2025-05-08, 20:04
Medlem
Jag har svårt att tro att hon fått så här mycket följare på så dåligt (typ nästan icke befintligt?) content senaste dagarna. Luktar det köpta följare? Tycker det känns märkligt OM det nu är så att hon köper följare fortfarande, när hon precis skrivit ut att hon kommer att lägga jobbet som influenser på hyllan inom ett par år. Känns motsägelsefullt, hade det varit en genuin tanke så hade det väl inte spelat henne så stor roll om hon tappat lite från sina 67k följare.
Citera
2025-05-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Står spekulationer och åsikter om Hanna i senaste öppet spår från BB. Får scrolla och läsa själva. Men det är om syskon (att det handlar om pengar) och att deras radhus tycks kostat endast 800 000 och folk undrar hur de inte kan ha råd och gnäller på matpriserna.

Priset på radhuset har de nog fått härifrån. Det är vi som skrivit det är jag ganska säker på.
Citera
2025-05-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gu1ltypleasure
Jag har svårt att tro att hon fått så här mycket följare på så dåligt (typ nästan icke befintligt?) content senaste dagarna. Luktar det köpta följare? Tycker det känns märkligt OM det nu är så att hon köper följare fortfarande, när hon precis skrivit ut att hon kommer att lägga jobbet som influenser på hyllan inom ett par år. Känns motsägelsefullt, hade det varit en genuin tanke så hade det väl inte spelat henne så stor roll om hon tappat lite från sina 67k följare.
Hennes arbetsdag idag innebar alltså att gå runt i badrock och köpa följare.
Citera
2025-05-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Absolut, du har rätt. Jag tänker bara att hon är bara 30 år gammal. Hon har säkert 5-10 fertila år kvar. Hon har dessutom faktiskt lyckats bli gravid på egen hand. De kan ta paus i flera år och försöka på egen hand. Kanske försöka senare? Vem vet. Hon är ung. Att säga att det är SISTA FÖRSÖKET NU är bara för att få det låta mer dramatiskt. Hon har precis ändrat sig om att hon vill ha mer än ett barn. Hon kommer ändra sig igen om allt möjligt.

Fast man kan inte säga ”hon är ung” när det kommer till fertilitet. Alla kroppar fungerar olika. Uppenbart har ju Hanna och Kevin haft svårt att bli gravida. Alltså är inte Hannas kropp kanske som en ”vanlig” 30-åring. I alla fall inget man ska ta för givet.
Citera
2025-05-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Fast man kan inte säga ”hon är ung” när det kommer till fertilitet. Alla kroppar fungerar olika. Uppenbart har ju Hanna och Kevin haft svårt att bli gravida. Alltså är inte Hannas kropp kanske som en ”vanlig” 30-åring. I alla fall inget man ska ta för givet.

Fast nu påstår ju Hanna att hon har PCO(S). Och faktum är att man kan få lättare att bli gravid då när man blir äldre och man får färre äggblåsor som stör. Och hamnar även i klimakteriet senare, dvs är fertil längre.
Citera
2025-05-09, 07:21
Medlem
Alltså vem använder ens uttrycket ”tjomme”?
Citera
2025-05-09, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Alltså vem använder ens uttrycket ”tjomme”?
Det var väl vanligare förr och är kanske lite olika vart man kommer ifrån, men det betyder ju egentligen kille. För mig betyder det en lite konstig typ som sticker ut och beter sig lite underligt! Jag har aldrig hört att man använder det uttrycket på en tjej i alla fall! 😝
Citera
2025-05-09, 08:12
Medlem
Jag fattar inte hur man kan ha så trasiga tänder som 30-åring. Har hon någon tandsjukdom? Hade förstått om hon har 60 år och hade amalgamfyllningar…
Citera
2025-05-09, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag fattar inte hur man kan ha så trasiga tänder som 30-åring. Har hon någon tandsjukdom? Hade förstått om hon har 60 år och hade amalgamfyllningar…
Tänder kan bli så om man äter mycket mediciner eller om man inte tar hand om tänderna eller så kan man ha dåliga anlag till tänder
Citera
2025-05-09, 09:58
Medlem
Att hon inte ens skäms för hur mycket hon försöker kopiera SL. Och det blir bara så jävla cringe
Citera
2025-05-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Tänder kan bli så om man äter mycket mediciner eller om man inte tar hand om tänderna eller så kan man ha dåliga anlag till tänder
Det är sant, men man brukar kanske inte få trasiga tänder om det inte är så att man har gamla lagningar
Citera
2025-05-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Det är sant, men man brukar kanske inte få trasiga tänder om det inte är så att man har gamla lagningar
Nej inte brukar kanske men är väl olika för alla människor 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in