Citat:
Ursprungligen postat av
Unlucky-Monkey
Kolla på klippet för det är alltid de här perversa psykologerna som är inställsamma mot barnen och berömmder deras beteende. Creepyvibes! Barnet ska man tala tillrätta och ge stöd men inte att uppmuntra beteendet.
Väldigt märkligt. Men psykologen var dock tydlig med att det inte är OK för barnen att leka på lektionstid, exempelvis. Att det finns en tydlig gräns mellan när man är i leken och inte. Men ja, han verkar lite.. udda.
Jag såg dock en sak som är en stor varningsflagg i mitt tycke: Ilya dansade med en regnbågsflagga. Det tyder på att therian-grejen snappats upp av HBTQ-rörelsen, och det är absolut inte bra.
Det finns gott om vuxna där som försöker indoktrinerar barn i vad de ska tänka och tycka, hur de ska kräva av sin omgivning att anpassa sig. Ilya använde till exempel 'normer', hon har säkert kommit i kontakt med normkritisk teori (förmodligen omedvetet). Skulle inte förvåna mig om en massa vuxna furries med ett intresse för barn strömmar till och uppmuntrar, lajkar, kommenterar osv. Hon sitter säkert och chattar med 12-åriga Carla från UK på discord som egentligen är en pervers gubbe någon annan stans i världen.
Jaja, nu fick jag ösa lite skit - sorry.