Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-10, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Som vanligt - HT kan inte ens ta hand om sig själv så hur ska hon kunna ta hand om ett barn på korrekt sätt?

Det är ju verkligen speciellt, att de är två vuxna med körkort som ändå inte förstår sig på hur en bilbarnstol ska sitta säkert för sin ettåring 😮‍💨
Citera
2024-12-10, 05:16
Medlem
Tycker så synd om L, apropå att H inte verkar kunna läsa Ls signaler eller bara helt enkelt skapa rutiner för henne. Stackars unge som får sova i bilen istället för i lugn och ro hemma, bara för att H inte kan åka utan K till lekplatsen. Verkar ju liksom inte funnits tid för att vänta eftersom han skulle jobba sen...
Citera
2024-12-10, 10:05
Medlem
Verkar vara intensiva syskonförsök iaf med tanke på alla äl-test och gravtest hon beställt.
Citera
2024-12-10, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Verkar vara intensiva syskonförsök iaf med tanke på alla äl-test och gravtest hon beställt.

Ja, herregud tänkte desamma, SÅ många test!
Citera
2024-12-10, 12:02
Citat:
Enda sättet att hålla uppe följarnas intresse!
Citera
2024-12-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ja det är tydligt med tanke på att hon redan börjat kolla ägglossning och bett alla som vill att hänga med på syskonförsök. 😳
Citera
2024-12-10, 13:47
Hon fick direkt nytta av ÄL-testen iaf!
Så ikväll får K ligga.
Citera
2024-12-10, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Hon fick direkt nytta av ÄL-testen iaf!
Så ikväll får K ligga.
Haha kul för honom att hela världen får veta att ikväll blir det rajtan tajtan!
Citera
2024-12-10, 14:18
Medlem
Jag kan verkligen inte förstå det här med att inte sätta in embryot dom har i frysen innan de börjar försöka på egen hand? Dom har ju redan skapat ett liv som ligger där och väntar (kunde lika gärna varit Lars liksom..). Om dom blir gravida spontant, ska dom bara kassera det embryot då?? Jag hoppas verkligen dom kommer använda eller donera det embryot annars.
Citera
2024-12-10, 14:40
Medlem
Contenttorka deluxe uppenbarligen eftersom världens lataste morsa ska ge sig på ytterligare ett barn. Cash is king
Citera
2024-12-10, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treesandstuff
Jag kan verkligen inte förstå det här med att inte sätta in embryot dom har i frysen innan de börjar försöka på egen hand? Dom har ju redan skapat ett liv som ligger där och väntar (kunde lika gärna varit Lars liksom..). Om dom blir gravida spontant, ska dom bara kassera det embryot då?? Jag hoppas verkligen dom kommer använda eller donera det embryot annars.
Dom måste betala för den insättningen så dom vill nog avvakta med den!

Jag tycker det vore bättre att dom gjorde det här utan att berätta om det, det skapar ju bara en stress som inte är så bra när man försöker bli gravid. Och hur funkar det med hennes medicin och graviditet?
Senast redigerad av MissDolphin 2024-12-10 kl. 15:00.
Citera
2024-12-10, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom måste betala för den insättningen så dom vill nog avvakta med den!

Ja så kan det ju vara, men ändå inte det är ett bra skäl att låta det ligga kvar där… sjukt omoraliskt tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in