Citat:
Ursprungligen postat av
Ördög
Jag är ingen Svensson, vare sig vanlig eller ovanlig (bor i ett annat land), men jag anser att Putlers deklinerande skithålsimperium går mot en extremt mycket nattsvartare framtid. Tänk att gangsterregimen i Kreml inte ens lyckas ragga något så när trovärdiga propagandister. Har de inte resurser nog?
Annars är alla som skrivit i denna tråd välkomna att lämna en kommentar även här.
(FB) Kan Kanada bli medlem i EU?
Vem är Putler? den korrumperade von der Leyen? Eller alla andra politiker i Bryssel? Eller din egen landsman polacken Tusk?
Det du påstår om Ryssland är ren propaganda! i väst och dess rövslickande öst-europeiska "väst-wannabe stater som aldrig blir väst (Polen, Tjeckien, etc)" gör allt att stärka propagandan och just ni, öst-staternas befoklning kommer att offras näst. S, vad bra att ni precis som de dumma ukro-nazis är beredda på att dö för Ashkenazi-svinen, Soros, Victoria Nudelman (aka Nuland) etc.
Ryssland har inte brytt sig om västs propaganda, så som det i USA påstådda "Russia-gate". Ryssland bara skrattar åt detta eftersom det angår inte Ryssland. All propaganda i väst är riktad mot sina egna medborgare, att få oss i väst (Anglo-Saxare och Germaner, och kanske i viss mån era dumma öst-skit-folk i Polen etc) att köpa västs narrativ, att fortsätta ge pengar till Zelensky och hans förbannade Khazarer, Khazarmaffia-svin, de falska judarna som styr väst.
Så, Ryssland håller inte på med propaganda alls. USA har insett att det finns endast tre stormakter i världen: Kina, Ryssland och USA.
Dessa tre delar nu upp världn sins emellan. Europa är ingen makt och kommer aldrig att bli. Och Europas folk är naiva dumma idioter som kommer att rånas på sina pengar och sin väöfärd.
Märk mina ord: Europa kommer att bli fattigare och fattigare, kommer att bli ett sialmistiskt getto inom en generation.
Så ni som är smarta och vakna måste rädda era nära och kära och utvandra långt iffrån EU.