Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Det är inte säkert att han ljugit om detta. Jag har viss insyn i hur dessa intervjuer går till och så vitt jag vet får man inga frågor om det kan finnas nakenbilder på en på nätet.
Med facit i hand kan man såklart konstatera att han själv borde ha nämnt detta men det är nog många som inte hade gjort det. Det finns garanterat nakenbilder där ute på många personer som är säkerhetsklassade och i 99 fall av 100 är det såklart inte ett problem.
Jag vill påminna mig om att det var frågor om detta. Inte nödvändigtvis om man var med på nakenbilder på nätet. Men de frågor om förhållande. Ett vidlyftigt och utsvävande sexliv är vad jag vill minnas från samtalet och arbete i närliggande område inte något som anses som bra utan en risk.
Jag kollade under dagen och de har fortfarande med dessa frågor och de frågar numera också om man har exponering på internet och sociala medier och liknande. Bögiga bilder på sig själv på internet dating siter borde ingå där. Om det inte gör det så har personen i fråga lite dålig säkerhetsuppfattning. Det kanske naturligtvis är lite jobbigt att fråga och prata om men tycker man det kanske inte tjänsten är för personen i fråga.
Men med tanke på att ingen publicerat dem ännu, vad jag vet, får vi väl anta att det inte bara rör sig om nakna manliga kroppar utan kanske lite mer än så. Vidlyftigheten ökar. Kanske förekommer droger eller drogreferenser i bilderna, vilket det absolut finns frågor om. Bögar gillade väl poppers förrut, det var väldigt poppis ett tag vill jag minnas.
Men det kan ju också vara så att homosexualitet numera i landet är så normaliserat att det inte ens längre betraktas som avvikande. Varje partiledare, utom JÅ, dansar numera i pride-parader och annat.
Att han inte själv nämner eller tar upp det är möjligen en sak. Men då är det ju väldigt dålig research från den utförande parten att de inte gjort egna efterforskningar eller undersökningar. På Kristersson lät det ungefär som att de bara frågade och sedan litade man till 100% på vad de sa, inga undersökningar eller ifrågasättande alls. Det blir kanske dålig stämning då eller så är bildmaterialet så grovt att det inte skulle gå att se varandra i ögonen längre.