Så väldigt rätt! Bor man i Stockholm bryr man sig inte om landslaget. Det är klubblagen över allt. VM borde inte vara i Stockholm. Man borde antingen flyttat turneringen till mindre ort i Sverige eller haft turneringen i ett mer hockey-tokigt land. Exempelvis Finland igen.
Samma som handbollsvm som blev ett fiasko när det flyttade till Stockholm för slutspelet.
Som vanligt när det är Viaplay så är skrik Niklas kommentator. Förtar en del av stämningen att kolla utan ljud, men pallar bara inte att lyssna på karln!
Ren ångest med 16 215 på tele 2. Med tanke på att det är en arena som passar uselt för handboll och en arena som tar 30 000 åskådare. Det var ett mästerskap som visade hur lite publiksiffror kan betyda för att avgöra om det var lyckat eller ej.
Ren ångest med 16 215 på tele 2. Med tanke på att det är en arena som passar uselt för handboll och en arena som tar 30 000 åskådare. Det var ett mästerskap som visade hur lite publiksiffror kan betyda för att avgöra om det var lyckat eller ej.