2025-05-09, 13:07
Medlem
Inser att Kanye är den enda artisten som är PUNK 2025, finns ingen som vågar göra musik utanför woke corporation bubblan, det är nyskapande och det faktum att Spotify tar bort låten gör det ju bara ännu bättre för det blir en underground känsla att hitta låtarna.
Citera
2025-05-09, 13:10
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Miljonermänniskor håller inte med av alla dess kulörer, så du får stånga dig själv blodig mot väggen för att söka tröst där!

West har tappat miljarder på sina pajaskonster. Hur har jag fel?
Citera
2025-05-09, 13:18
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Symptm
Folk påstår att videon är fake
Det är väl ett bevis på att lågintelligenta människor inte borde få ha tillgång till internet.
Citera
2025-05-09, 13:21
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger

Det gör väl alla som går emot bankväsendet? John F Kennedy blev ju skjuten, Adolf H blev utsatt och är fortfarande utsatt för den största lögnen i propaganda historien. Det säger väl allt om den internationella judiska etnocentrifierade makten som styr väst. Har också fått miljoner fler fans som ser verkligheten för vad den är! Uppenbarligen känner du dig nödgad att klanka ner på en konstnär som lider och sjunger om orättvisor! Vad säger det inte om dig din brist på medmänsklighet att låta ditt råa hat gro så fritt mot en stackars människa som utmanar rådande clownvärld!
Citera
2025-05-09, 13:21
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkistan
Jag förstår vad du säger men du kan inte backa upp det. Ge mig lite namn på politiker du som är så säker.

Anders Olsson (C) sa det tex. Han är politiker.

Sen att du försöker få det att låta som att jag sagt ALLA politiker sagt/säger det är fel. Eftersom du försökte få det att låta som att jag sagt något jag inte sa är jag inte intresserad av att fortsätta prata med dig. Ha en bra dag
Senast redigerad av Bbobi 2025-05-09 kl. 13:26.
Citera
2025-05-09, 13:27
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Det gör väl alla som går emot bankväsendet? John F Kennedy blev ju skjuten, Adolf H blev utsatt och är fortfarande utsatt för den största lögnen i propaganda historien. Det säger väl allt om den internationella judiska etnocentrifierade makten som styr väst. Har också fått miljoner fler fans som ser verkligheten för vad den är! Uppenbarligen känner du dig nödgad att klanka ner på en konstnär som lider och sjunger om orättvisor! Vad säger det inte om dig din brist på medmänsklighet att låta ditt råa hat gro så fritt mot en stackars människa som utmanar rådande clownvärld!

"Hat"? Hatar inte på något vis.

Tycker snarare synd om West som förstört sin karriär och sitt liv.

Du tycks inbilla dig att du är insiktsfull men det enda du är, är ung och naiv. West utmanar ingenting. West är mindre besvärande för systemet än en bananfluga.
Citera
2025-05-09, 13:45
Medlem
Sagodjurs avatar
Hoppas vi får lite sköna remixer av den här bangern!!

Sitter och funderar på låtar som man kanske kan mixa den med
Citera
2025-05-09, 13:52
Medlem
Sagodjurs avatar
Way out Kanye West borde arrangeras i Slottsskogen i Göteborg.

Passande nog heter ju Way out West's arrangör Luger, namnet på en pistol som var populär bland nazityskar.
Citera
2025-05-09, 14:06
Medlem
wwrs avatar
Vilken dåre 😅
Citat:
All my niggas Nazis, nigga, heil Hitler
Citera
2025-05-09, 14:16
Får han träffa sina barn?

Eller måste han gå ner på sina bara negerknän och ropa Heil Hitler för att visa att han är en anständig människa?
Citera
2025-05-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger

Tror inte han är direkt fattig ändå.
Han har råd att gå miste om ytterligare miljarder.
Citera
2025-05-09, 14:55
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Vilken dåre 😅
Det är fruktansvärt roligt.
Var tvungen att spela låten på hög volym i bilen när jag rullade genom byn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in