2025-05-09, 17:35
Medlem
Varje sida innehåller förfrågan om bilderna..
Är ni alla bögar eller vad fan är det frågan om? Varför vill ni se hans kuk?

Sjukt hela grejen. Karln ser undergiven ut, han skulle nog dela med sig av säkerhetsklassad information mot några örfilar och en kuk långt ner i halsen.

Vad fan håller Uffe på med egentligen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Finns det någon som har sett någon bild eller bilder. Som kan förklara vad de innehöll?

Vill INTE!! se dom. Men ha det förklarat.

Vad det verkar som, är det rejält sjuka bilder.

Sen har jag sett hur Grindr funkar, det är den sjukaste skiten som finns. En kollega som är gay visade hur konversationer ser ut där. Det är allmänt att man skriver i 10 minuter ses träffas man och har sex.

Varför är det sjukt?
Straighta går ut och super och sen har sex. Hur är det bättre?
Här är alla med på samma noter och vid sina sinnens fulla bruk.

Det är inga sjuka bilder. Det är en bild på en penis.
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Så att man fotar/filmar sin egen kuk och skickar är det nya normala!?

Jag har tydligen inte hängt med i svängarna...
Citera
2025-05-09, 17:36
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Tydligen tagen och delad när Thyberg var i tjänst som ambassadör i Afghanistan eller Ukraina/Kiev. Hyfsat bristande omdöme att göra sig till måltavla helt på egen hand, ställer mycket frågor runt rekryteringsförfarandet och säkerhetsprövningen.

Var det med hjälp av annonsen han fick herr Fuckner på kroken?
Citera
2025-05-09, 17:37
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Varje sida innehåller förfrågan om bilderna..
Är ni alla bögar eller vad fan är det frågan om? Varför vill ni se hans kuk?

Sjukt hela grejen. Karln ser undergiven ut, han skulle nog dela med sig av säkerhetsklassad information mot några örfilar och en kuk långt ner i halsen.

Vad fan håller Uffe på med egentligen?
Frågan är den motsatta, varför han vill visa sin k*k på nätet.
Citera
2025-05-09, 17:37
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Han höll käften om bilderna på Grindr för sin arbetsgivare. Ett jobb med hög säkerhetsklassning och risk för utpressning. Det var problemet men hade alla vetat om att han raggar med hemmaporr hade han kanske inte ens blivit påtänkt för tjänsten men hur han lever är hans ansvar. Det finns massor med jobb du eller jag inte kan få på grund av egna val och privatliv.

Jag har ändå lite svårt att se hur nån i dagens läge skulle kunna bli utpressad för nakenbilder. Förr eller i ett väldigt konservativt land skulle nån som hemlighåller sin läggning kunna bli det, men idag? Jag har faktiskt lite svårt att se det. Hur skulle det gå till? Gör som vi säger! Vi vet att du är bög! Ja, jag är gift med en man och öppen. Vi har kykbilder du har spridit på Grindr! Jaha, ja det har 99% av bögarna som hänger där gjort..

Hela grejen är väldigt ointressant, förutom vem eller vilka det är som försöker skada Kristersson och regeringen. Sossarna? Det här kan mycket väl bli en stor skandal, men inte pga utnämningen.
Senast redigerad av fernebo 2025-05-09 kl. 17:53.
Citera
2025-05-09, 17:38
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Någon måste ha väntat in på minuten att skicka in bilden. En riktig hater.

Han har sig själv att skylla som la upp sin snuskbild på nätet. Den finns där för evigt. Han kan aldrig få ett avancerat jobb i Sverige, hela hans liv är förändrat. Där sex kommer in går vettet ut.

Ja, du har såklart rätt i den saken, men ändå, varför lyfts 33 minuter fram? Någon inblandad är murare.

Det kanske bara är teater allt ihopa, en bricka i något spel för att få massorna att känna si eller så.
Citera
2025-05-09, 17:38
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag tror bilderna och den sexuella läggningen var meriterande, men problemet var att han inte nämnde de i förväg.
Då tror du nog fel eller så är du själv bög.
Normala människor gillar inte bögar och deras perversa syn på sex
Citera
2025-05-09, 17:39
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Jag har ändå lite svårt att se hur nån i dagens läge skulle kunna bli utpressad för nakenbilder. Förr eller i ett väldigt konservativt land skulle nån som hemlighåller sin läggning kunna bli det, men idag? Jag har faktiskt lite svårt att se det. Hur skulle det gå till? Gör som vi säger! Vi vet att du är bög! Ja, jag är gift med en man och öppen. Vi har julbilder du har spridit på Grindr! Jaha, ja det har 99% av bögarna som hänger där gjort..
Jag håller inte med. Om vi fick se en nakenbild av Jimmie eller Kristersson (fast hellre Ebba Busch) från 10-20 år sedan så skulle det faktiskt spela roll för ganska många människors tankar om dessa personer. Även om jag håller med om att inget egentligen hänt.

Dock finns en dickpick av Trump och den gick ganska spårlöst förbi i presidentvalet. Kanske storleken som var problemet.
Senast redigerad av Paris24 2025-05-09 kl. 17:43.
Citera
2025-05-09, 17:40
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Så här sa vår store ledare i går morse:

Enligt statsministern har Thyberg "unika kunskaper och kvalifikationer för att samordna och inrikta regeringens arbete med Sveriges nationella säkerhet"

Vore ju klädsamt om statsministern i dag kunde förtydliga eller specifiera exakt vilka unika
egenskaper han har ?
Men det är inte svårt att bli säkerhetsrådgivare i Sverige.
Ryssland, Kina och Iran är farliga.
Det är inte folkmord av Palestinier.
USA är världens bästa land, de sprider demokrati och frihet i världen.
Just nu har USA en dålig president.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Melanoleuca
Alltså, det är några bilder på hans bara överkropp, ett par ansiktsbilder och en (1) dickpick. Wow liksom.

Har inte möjlighet att ladda upp någonstans pga orsaker, men någon annan kommer säkert göra det och ni kommer bli besvikna...

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är redan gjort, se:
(FB) Nya säkerhetsrådgivaren Tobias Thyberg avgår efter 12 timmar pga sexbilder på Grindr

De är sekretessbelagda. Man kan överklaga till Kammarrätten om man verkligen vill pröva saken.
Bra. De borde kunna ses snart då.
Citera
2025-05-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Varför är det sjukt?
Straighta går ut och super och sen har sex. Hur är det bättre?
Här är alla med på samma noter och vid sina sinnens fulla bruk.

Det är inga sjuka bilder. Det är en bild på en penis.

Det är enligt mig en enorm skillnad. Det förvånar mig inte att bögar har mer könssjukdomar.

Om man träffar en snygg tjej ute, så har man ändå en konversation. Innan man eventuellt hoppar i säng.

Grindr ser det ofta ut såhär

"På väg hem från krogen, bor på Östermalm, någon som är kåt?"
Svar inom 1 minut
"ja, vill ligga, kan vara där om 15!"

Då känner de varandra inte ens.

Men hur som, är det enda som finns på honom en bild med hans kuk. Då är detta extremt överdrivet. Trodde det var något mer sjukt.

Men han skulle sagt det innan att han har såna bilder som han skickat till folk.
Citera
2025-05-09, 17:42
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Jag håller inte med. Om vi fick se en nakenbild av Jimmie från 10-20 år sedan så skulle det faktiskt spela roll för ganska många människor. Även om jag håller med om att inget egentligen hänt.

Absolut, men det är en annan sak med partiledare pga deras roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in