2025-03-18, 11:01
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Du jobbar i närheten och snackar ändå en massa goja, om hans syster till och med. Tyder på avundsjuka och komplex. När någon hamnar i skiten så ska man stampas på, eller? Är det så i din värld?

Måns har kanske failat, har ingen aning, men han är ändå älskad av svenska folket och en oerhörd talang. Det kan du inte ta ifrån honom.
Jag tror knappast Måns karriär tar slut bara för att han skulle vara sexmissbrukare och notoriskt otrogen. Det kan inte vara en orsak till att bli av med jobbet.

Däremot blir det nog omöjligt för honom att i framtiden ha ett seriöst och hållbart förhållande. Ett sånt rykte blir du aldrig av med och det brukar sluta i ensamhet. Jag hade en vän med samma problematik i min ungdom och han har visserligen barn, men ryktet går inte att bli av med så han lever ensam sedan länge.

De rider först på vågen som beteendet skapar och ser det som lite charmigt, för det lockar till sig en massa brudar och den frestelsen kan de inte motstå. Men sen ska du bli äldre också och då funkar inte ett sådant beteende och med ett rykte som sexmissbrukare och notoriskt otrogen är det stenkört.

Mitt tips är att han fokuserar på sin karriär och alla fördelar den ger honom vad det gäller sexuella relationer, gå all in. Något seriöst kommer nog ingen kvinna vilja ha med honom.
Citera
2025-03-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Hon förlorade även Lets dance, hennes plan var å bli kändis i Sverige men hittils har de failat.
Hon har väl inte börjat dansa än ?
Citera
2025-03-18, 11:22
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon har väl inte börjat dansa än ?

Ja men ja har insider info, åkte ut nästan direkt. Var typ hennes hållhake iom skilsmässan, nu finns inget kvar.
Senast redigerad av Generalkosmos 2025-03-18 kl. 11:24.
Citera
2025-03-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurravik
Måns har högst troligt en anknytningsstörning. När hans fru lurade honom i Masked Singer så blev han (undermedvetet) otrygg och svarar på det genom att gå in i sitt skal. Där frikopplas han från andra människor och känslor för sin fru. I det läget har han sex med någon annan, för att återupprätta sig själv och trygga upp sig själv.

Med den anknytningsstörningen väljer han en fru som inte pratar samma språk eller bor i samma land som honom. Faktum är att enda anledningen till varför de överhuvudtaget kunnat vara tillsammans nästan 10 år beror nog på de barriärer som finns där: språk, geografi OCH regelbundna otroheter (mest troligt) i samband med händelser där Måns och hans fru varit som allra närmast varandra.

Det är ett försvar. Han behöver gå mycket i terapi för att våga stanna kvar i en relation med någon annan.

Låter väldigt vettigt! Anknytningsproblem är väldigt många gånger en faktor till otrohet och relationsproblem.
Men kan det inte också vara att alla människor helt enkelt inte passar att leva som monogamer? Alltså det strider väl ändå mot våra naturliga instinkter? Jag tror inte att det finns ett rätt eller fel, att alla människor "måste" kunna leva i monogama relationer bara för att det är normen. I princip inga djur har ju samma partner livet ut.
Citera
2025-03-18, 11:31
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag tror knappast Måns karriär tar slut bara för att han skulle vara sexmissbrukare och notoriskt otrogen. Det kan inte vara en orsak till att bli av med jobbet.

Däremot blir det nog omöjligt för honom att i framtiden ha ett seriöst och hållbart förhållande. Ett sånt rykte blir du aldrig av med och det brukar sluta i ensamhet. Jag hade en vän med samma problematik i min ungdom och han har visserligen barn, men ryktet går inte att bli av med så han lever ensam sedan länge.

De rider först på vågen som beteendet skapar och ser det som lite charmigt, för det lockar till sig en massa brudar och den frestelsen kan de inte motstå. Men sen ska du bli äldre också och då funkar inte ett sådant beteende och med ett rykte som sexmissbrukare och notoriskt otrogen är det stenkört.

Mitt tips är att han fokuserar på sin karriär och alla fördelar den ger honom vad det gäller sexuella relationer, gå all in. Något seriöst kommer nog ingen kvinna vilja ha med honom.

I Sverige ja, killen har världen som sin spelplan.
Citera
2025-03-18, 11:34
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geminigirl
Låter väldigt vettigt! Anknytningsproblem är väldigt många gånger en faktor till otrohet och relationsproblem.
Men kan det inte också vara att alla människor helt enkelt inte passar att leva som monogamer? Alltså det strider väl ändå mot våra naturliga instinkter? Jag tror inte att det finns ett rätt eller fel, att alla människor "måste" kunna leva i monogama relationer bara för att det är normen. I princip inga djur har ju samma partner livet ut.

Att gifta sig är å kämpa mot massa naturliga instinkter, dessutom var det ju ett sätt att bilda allianser och distribuera rikedom. För mig gick det fan inte iaf... Tycker det är en överdriven prinsess fantasi typ.
Citera
2025-03-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Ja men ja har insider info, åkte ut nästan direkt. Var typ hennes hållhake iom skilsmässan, nu finns inget kvar.
Så du är synsk!?
Citera
2025-03-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Så du är synsk!?
Men hallå nu får du väl ge dig, programmen är redan inspelade.
Skribenten jobbar väl på produktionsbolaget eller annat, därav insiderinformation.
Det var ganska solklart tyckte jag…..
Citera
2025-03-18, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie

Herregud, du jämför dina polare och pöbeln som sitter i en fattig håla bland byfånar med en stenrik artist av internationellt snitt som Zelmerlöv? Om din logik skulle hålla så skulle Hugh Hefner fått svårt med brudarna redan på 1970-talet eller ännu tidigare. Reglerna som gäller för vanliga dödliga och 46-årige truckföraren Jocke från Kristianstad är helt irrelevanta för stenrika kändisar.
Senast redigerad av anwe8 2025-03-18 kl. 12:56.
Citera
2025-03-18, 12:55
Medlem
Rikskrim08s avatar
Nu skriver Ciara "exfrun" på insta att hon inte kan låta sin familj leva i drogmissbruk, psykisk och fysisk misshandel samt kontinuerlig otrohet..
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-03-18 kl. 12:57.
Citera
2025-03-18, 12:56
Medlem
Cordycepssss avatar
Frun skriver på insta att han är en missbrukare och att hon inte längre kan låta barnen utsättas för "drug abuse, emotional, physical abuse and endless infidelity"
Citera
2025-03-18, 12:57
Medlem
-Ines-s avatar
Det är alltid något fel på en människa som aldrig kan sluta flina. Det är ofta tecken på falskhet och dålig karaktär.

Han må vara perfektionist och duktig på sitt yrke men sannolikheten att det balanseras med svagheter på andra plan är naturlag. Tycker synd om hans fru. Smilfinken Måns är helt enkelt inget giftasmaterial.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in