Citat:
Ursprungligen postat av
Nightdrift
Jag har för mig att jag googlade lite och ej hittade några tecken på att det var möjligt, men jag kanske minns fel. Var så mycket då med att få ordning på nya datorn, och jag har börjat acceptera att prova saker lite mer. Det mesta skapar inga större problem om man undviker det som är riktigt dodgy, och det finns nog med saker att lägga energi på utan att dessutom kriga mot något som kan ge reklam tycker jag
Men tack för tipset! Jag tog bort programmet och centrerade istället.
Hade hoppats att det skulle ge tillbaka klockan med sekunder, men man får fortfarande bara upp kalendern när man trycker på tiden nere i hörnet, så den klockan kanske är helt borttagen i Windows 11?

Åter igen! Det behövs inga töntiga program för att ställa in så att klockan nere till höger i bild även visar sekunder..
Start, inställningar, Tid & språk, Datum och tid, Visa tid och datum i systemfältet, Klicka på "V" till höger och VIPS! Där dyker "Visa sekunder i systemfältets klocka (Använder mer ström) upp.
Bara att bocka i och så visas klockan med sekunder.. OM du har valt att visa tid & datum i systemfältet!
Fungerar inte det så har ev. något av de skräp-program du blivit pålurad ändrat saker som man inte vet hur man återställer..