Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Det låter illa att ni ska behöva oroa er för att få en stalker efter er om ni dejtar någon från tinder. Men jag förstår hur du menar. Och är det verkligen vanligt med sånt på tinder? En man måste ju vara jävligt trögfattad eller galen för att börja uppvakta en kvinna som avvisar honom.
Alltså jag har haft kontakt med flertalet konstiga typer i mitt närområde och jag har problem med en granne baserat enbart på att jag har dejtingappar och han har gemensamt med flertalet av sina manliga vänner kontaktat eller försökt kontakta mig.
Var och varannan dag så glpr han ut mig, och tvingar sig på med ögonkontakt, förföljt mig flera gånger såsom till affären och tvättstugan och en gång ut i skogen. Efter att vägra acceptera att jag sagt att jag inte vill träffa honom så slutade det med att jag skällde ut honom, filmade och la ut det samt polisanmälde honom. Ändå slutar han inte att smyga omkring eller tvinga fram ögonkontakt eller vänfäda sig om eller sitta riktad på sin uteplats mot gångbanan för att stirra på en (och sannolikt varenda kvinna och flicka i grannskapet som han ser) samt står även i fönstret och gör detsamma.
Inte så kul när man går ut med barn till lekparken och en mentalsjuk granne går ut och sätter sig för.att stirra på en och barnet.
Sedan så försöker han knyta kontakter med varenda granne och jsg vill inte att folk som springer hos honom en säger hej till mig då jag bor i
Sverige och här förföljer vi inte grannkvinnorna med medeltida åsikter om att de
ska vara allmänt tillgängliga för att de är singlar eller har en dejtingapp.
Invandrare saknar totalt folkvett när det gäller normalt uppträdande. Stod en flicka som sannolikt hade någon intellektuell funktionsnedsättning en dag utanför porten och ville in då hon glömt något i en bostad och utan tvekan så trodde jag omedelbart att det rörde sig om någon som utnyttjar de svagaste sexuellt för problemet är när konstiga typer av manligt kön
organiserar sig omkring folk så har de aldrig något gott inombords och jag vågar gissa att 90% är sexualförbrytare.
Ett nej är ett nej även när man inte skriker der i ansiktet på män. Igår så satt både en jag blockerat för att han vägrade acceptera att jag inte ville ha en relation av något slag, samt hans stalker polare, på tomten.
Deras beteenden innebär att de inte ens borde bo i Sverige då de aldrig kommer anpassa sig här och om de får barn kommer deras barn bli missanpassade eftersom de beteenden och könsroller de får hemifrån inte är kompatibelt med de som vi har i det svenska samhället.
Att smyga omkring i en lekpark eller utanför eller knyta kontakter med grannar med barn för att kunna fortsätta... jag har sett beteendet förr och det hos någon som definitivt var pedofil och åkte fast för våldtäkt mot barn.
Kan man inte acceptera ett nej från en vuxen kvinna så är inte ett nej från ett barn eller funktionnedsatt heller något som kommer respekteras.
Trots polisanmälan så har karln ändå gillat mig på Tinder. Jag vill inte ens ha honom i mitt land pga hans beteenden. Det är definitivt trakasserier det han håller på med då en frisk människa inte sätter sig och övervakar gångbanan utanför när man sitter på tomten.
Springer runt och frågar folk efter "tjejer" gör han också. Sa det till en person att personen absolut kan umgås med honom men inte med mig då jag inte vill ha med någon som umgås med honom att göra.
Män som inte lyssnar på en kvinna för att hon är trevlig och inte stor nog för att ge honom stryk, är de absolut mest respektlösa som går i ett par skor. Dessa slödder som nu umgås med varandra är ett hot mot hela det svenska samhället med beteendena eftersom det gynnar sexualförbrytare, pedofiler, hedersförtryckare osv. Bara skit som håller på som de jag råkar bo bland.
Så nej, det är faktiskt farligt att träffa män som bor i samma stad som en själv. Åtminstone om de är Invandrare då de har en särskilt unken kvnnosyn och ett vidrigt beteende som i passar här. Memar vad är.det för smutsiga avarter i hiset mittemot mig som kontaktar mig från olika egna konton? Vad gör de i mitt land? För mina rättigheter ska inte försvinna av att män flyttar hit.
Varför kommer man
till mitt land för att förfölja oskyldiga kvinnor baserat på att de bara har något så enkelt som dejtingprofil och börjar övervaka dem som grannar? Eller tillsammans med flertalet andra män?
Mam kan anta att det är män som flytt för attt de gjort samma saker i hemländerna och faktiskt riskerats att dödas pga att de gett sig efter grannkvinnor. I Sverige fortsätter de med sådant öppet eftersom de vet att vi svenskor inte har stora manliga släkter som inte tolererar det. Polisväsendet t.ex, det är ett jävla hån mot människor som behöver hjälp.
Jag har JO anmält att man inte anser att grannarnas beteenden är brottsligt. Vi vet att JO och alla myndigheter endast är för syns skull och inte utreder heller eftersom demokratin bara är på låtsas. Därför kan alla möjliga flytta hit och göra vad de vill utan att stoppas som ett normalt samhälle skulle stoppa dem.
I tid. Brott mot kvinnor anses inte särskilt viktigt.