Citat:

Ursprungligen postat av 
fitz-hume

Du jobbar i närheten och snackar ändå en massa goja, om hans syster till och med. Tyder på avundsjuka och komplex. När någon hamnar i skiten så ska man stampas på, eller? Är det så i din värld?
Måns har kanske failat, har ingen aning, men han är ändå älskad av svenska folket och en oerhörd talang. Det kan du inte ta ifrån honom.

Jag tror knappast Måns karriär tar slut bara för att han skulle vara sexmissbrukare och notoriskt otrogen. Det kan inte vara en orsak till att bli av med jobbet.
Däremot blir det nog omöjligt för honom att i framtiden ha ett seriöst och hållbart förhållande. Ett sånt rykte blir du aldrig av med och det brukar sluta i ensamhet. Jag hade en vän med samma problematik i min ungdom och han har visserligen barn, men ryktet går inte att bli av med så han lever ensam sedan länge. 
De rider först på vågen som beteendet skapar och ser det som lite charmigt, för det lockar till sig en massa brudar och den frestelsen kan de inte motstå. Men sen ska du bli äldre också och då funkar inte ett sådant beteende och med ett rykte som sexmissbrukare och notoriskt otrogen är det stenkört.
Mitt tips är att han fokuserar på sin karriär och alla fördelar den ger honom vad det gäller sexuella relationer, gå all in. Något seriöst kommer nog ingen kvinna vilja ha med honom.