2025-05-09, 18:23
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfFittler
Nej, Sverige är ingen moralisk diktatur idag. Där överdrev jag. Men jag är rädd för att vi blir det då jag ser att fler och fler saker blir mer känsliga.

Där hade jag peth-testerna som exempel. Kan även se frågan som AR-15 är en otroligt konstig fråga där man vill tvångsinlösa privat egendom pga av utseende och utan vetenskaplig grund. Även fast jag tycker att vi borde bli bättre på att utvisa kriminella invandrare måste vi nyansera oss och se att det även finns invandrare som bygger Sverige. Min far har äntligen fått hemtjänst. Det är nästan bara invandrare som kommer till honom. Dels så hjälper de han med det han behöver men han är så glad för han får höra berättelser och kunskaper om världen han inte visste tidigare. Det ger han livsglädje och kvalité.

Så man kan inte vara svart eller vit även fast det är smidigt att tänka så.

Jag tror helt enkelt att vi ska försöka att bli mer toleranta, då blir vi mindre sårbara. Så tror jag. Men jag överdrev när jag sa att vi lever i en moralisk diktatur.
Säger inte emot dig, men drar gränsen vid en säkerhetsrådgivare som viftar med bongen på internet och bögpolar med en man som heter Florian Fuckner. Det är illa nog att vi hade en minister som var livrädd för bananer. Finns det inga normala människor längre?
Citera
2025-05-09, 18:23
Medlem
Det är så sjukt komiskt att han trodde att man INTE skulle hitta de här bilderna. Varför undanhöll han det annars? Han bevisade direkt att han inte skulle ha en så viktig tjänst, det får man ge honom cred för, för han avgick direkt när det blev känt. Men han borde som sagt antingen tagit upp det eller inte ens sökt tjänsten. Sicken jävla jubelidiot!
Citera
2025-05-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wetiko
Inga bilder publicerade i tråden ännu.?

Ingen som vill sprida bilder på nakna gubbar här. Är du gay? 😅

Förklarar ju en hel del hur Erdogan tänkte när han förhandla om NATO. Han visste att Kristersson och hans kompisar gillar att ta den i stjärten. Bokstavligen.
Citera
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Regeringen skall utreda vem som spridit bilderna säger Kristersson.

Det är ju betydligt allvarligare i så fall än vad för fritidsintressen Thyberg har. Sätter alltså standarden för Sverige idag - om någon visselblåser får de räkna med att bli efterforskade. Är det ens lagligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Alltså vem är Florian Fuckner?

Det MÅSTE grävas lite i.

Kan FF vara tysk (om de nu inte bara delar namn):
https://www.connect-develop.de/florian-fuckner?lang=en

Har bott i Kiev.

Citat:
Group Leader Insight NGO in Kiev. Founded and led support groups for members of the LGBTQIA+ community in Kyiv/Ukraine. Helping people to help themselves, establishing a safe space and community building. Individual coaching of at-risk members.

Opera and concert singing. International freelance work as a soloist (tenor) in opera, concert and song.

Qualification:

Institute for advanced training and further education in Munich: Systemic Coach

Distance University in Hagen: B.Sc. Psychology

University of Music Detmold: Diploma: Singing/Musical Theater in Artistic Education
Citera
2025-05-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Rumpnissarna/pedofilerna åberopar säkert EU-regler som stöd för sin anonymitet.

Se inlägg 812.
Citera
2025-05-09, 18:26
Medlem
Ge oss bilderna! 📸
Citera
2025-05-09, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Ilona knullade inga hästar (i alla fall inte på film). Hon var med i en film där en annan kvinna gjorde det, och hon hade någon slags sexshow med en konstgjord hund i en annan film. I övrigt håller jag med dig.

Ah det är vad jag menar. Så länge man inte vet vad bilderna innehåller är det svårt att avgöra.

Nakenbilder är en sak, sexakter en annan för där ingår det ofta flera personer.

Har han lagt ut grejer på sexakter är det fullt begripligt att det tar tvärnit om säg datum och hudfärg stämmer med någon från Kaukasus osv. för då har han gone native och knullat med vildarna osv.

Jag hade f-n aldrig lagt ut något med sexakter på en dejtingsajt, det är sånt Skugge sysslar med. Tbh har jag aldrig blivit filmad i en sexakt vad jag vet det skulle vara säpo isf för de är fluktbögar.

Alltså vem golade? Han måste ju ha haft det i sin vanliga telefon? Kollar de inget alls?
Senast redigerad av SolarPowered 2025-05-09 kl. 18:31.
Citera
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Alltså vem är Florian Fuckner?

Det MÅSTE grävas lite i.
Enligt KievPost
Thyberg, a gay man married for two years to his longtime partner, German Florian Fuckner, has been the ambassador of Sweden to Ukraine since September. He comes by way of Afghanistan, his first ambassadorship, where he would have gladly stayed beyond his two-year contract if possible.

Thus far, in his 44 years of life, he found Afghanistan to be one of the most exhilarating and emotional experiences of his life. Amid the death and carnage, he said, it was also a lot of fun — and he left with great admiration for Afghans.
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Folk som inte har någon integritet och är rädda för allt, är lättast att utpressa.

Det svenska samhället, med alla sina pekpinnar och krav på fläckfrihet och konformitet, gräver sin egen grav.
Citera
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Det kan vara en fabricerad bild också, för att misskreditera.
Har kanske främmande makt också fabricerat hans giftermål och folkbokföring tillsammans med herr F*****n Fuckner? * = l, o, r, i, a

Nu gillar jag inte att vara sådär snobbig, men "Fuckner" tycker jag låter uppenbart taget. Kan det vara valt för att markera att det är han som är mannen i äktenskapet, och inte den tänkte nationella säkerhetsrådgivaren?

Eftersom det var Grindr det rörde sig om gick mina spekulationer till kukbilder och liknande (kanske ännu värre), och det verkar ju vara också vara fallet av senare inlägg att döma. Jag hoppas att alla dessa bilder arkiveras.

Det är också väldigt anmärkningsvärt att säkerhetsprövningen inte tycks ha gått in i någon ny växel alls när man (i ett mycket tidigt skede, måste man ju ändå kunna anta) upptäckte att han var gift och folkbokförd med en man med efternamnet "Fuckner". (Florian är ett vanligt förnamn i Tyskland, "Fuckner" är definitivt inte ett vanligt efternamn...) Inga varningsklockor där inte.
Citera
2025-05-09, 18:28
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Regeringen skall utreda vem som spridit bilderna säger Kristersson.

Det är ju betydligt allvarligare i så fall än vad för fritidsintressen Thyberg har. Sätter alltså standarden för Sverige idag - om någon visselblåser får de räkna med att bli efterforskade. Är det ens lagligt?
Källa på det?
Regeringen är väl idag de enda som vet ?
Senast redigerad av Elon-Fiske 2025-05-09 kl. 18:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in