Citat:
Ursprungligen postat av
BizarreReverend
Tre Kronor är mer skakigt. Nära att Markström släpper in en puck

Ja jäkla nära! Förstår att du är upprörd när ni höll på att torska mot Österrike

Österrike är en jäkligt vass nation för länder som Finland.
Simpel för oss Nationer som Sverige, Kanada, Usa och Tjeckien. 💪