2025-05-09, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Varför är Kristersson så fixerad vid homo frågor. Antingen så driver han igenom könsbytarlagen mot sitt parti och väljare eller så rekryterar han bögar till topppositioner.

Vlket episkt fiasko detta med en nationell säkerhetsrådgivare blivit. Varför ska vi överhivitaget ha en? 70 högbetalda personer som gör samma sak som SÄPO, Must, Mfl. Vilken lekstuga.

Min kusin svär på att Kristersson är bög. Hennes kompis har tydligen jobbat vid Kristersson hus och sett han med en annan man, mannen ska tydligen också bo där och frugan ska va okej med allt. Jag vet inte men min kusin svär vid detta.
Citera
2025-05-09, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tror inte media har bilderna. Hade man haft det så borde de läckt vid det här laget. Och varit utlagda i denna tråd.

Så när DN skriver "Beskedet kommer kort efter att DN ställt frågor om en bild som förefaller vara på Thyberg. Bilden är av känslig karaktär, men DN har inte kunnat verifiera när den är tagen, eller hur den har spridits" så tror du att de ljuger?
Citera
2025-05-09, 08:59
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Regeringens inkompetens skämmer ut oss när världsnyheterna ska frossa i detta
Citera
2025-05-09, 09:00
Medlem
MrTomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Jag tänkte också på honom. Hade inte han...öh..utlösning på gymredskap och liknande. Stoppade in saker i stjärten? Kalla mig gammaldags men jag tycker det är lite olämpligt i gemensamma utrymmen.

Menar du att Jonas Berrings arsle är ett gemensamt utrymme? 😁

Förlåt. Det är fredag (om än tidig fredag) och även om det var OT så kändes det som ett... ööh... hmmm... "öppet mål"... 🤪
Citera
2025-05-09, 09:01
Medlem
Kanske dags för en kvinna på posten?
Citera
2025-05-09, 09:01
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Tänk att döpa sin son till det namnet. Antar att han är österrikare/tysk eller liknande. Men ändå, Florian är väl också ett populärt bögnamn . Och slumpen föll sig så att denne gosse spelar i det andra laget. Jeez

Florian var typ topp 10 för tyska pojkar födda på 70-talet. Tyskland har likt Sverige modenamn som dominerar i 10-20 år.
Citera
2025-05-09, 09:02
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Kanske dags för en kvinna på posten?

Kanske dags att avskaffa posten, som bara har existerat i tre år utan att göra någon lyckligare?
Citera
2025-05-09, 09:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Man undrar hur UffePuffeDvärgs rekryteringsprocess går till.

Det som jag ser som fullt möjligt, är att någon bestämt sig för Thyberg ska få jobbet, och struntat i att göra ordentlig research. Innan man tillsätter någon till en liknande position, kan man inte nöja sig med de "vanliga" säkerhetskontrollerna, utan måste göra ganska gediget detektivarbete.
Kan mycket väl tänka mig att någon bögkompis till Thyberg sett hans namn i tidningen, lyft luren till regeringskansliet och frågat om de verkligen kollat hans gamla Grindr-konto.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av 70-talisten
Är detta korrekt eller en trollpost?
Det senare.
De som hoppas på en snuskbild kan nog glömma det. Det är politiskt för pinsamt.
Vi skall inte fixera oss vid någon osmaklig snuskbild även om det är intressant.

Fokus får inte försvinna från Ulf Krristerssonsom står för utnämningen.

Det är inte så mycket kris för böghelvetet som det är för Uffe!! Vad händer här näst. Vem blir nästa offer? Jag tror det blir en kvinna. Något i stil med Johanna N i lets dance. FÖR FET FÖR ETT FUCK .. problemet löst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Min kusin svär på att Kristersson är bög. Hennes kompis har tydligen jobbat vid Kristersson hus och sett han med en annan man, mannen ska tydligen också bo där och frugan ska va okej med allt. Jag vet inte men min kusin svär vid detta.

Frugan är en asexuell nunna. Med henne har K adopterat kinesiska barn.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det spelar ingen roll om det så bara är en bild på honom själv naken. En sån bild kan och kommer ju användas emot honom naturligtvis.

Bara här på Flashback kommer den ju flaxa runt, skrattas åt och ifrågasättas hur en sån person kan vara Sveriges säkerhetsrådgivare.

fast det spelar väl ändå roll. säg att personen i ditt fall är en känd före detta nakenmodell som blivit politiker. typ ciocciolina i italien, hon var väl porraktris men sak samma. om nakenbilder på en sådan person skulle cirkulera på internet skulle det inte hända någonting, ej heller skulle det ha utpressningsvärde

den här nissen thyberg är en känd akterseglare och dessutom gift med en man. lite samma princip gäller. jag skulle inte titta på eller skratta åt en bögbild med thyberg, för jag skrattar redan åt tanken på att smygbögen ulf anställt ytterligare en bög
Citera
2025-05-09, 09:04
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vad är det för sorts bilder på datingappen Grindr? Nån homosexuell flashbackare i tråden som vet?

Är det mycket vanligt med kukbilder eller är det som på andra datingappar, mest ansikten?

Man ser inte könsorganet eftersom den nationelle säkerhetsrådgivaren har en blöja på sig. Det är en mycket gammal spex (?)-/fetisch (?)-bild som legat ute på den homosexuella dateingsidan Grindr.

Bilden undergräver i högsta grad ämbetets auktoritet och allvar.

Följdfråga: Vad är det med Kristersson och alla jäkla bögar han omger sig med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in