2025-05-08, 20:17
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Nej, den desperata tolkningen är nog mer en fråga för MZ-hatarna. Det handlar helt klart om förhållandet som får ett test. Det är vad det här avsnittet i Expressen handlar om. MZ pratar också om det i scenen efteråt. Inte specifikt flytten till Sverige.

Jag skrev ju att det är förhållandet som ska testas! I ett år i Sverige, "a trial year in sweden"!
Hur kan du förneka vad som sägs i klippet? Om han inte pratar om flytten till Sverige i "scenen" efteråt så är det för att hon redan gjort det i klippet innan och det räcker så för den som producerar! Dessutom är det alltid manus så hon fick väl den repliken. Det finns ingen kronologi i det som visas. Det är ingen teater, det är klipp från en tv-produktion!
Citera
2025-05-08, 20:21
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad hon säger är "A TRIAL YEAR in Sweden" (där "in Sweden" är ett tillägg för att berätta i vilken miljö äktenskapets provår ska ske).
Hon säger alltså inte "a trial year IN SWEDEN", där betoningen ligger på att de skall prova att bo i Sverige i ett år.

Men herregud! Det är ju exakt det jag skrev!!
Senast redigerad av cyberhawk 2025-05-08 kl. 20:26.
Citera
2025-05-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Men herregud! Det är ju exakt det jag skrev!!
Ja men om det är exakt vad du skrev, och menade, finns väl ingen anledning att bli upprörd?
Citera
2025-05-08, 20:36
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ja men om det är exakt vad du skrev, och menade, finns väl ingen anledning att bli upprörd?

Jag tolkade ditt svar som att du rättade mig som vanligt.
Så som du själv skriver så är det ett år det rör sig om och inget annat. Det är omöjligt att misstolka. Ett år för att rädda äktenskapet, i Sverige. Så då är vi överens om att det inte finns någonting där som säger att de ska bli kvar längre än så i Sverige. kul att du håller med mig för en gångs skull.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Han har de här som står och viftar med tusen lappar och rånarluva anställning.

Han stödjer sprängningar. Tyvärr så gör dom som köper droger detta

Håller helt med, hade media, när han erkände sitt missbruk, vinklat det så hade han varit ännu mer körd. En persona non grata, vem vill se och höra honom?

Ett national svin som sponsrar mord, handgranater och sprängningar, som ska vinna till varje pris. Hela denna historia är ett enda långt bevis på hur otroligt dåligt fördömme han är.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elon.Fusk
Jag uppfattade det inte så. Jag förstod det som att Meter inte godkänt att pilotavsnittet skulle visas i domstolen. Att däremot få lämna in en utskrift av det man själva sagt har jag inte sett att Meter har förbjudit.
(Om Meter nu ens skulle ha någon lagligt rätt, i så fall, att förbjuda en utskrift av del av ett pilotsvsnitt)

Expressen

Citat:
Oj, vad arg du blev. Det är inte jag som lagt fram bevis som snarare bekräftar det min motpart säger.
Din motpart?
Citera
2025-05-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Din motpart?
Vad är det du inte förstår med motpart?
Ciara är en part, Måns är hennes motpart.
Citera
2025-05-08, 21:06
Citat:
Vad är det du inte förstår med motpart?
Ciara är en part, Måns är hennes motpart.

Mm. Fast du skrev ”min” motpart. Inte ”hans” eller ”Måns” motpart.
Citera
2025-05-08, 21:15
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang

Det är dig hon syftar på, inte Måns som jag tolkar det. Hon menar att du lagt fram bevis som stödjer din motpart.
Citera
2025-05-08, 21:16
Avstängd
Citat:
eller "motparten" .
Citera
2025-05-08, 21:17
Medlem
Citat:
Det går bra att säga både "min" och "Måns" beroende från vems synvinkel jag skriver.
Däremot skulle det bli väldigt fel om jag skrev "hans" motpart, förstås.
Är detta relevant för ämnet?
Citera
2025-05-08, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det är dig hon syftar på, inte Måns som jag tolkar det. Hon menar att du lagt fram bevis som stödjer din motpart.

Jaså, läser nästan aldrig hennes eller de andra identiska nickens inlägg och nu hittar jag det inte.
Skumt sätt att formulera sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in