbobbarna på komm har avföljt + flera ”it”-personer i hans (f.d) umgängeskrets. Många fick nog en ick!-känsla av att följa en wannabe-rapist på Insta.

Klart är i alla fall att varenda bodensare verkar ha läst FUPen. Har säkert +50 ”Har du läst den?” meddelanden på messenger.

Kul för S.G att bli outad som en cuckold för hela stan, jag hade satt mig i ICA-kassan i Vidsel for life 🤣.

Ja fast om det var ett felaktigt rykte att de knullat i ett helt år? Eller?
Citera
2025-05-11, 00:32
Medlem
Citat:
Ja fast om det var ett felaktigt rykte att de knullat i ett helt år? Eller?

Jag syftade mer på innehållet i FUPen, hur knullig deras chatthistorik var, att de ”pussades” (läs: grovhånglat) på dansgolvet och att hon följde honom med hem, samt S.Gs ”Nån som raggar på dig? ” SMS.

Väldigt förödmjukande. Jag & frugan sa båda att om det varit nån av oss så hade det stått en packad resväska i hallen.
Citera
2025-05-11, 01:00
Medlem
Burnwines avatar
Hahaha! Nu har han tagit bort sitt inlägg som han gjorde enbart för få sympati när han avgick pga åtalet och där alla sossar lyfte han till skyarna och tyckte att det inte är rätt att han ska bli misstänkt för brott pga att han är så duktig och engagerad!

Förstår att han tänkte att det kunde vara ett smart drag att göra sin avgång officiellt dagen innan FUPen släpps så att det inte blir lika dramatiskt och pinsamt. Fan folk kanske till och med avdramatisera hans misstänkta brott när dom inte har vetat vad som hänt.
Och avdramatisera gjorde dom också. Helt plötsligt är det ju "sånt som händer" och "vi hoppas på dig!" när det är en högt uppsatt person i sitt eget parti.
Jag undrar om dom gör samma med Hassan från Rågsved när han åtalas för samma brott.

Men nu har ju dom flesta läst FUPen och kanske tycker att vafan håller dom på med egentligen?
Men då är det ju tur att han redan har avgått och har tagit bort sitt inlägg.
Nu seglar han bort mot horisonten mot nya äventyr med 72 961 kr/månad i 1.5 år. Man ska ju ändå få lite plåster på såren för att man inte kan bete sig i fyllan.
Citera
2025-05-11, 01:26
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Hahaha! Nu har han tagit bort sitt inlägg som han gjorde enbart för få sympati när han avgick pga åtalet och där alla sossar lyfte han till skyarna och tyckte att det inte är rätt att han ska bli misstänkt för brott pga att han är så duktig och engagerad!

Förstår att han tänkte att det kunde vara ett smart drag att göra sin avgång officiellt dagen innan FUPen släpps så att det inte blir lika dramatiskt och pinsamt. Fan folk kanske till och med avdramatisera hans misstänkta brott när dom inte har vetat vad som hänt.
Och avdramatisera gjorde dom också. Helt plötsligt är det ju "sånt som händer" och "vi hoppas på dig!" när det är en högt uppsatt person i sitt eget parti.
Jag undrar om dom gör samma med Hassan från Rågsved när han åtalas för samma brott.

Men nu har ju dom flesta läst FUPen och kanske tycker att vafan håller dom på med egentligen?
Men då är det ju tur att han redan har avgått och har tagit bort sitt inlägg.
Nu seglar han bort mot horisonten mot nya äventyr med 72 961 kr/månad i 1.5 år. Man ska ju ändå få lite plåster på såren för att man inte kan bete sig i fyllan.

Fick du några screenshots?
Citera
2025-05-11, 01:27
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Fick du några screenshots?
På hans inlägg?

https://www.sverigesradio.se/artikel...-av-s-profiler

Där kan man läsa inlägget
Senast redigerad av Burnwine 2025-05-11 kl. 01:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in